Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@00:47:06 GMT

خوزستان|شهردار اندیمشک انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۸۲۶۹۶

خوزستان|شهردار اندیمشک انتخاب شد

رئیس شورای اسلامی شهر اندیمشک گفت: با رأی اعضای شورای شهر، شهردار جدید اندیمشک انتخاب شد. ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲ استانها خوزستان نظرات

نعمت مریدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اندیمشک، اظهار داشت: تاکید بر قانون، توجه به تکمیل طرح‌های نیمه تمام، توسعه خدمات شهری و تأمین نیازهای شهروندان، اولویت‌های شهرداری و شورای شهر اندیمشک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که به همین جهت و با حضور تمام اعضای شورای شهر اندیمشک جلسه انتخاب شهردار جدید برگزار شده است، عنوان کرد: با برگزاری این جلسه، رضا شریفی به عنوان شهردار جدید اندیمشک، انتخاب شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اندیمشک با بیان این که در این جلسه، اعضای شورای شهر از میان دو گزینه نهایی، رضا شریفی  را با 4 رأی به عنوان شهردار اندیمشک انتخاب کرده‌اند، افزود: خیراله قلاوند دیگر گزینه شورای شهر در این جلسه 3 رأی اعضا شورای شهر را کسب کرد.

وی ادامه داد: بیش از این، 9 نفر به عنوان گزینه شهرداری اندیمشک مطرح شده بودند که پس از بررسی طرح‌ها و برنامه‌های آنان  توسط اعضای شورای شهر، دو گزینه نهایی تعیین و رضا شریفی با برگزاری جلسه رای گیری و با انتخاب اعضای شورای شهر به عنوان شهردار جدید اندیمشک، انتخاب شد.

مریدی با اشاره به این که از طرح‌ها و برنامه‌های تمام گزینه‌های انتخاب شهردار جدید اندیمشک برای توسعه و تأمین نیازهای شهروندان استفاده می‌شود، بیان کرد: رضا شریفی بیش از این به عنوان سرپرست شهرداری اندیمشک به فعالیت می‌پرداخت و  هم چنین در بخش‌های مختلف شهرداری اندیمشک نیز، سابقه فعالیت وخدمت رسانی به شهروندان را دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر اندیمشک خاطر نشان کرد: شورای شهر از تمام ظرفیت‌های خود به جهت رفع مشکلات شهرداری اندیمشک استفاده و در این حوزه از هیچ تلاشی برای گسترش رضایت شهروندان مناطق مختلف شهری دریغ نمی‌کند.

وی ادامه داد: هم چنین با توجه به کمبود اعتبارات مالی و نیازهای کشور، کاهش هزینه‌های شورای شهر مورد توجه قرار گرفته است و در این حوزه، سعی بر کاهش حداکثر هزینه‌های غیر ضروری و حفظ منابع مالی شهرداری و توسعه خدمات شهری در تمامی عرصه‌ها را داریم.

انتهای پیام/ن

R41468/P1361/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۲۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی شهردار جدید گوراب زرمیخ

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، با حکم استاندار گیلان امین رجائی به سمت شهردار گوراب زرمیخ معرفی و از زحمات احمد سرکزی سرپرست سابق شهرداری قدردانی شد.
فرماندار صومعه‌سرا و مدیر کل دفتر امور شهری و روستائی استانداری گیلان در آئین معارفه شهردار جدیدگوراب زرمیخ بر مشارکت شورای اسلامی، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و شهر وندان با شهرداری درعمران و آبادانی شهر گوراب زرمیخ تاکید کردند.

دیگر خبرها

  • معرفی شهردار جدید گوراب زرمیخ
  • اعضای شورا از بطن مردم انتخاب شده و همیشه و در تمام سختی‌ها در کنار مردم هستند
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • بازدید اعضای کمیسیون محیط زیست شورای شهر از مرکز کنترل عملیات شهرداری اصفهان
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • تاکید بر انتخاب شهردار پس از قطعی شدن حکم شهرداِر قبلی