Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: دفتر نخست‌وزیر مکلف عراق بیانیه‌ای درباره تشکیل دولت جدید صادر، و تاکید کرد کسانی‌که در خود شایستگی می‌بیند و خواهان نامزدی‌ برای پست‌های وزارتی هستند، می‌توانند نام‌نویسی کنند.
به گزارش ایلنا به نقل از السومریه‌نیوز، دفتر «عادل عبدالمهدی» نخست‌وزیر مکلف عراق، دوشنبه‌شب در بیانیه‌ای اعلام کرد، نخست‌وزیر مکلف تاکید می‌کند که اولین و مهم‌ترین وظیفه در برابر ملت و مجلس نمایندگان طی مدت مقرر بر اساس قانون اساسی، این است که به طور کامل به تدابیر مطلوب و لازم برای تشکیل دولت و آماده‌کردن رویکرد دولت اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بیانیه آمده است، با توجه به حجم سنگین درخواست‌ها برای انجام دیدارهای شخصی مستقیم خواه برای تبریک یا ارائه برنامه‌ها و ایده‌ها، وی به دلیل مشغله فراوان از پذیرش هیات‌های دیپلماتیک و شخصیت‌های عراق، که عمدتا با هدف تبریک به وی درخواست ملاقات می‌کنند، عذرخواهی می‌کند و به دریافت پیام‌ها و مکالمات در این زمینه بسنده می‌کند.
دفتر نخست‌وزیر مکلف عراق افزود، در عین حال هر یک از اشخاص مجرب و متخصص که در خود شایستگی می‌بینند و تمایل به نامزدی‌‌اش برای پست وزارتی دارند، می‌توانند از طریق سایت اینترنتی نام‌نویسی کنند.
طبق این بیانیه، داوطلبان تصدی پست وزارت در کابینه جدید می‌توانند از صبح امروز- سه‌شنبه- به مدت دو روز از طریق پایگاه الکترونیکی، مدارک و سوابق خود را ارائه و رسما نام‌نویسی کنند. برچسب ها: بیانیه ، عبدالمهدی ، دولت جدید عراق

منبع: خرداد

کلیدواژه: بیانیه عبدالمهدی دولت جدید عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۲۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه مقاومت اسلامی عراق درباره حمله به هدف حیاتی درحیفای اشغالی

به گزارش خبرگزاری مهر، مقاومت اسلامی عراق بامداد شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که به یک هدف حیاتی در بندر اشغالی حیفا در فلسطین اشغالی حمله کرده است.

در ادامه مسیر مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی و حمایت از غزه و در پاسخ به جنایات رژیم غاصب علیه غیرنظامیان فلسطینی، مقاومت عراق با صدور بیانیه‌ای از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی و مهم در حیفای اشغالی خبر داد.

رسانه جنگ نیروهای مقاومت عراق اعلام کرد که این حمله با چندین پهپاد صورت گرفته است.

در بیانیه رزمندگان گروه‌های مقاومت اسلامی عراق بر تداوم حملات به اهداف رژیم اسرائیل در پاسخ به جنایت‌های این رژیم در هدف قرار دادن غیرنظامیان تأکید شده است.

کد خبر 6089415

دیگر خبرها

  • بسته کمکی ۶۵ میلیون دلاری استرالیا برای اوکراین
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه جهانی به وظیفه خود برای توقف جنگ ظالمانه غزه عمل کند
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد
  • نخست‌وزیر عراق: جامعه بین‌المللی جنگ غزه را متوقف کند
  • بیانیه مقاومت عراق درباره حمله به هدف حیاتی در حیفا
  • بیانیه مقاومت اسلامی عراق درباره حمله به هدف حیاتی درحیفای اشغالی
  • دفتر بن‌گویر بیانیه داد
  • دولت انتقالی هائیتی در بحبوحه آشوب باندهای خلافکار آغاز به کار کرد
  • بازخوانی سفر اردوغان به عراق/ اهداف ژئوپلیتیکی ترکیه به بهانه مناسبات ژئواکونومیک