Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@13:54:46 GMT

رضایت مشتری اولویت اصلی ما است

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۸۱۶۹۴

رضایت مشتری اولویت اصلی ما است

قبادیان مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه  در  گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت: رضایت مشتری اولویت اصلی ما  است و  کانالهای فروش به عنوان نمایندگان مخابرات در خط مقدم ارتباط با مشتریان ، بطور مستمر پایش شده و با انتقال اطلاعات بروز طرحها و خدمات شرکت در جذب مشتری دقت و جدیت لازم را بکار ببرند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: کانال های فروش  دفاتر خدماتی  و پیش خوان ها   و دفاتر امورمشترکین  و کانال های غیر حضوری جز ارائه دهنگان خدما ت هستند  که ارتباط مستقیمی با مراجعین دارند.

وی بیان کرد: این دفاتر  اطلاعاتی که به مشتریان منتقل می کنند از اهمیت  زیادی برخوردار است و باید حسن برخورد با مشتریان داشته باشند و باید اطلاعات خود را  بالا ببرند.

قبادیان مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه گفت: در این راستا برای ارتقا کیفیت ارائه خدمات  دوره هایی برگزار کردیم که نحوه ارتباط با مشتری  و خدماتی  که به مردم ارائه می دهند  را اموزش دادیم  و در قالب متن های  آموزشی بروشور  این آموزش ها نیز پیگیری می شود.

 وی بیان کرد : این دفاتر رتبه بندی  به برحسب خدماتی که  ارائه می دهند رتبه بندی شدند که بالاترین آن رتبه a  است و همه خدمات دستگاه ها از قبیل  مخابرات خدمات پست  اینترنت را به مشتریان ارائه می شود و در کرمانشاه 4 یا 5 دفتر هستند که گرید a دارند.

انتهای پیام/ز


کانال های فروش به عنوان نمایندگان مخابرات در خط مقدم ارتباط با مشتریان هستند
 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی مشکلات اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۱۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند

ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: در سالی که با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده، مدیران باید ارتباط خود را با مردم تقویت کنند.

محمدطیب صحرایی، عصر امروز (پنجم اردیبهشت) در نشست شورای اداری استان، با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم توسط مقام معظم رهبری و تاکیدات رییس جمهوری روی تحقق آن، اظهار کرد: در راستای تحقق این شعار انتظار می رود حضور و همراهی مردم در فعالیت ‌های مختلف استان نمود بیشتری پیدا کند.

وی افزود: همچنین مدیران دستگاه‌های اجرایی از همین شروع سال باید ارتباط و تعامل خود را بویژه به شکل دیدارهای چهره به چهره با مردم افزایش دهند.

استاندار کرمانشاه در ادامه با تاکید بر فعالیت مضاعف دستگاه‌های اجرایی استان در سال‌جاری، اعلام کرد: مدیران استان در سال گذشته زحمات زیادی را در حوزه کاری خود انجام دادند، اما امسال باید تلاش و کار مضاعفی را رقم بزنند.

وی اضافه کرد: در شروع این سال عزم اعضای شورای اداری استان باید بگونه ای جزم شود که با نهایت دقت و جدیت امور مربوط به استان را شروع و پیگیری کنیم تا در پایان سال نتایج رضایت بخشی به دست آید.

صحرایی یادآورشد: دستگاه‌های اجرایی هر طرح و برنامه‌ای که دارند باید از همین ابتدای سال آن را به مرور اجرایی کنند تا در پایان سال با کمبود فرصت برای اجرای آن مواجه نشوند.

وی در ادامه به در پیش بودن دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان هم اشاره کرد و گفت: در این راستا دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تا مصوبات دور اول سفر مربوط به حوزه خود را احصاء کرده و مشخص کنند که کدام مصوبات اجرایی شده، کدام مصوبات در حال اجراست و کدام مصوبات هنور اجرایی نشده یا روند کندی دارد.

استاندار کرمانشاه اضافه کرد: همچنین دستگاه‌های اجرایی باید همکاری داشته باشند تا دور دوم سفر رییس جمهور برای استان پر برکت‌تر و با دستاوردهای بیشتری همراه باشد.

وی همچنین به در پیش بودن مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان کرمانشاه هم اشاره کرد و گفت: امیدواریم در این مرحله از انتخابات با همراهی و تلاش دستگاه‌های اجرایی مختلف، پرونده انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با افتخار در استان بسته شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است
  • خدمات رسانی سه کتابخانه سیار در شهرستان‌های هرسین، قصرشیرین و جوانرود
  • چگونه بهترین شرکت طراحی سایت را انتخاب کنیم؟
  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند
  • فعالیت ۷۵ دفتر خدمات الکترونیک قضائی در مازندران
  • راهنمایان گردشگری فقط از طریق  دفاتر اقدام مجاز به برگزاری تور هستند
  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز
  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت