Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@00:27:52 GMT

15 میلیارد هزینه تعمیر آزادی بر عهده پرسپولیس!

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۸۲۸۶۶

15 میلیارد هزینه تعمیر آزادی بر عهده پرسپولیس!

رکنا: با اعلام مدیرعامل مجموعه ورزشی آزادی هزینه سنگین رفع ایرادات این ورزشگاه برای برگزاری فینال آسیا را باید پرسپولیس پرداخت کند.

با توجه به اینکه احتمال حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا زیاد است، مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا با بازدید از امکانات ورزشگاه آزادی Freedom تهران ایرادهای این ورزشگاه را در آورده و یادآوری کردند تا مسئولان در راستای رفع آن برآیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو با جلسات برگزار شده و طبق برآوردی که انجام دادند تعمیرات و رفع ایرادهای ورزشگاه آزادی در حدود 15 میلیارد تومان هزینه دارد که باید در اسرع وقت انجام شود. در این شرایط مسئولان ورزشگاه ازادی اعتقاد دارند این مبلغ را باید باشگاه پرسپولیس پرداخت کند.

فرهاد نیکوخصال مدیر ورزشگاه ازادی در این باره به مهر گفت: «قانونا از آنجا که پرسپولیس میزبان است باید خودش هزینه های لازم در این زمینه را تامین کند اما به هر حال این تیم هم یک تیم دولتی است. از طرفی رسیدگی به ایرادات مجموعه آزادی مساله ای نیست که در بودجه سنواتی شرکت توسعه لحاظ شده باشد. این موضوعی است که حدود یک ماه پیش در بازدید نمایندگان AFC مطرح شد و به همین دلیل مسئولان شرکت توسعه بابت آن، پیش بینی در بودجه امسال خود نداشتند.»

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می کندو در چنین شرایطی تامین 15 میلیارد تومان برای تعمیر ورزشگاه آزادی کار ساده ای برای مسئولان این باشگاه نیست.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دردسر ازدواج با پسری که 10 سال کوچکتر بود+ عکس

مرگ تلخ هانیه 7 ساله به خاطر اشتباه پرسنل بیمارستان دزفول

پررویی مدیرعامل سکه ثامن در تحقیقات پلیسى + عکس و فیلم

اصلاح صورت هنگام رانندگی حادثه ساز شد! + فیلم

قاسم‌ خانی و پاوه‌ نژاد هم احضار شدند

ترامپ مرد ایده آلی برای همخوابی با یک زن نیست ! + عکس

تجاوز پدر به دختر 12 ساله اش / در مسافرخانه ای در تهران رخ داد + عکس

این مرد باهوش به خودش تیر اختلاس زد ! + عکس

خودکشی دکتر جراح ارتوپد در ویلای شمال / همه چیز از درخواست میترا شروع شد !

این زن امریکایی و شوهر ایرانی اش عاشق حیوانات هستند / زندگی با حیوانات وحشی در قزوین + عکس

تجاوز پدربزرگ 90 ساله به نوه 13 ساله اش / وقتی خواب بود سراغش رفتم و ...+عکس

لاغری با پودر سنجد

جزییات نگرانی «حمید فرخ نژاد» از گرانی دلار فاش شد! + فیلم

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حمله تروریستی اهواز پرسپولیس آزادی Freedom پرسپولیس آسیا آزادی فینال ورزشگاه عکس ایران مرد زن ازدواج دختر هولناک تصاویر پرونده متهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۲۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) کسی جیمی‌جامپ بازی پرسپولیس را بغل نکرد و دستگیر شد!

در شرایطی که بازیکنان و اعضای دو تیم آلومینیوم وپرسپولیس در پایان نیمه اول چمن ورزشگاه امام خمینی اراک را به مقصد رختکن‌ها ترک کرده بودند، یکی از هواداران حاضر در ورزشگاه وارد زمین شد.

به گزاش همشهری آنلاین در این لحظات ماموران یگان ویژه سریعا خود را به این جیمی‌جامپ رساندند و در حالی که وحید امیری وساطت کرد تا ماموران رفتار خوبی با این هوادار داشته باشند، او به بیرون از چمن انتقال داده شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # پرسپولیس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • (ویدئو) کسی جیمی‌جامپ بازی پرسپولیس را بغل نکرد و دستگیر شد!
  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک
  • هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • ترکیب آلومینیوم برای مصاف حساس با پرسپولیس
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر انقلاب به مسئولان
  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند