Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

مدیر بنادرودریانوردی بندرلنگه با اشاره به این‌که نیروی انتظامی و دریابانی حافظان امنیت کشور و ضامن آسایش و امنیت جامعه هستند، بیان داشت: همبستگی و انسجام ملی و عمومی و آرامش گسترده‌ای که در جامعه حاکم شده که موجب جلب اعتماد مردم و این اعتماد در کاهش ارتکاب جرائم در جامعه موثر بوده است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی  بنادرودریانوردی بندرلنگه، قاسم عسکری‌نسب  اقتدار، تعامل و اعتماد مردم را مهم‌ترین نقطه قوت نیروی انتظامی در کشور دانست و اظهار کرد: تا زمانی که وحدت و انسجام بین احاد مردم و مسئولان نظام وجود دارد یقینا در این برهه از جنگ اقتصادی سیلی سخت‌تر از همیشه از ملت ما خواهند خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر بنادرودریانوردی بندرلنگه ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی افزود: این ایام فرصتی برای پاسداشت یاد و خاطره شهیدانی است که پرورش‌یافته مکتب عاشورا بودند و با نثار جان خود به همه جهان آموختند خون، ماندنی‌ترین سند ایمان و وفاداری به آموزه‌های یک مکتب است.

عسکری‌نسب در بخش دیگری از سخنانش ضمن ابراز قدردانی از تلاش‌های شبانه‌روزی پرسنل ساعی و پرتلاش دریابانی این شهرستان، به زمینه‌های همکاری و تعاملات فی‌مابین و همکاری‌های دوسویه اشاره کرد که می‌تواند در آینده بر روند ارائه خدمات بهتر به مردم با رعایت الزامات قانونی تاثیرگذار باشد.

در ادامه فرمانده دریابانی شهرستان بندرلنگه گفت: یکی از شاخصه‌های رشد یک شهر بندری میزان استفاده و عملکرد مناسب ارگان‌های دریایی در بهره‌گیری از این نعمت بالقوه یعنی دریا و دسترسی آبی است.

سرهنگ ثابت هم‌چنین از تعامل فرماندهی دریابانی شهرستان بندرلنگه با اداره بنادرودریانوردی در خصوص برقراری امنیت آبراه‌ها سخن گفت و افزود: فرماندهی دریابانی همکار همیشگی اداره بنادر در حفظ امنیت آبراه‌ها و مرزهای دریایی است و امیدواریم با تعامل این دو نهاد شاهد شکوفایی هر چه بیشتر نظم و امنیت عمومی و ارتقا احساس امنیت و آرامش در حوزه بنادرودریانوردی غرب هرمزگان باشیم.

به مناسبت هفته نیروی انتظامی با اهدای لوح سپاس و هدایایی از زحمات فرمانده دریابانی شهرستان بندرلنگه تجلیل به عمل آمد.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: بندرلنگه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۱۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد

به گزارش صدای ایران از ایرنا از خبر روز شنبه خبرگزاری پلیس، سرهنگ" نورمحمدی" با اشاره به جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۶ و ۵۰ دقیقه عصر روز گذشته و اعلام خبر درگیری و قدرت نمایی چند نفر اراذل در پارکی جنب پاساژ گل‌ها در ملارد و اظهار نارضایتی شهروندان از مزاحمت و ایجاد رعب و وحشت از سوی آنها، ماموران انتظامی یگان امداد شهرستان ملارد در محل حضور پیدا کرده و به افراد اراذل درگیر اخطار ترک محل را دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد افزود: یکی از اراذل بنام حاضر در صحنه درگیری با چاقو به سمت ماموران انتظامی حمله ور می‌شود که ماموران انتظامی باهدف دفاع مشروع با صدور اخطار و رعایت قانون بکارگیری سلاح و شلیک، اراذل مهاجم را زمین گیر می‌کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: فرد مهاجم و برهم زننده امنیت پارک از ناحیه ساق پای چپ مجروح شده و جهت درمان به مرکز درمانی در ملارد منتقل می‌شود.

سرهنگ نورمحمدی خاطرنشان کرد: متهم پس از اقدام درمانی، با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی خواهد شد و افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

شهرستان ملادر در غرب استان تهران قرار دارد.

دیگر خبرها

  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت
  • کشف احشام قاچاق در بندرلنگه
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان زمینه‌ساز تقویت چرخه تولید و اقتصاد کشور است
  • صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان
  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد