Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@11:29:59 GMT

در انتظار کنفرانس مدیرعامل سابق پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۸۲۴۶۵

در انتظار کنفرانس مدیرعامل سابق پرسپولیس

شب گذشته در برنامه نود عادل فردوسی پور بار دیگر با کنایه نسبت به حرف های علی اکبر طاهری اعلام کرد که منتظر کنفرانس خبری از سوی اوست.

به گزارش "ورزش سه"، حدود یک سال قبل و در شرایطی که سرخپوشان پایتخت از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم شده بودند، علی اکبر طاهری و عادل فردوسی پور مشاجره تندی در برنامه نود داشتند که مدت ها بحث محافل فوتبالی مختلف بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در آن برنامه مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت که صحبت هایش را در یک نشست خبری بیان خواهد کرد اما این اتفاق هرگز رخ نداد. طاهری فردای آن شب گفت که به خاطر مصالح باشگاه سکوت می کند اما عادل فردوسی پور هر دوشنبه شب قولی که او داده بود را مطالبه می کرد.

 

شب گذشته نیز در حین مصاحبه با سیدجلال حسینی و در حالی که بحث درباره محرومیت این تیم از نقل و انتقالات بود، فردوسی پور بار دیگر این موضوع را پیش کشید و گفت همچنان منتظر کنفرانس خبری مدیرعامل سابق سرخ ها است!

 

علی اکبر طاهری که به محبوبیتی بی نظیر در میان هواداران پرسپولیس رسیده بود، در ماه های اخیر با موجی از انتقادات قرمزها مواجه شده اما فعلا تصمیم به صحبت درباره آن روزها ندارد.

علی اکبر طاهری صدا و سیما شبکه سه برنامه نود پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علی اکبر طاهری صدا و سیما شبکه سه برنامه نود پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۲۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در چارچوب مسابقه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی میزبان پرسپولیس است و آنها نیز مانند سرخ‌ها به دلیل مصدومیت تیم کاملی در اختیار ندارند.

ابوالفضل سلیمانی، مدافع سابق پرسپولیس که در این فصل به آلومینیوم اراک پیوسته، به دلیل شکستگی بینی در بازی قبلی برابر ذوب‌آهن، نمی‌تواند مقابل سرخ‌ها به میدان برود.

همچنین مرتضی تبریزی و اسماعیل شریفات نیز همچنان مصدوم هستند تا آلومینیوم مثل بازی‌های گذشته حداقل سه غایب داشته باشد.

دیگر خبرها

  • اپل با هوش مصنوعی به میدان می‌آید
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور همراه با شرم و حیای نوید محمدزاده
  • یک ماه و شش بازی حیاتی در انتظار پرسپولیس
  • واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین (فیلم)
  • روایتگری عملیات وعده صادق به سبک پرده خوانی
  • عکس کمتر دیده شده از علی انصاریان و مهرداد میناوند در پشت صحنه برنامه ۹۰
  • دانشگاه فردوسی نخ تسبیح فردوسی دوستان و شاهنامه پژوهان
  • مناظره جالب عادل فردوسی‌پور و فریدون زندی درباره تلفظ اسامی (فیلم)
  • مدافع سابق پرسپولیس غایب مقابل سرخ‌ها