Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- حامد اصغري تکواندوکار وزن 63- کيلوگرم کشورمان در بازي‌هاي المپيک جوانان 2018 به عنوان دومين نماينده تکواندو ايران ساعت 22:15 (به وقت تهران) به روي شياپ‌چانگ مي‌رود.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي فدراسيون تکواندو، سومين دوره بازي‌هاي المپيک جوانان 2018 در بخش تکواندو از روز يکشنبه -15 مهرماه با حضور 100 تکواندوکار از 56 کشور در "بوينس آيرس" آرژانتين آغاز مي‌شود و تا روز پنجشنبه - 19 مهرماه ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امروز (سه شنبه - 17 مهرماه) و در سومين روز اين رويداد، پيکارهاي اوزان 55- کيلوگرم دختران و 63- کيلوگرم پسران انجام خواهد شد که حامد اصغري تکواندوکار ايران است.
در وزن اصغري 10 تکواندوکار حضور دارند؛ حامد که در کارنامه خود طلا و برنز قهرماني نونهالان آسيا و جهان و دو طلا قهرماني نوجوانان آسيا و جهان را ثبت کرده است پس از يک‌دور استراحت در اولين پيکار بايد با برنده ديدار آذربايجان و سودان جنوبي مبارزه کند.
نگاهي به حريفان حامد در اين رقابت‌ها///
آتم استفن چول از سودان‌جنوبي: -
جواد آقايف از آذربايجان: برنز قهرماني نوجوانان اروپا 2017 – طلا قهرماني نوجوانان جهان 2018
وُن هي چو از کره جنوبي: -
راميو راواچينو از آرژانتين: -
گابرييله کائولو از ايتاليا: طلا قهرماني نونهالان اروپا 2015 – نقره قهرماني نوجوانان جهان 2018
بندر بيندوخي از عربستان: برنز قهرماني نوجوانان آسيا 2017
ناريوپُنگ تهپسِن از تايلند: -
کاسيمير ديجينودي از چاد: -
الکساندر دزيوبا از اوکراين: قهرمان نونهالان اروپا 2015 – نايب قهرمان نونهالان جهان 2015
براساس برنامه اعلامي حامد در نخستين ديدار ساعت 22:15 (به وقت تهران) مبارزه مي‌کند و در صورت راهيابي به مرحله نيمه‌نهايي ساعت 1:45 به مصاف رقيب خود مي‌رود. رقابت‌ها فينال نيز ساعت 2:45 بامداد پيگيري خواهد شد.
هدايت تيم پسران برعهده محمدرضا زوار به عنوان سرمربي است.
گفتني است اين رقابت ها 10 G است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتيب 100، 60 و 32 امتياز تعلق مي گيرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بازي هاي المپيک جوانان آرژانتين اصغري تکواندو ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۱۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و ساعت بازی استقلال و تراکتور

دو تیم استقلال و تراکتور از سری رقابت‌های هفته ۲۵ لیگ برتر ایران روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در تبریز به مصاف هم خواهند رفت. این بازی در ساعت ۱۷ به وقت ایران برگزار خواهد شد. بازی رفت دو تیم در ورزشگاه آزادی با نتیجه دو بر صفر به سود استقلال پایان یافت.

tags # استقلال ، تراکتورسازی تبریز سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان تصویب شد
  • تصویب و تکمیل اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • تاریخ و ساعت بازی استقلال و تراکتور
  • روایت کشتی‌گیر ایرانی از مبارزه‌اش با برنده دیوید تیلور
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • الفتی، سومین ژیمناست تاریخ ایران در المپیک
  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا