Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@15:39:26 GMT

عرضه ۲ میلیون پوشک احتکاری از فردا

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۸۲۹۹۴

عرضه ۲ میلیون پوشک احتکاری از فردا

سخنگوی تعزیرات گفت: از فردا عرضه 2 میلیون پوشک احتکار شده با قیمت کارشناسی در استان البرز انجام می گیرد که 4 هفته پیش کار رسیدگی به پرونده آن مختومه شده است.

سخنگوی تعزیرات اعلام کرد: افزایش اخیر قیمت محصولات دو شرکت معروف لبنی غیر قانونی است و تاکنون هیچ مجوزی برای این افزایش قیمت ها صادر نشده است و قاعدتا این تخلف تحت عنوان گران فروشی رسیدگی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 سید یاسر رایگانی با اعلام مختومه شدن رسیدگی به 770 پرونده احتکار گفت: با مختومه شدن این پرونده ها کالاهای احتکار شده باید با قیمت کارشناسی و قانونی عرضه شود که البته کار عرضه کالاها ارتباطی به سازمان تعزیرات ندارد.

سخنگوی تعزیرات همچنین گفت: افزایش اخیر قیمت محصولات دو شرکت معروف لبنی غیر قانونی است و تاکنون هیچ مجوزی برای این افزایش قیمت ها صادر نشده است و قاعدتا این تخلف تحت عنوان گران فروشی رسیدگی خواهد شد.

---

رایگانی گفت: پیش از این یکی از شرکت های بزرگ لبنی که تخلف کرده بود 3 میلیارد و 500 میلیون تومان جریمه شد.

سخنگوی تعزیرات افزود: بعد از رسیدگی به گران فروشی و صدور حکم تخلف، علاوه بر جریمه، واحد تولیدی باید قیمت ها را به اول برگرداند.

سخنگوی تعزیرات درباره درج نشدن قیمت روی محصولات هم گفت: عدم درج قیمت کمتر اتفاق می افتد و ما معتقدیم اگر هم اتفاق می افتد بیشتر در خود واحدهای تولیدی است مثلا با گزارش مردمی و در گشت های مشترک کارخانه ای که رب گوجه در استان گلستان تولید می کرد شناسایی و بازرسی شد که با کمال تاسف مشاهده شد که کارگران مشغول مخدوش کردن قیمت های روی 183 هزار قوطی رب گوجه بودند.

رایگانی گفت: متاسفانه میزان جریمه ها کم است و بازدارند نیست که باید با اصلاح قانون این نقص برطرف شود.

سخنگوی تعزیرات همچنین گفت: راه افتادن سامانه جامع تجارت به سازمان تعزیرات هم کمک خواهد کرد زیرا به سرعت رسیدگی ها می افزاید و کیفیت آن را بیشتر می کند./تسنیم

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۲۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز گلستان درویشعلی حسن زاده در دومین جلسه کارگروه تنظیم بازار گلستان گفت: در این جلسه، آخرین وضعیت جوجه ریزی در مرغداریهای استان و تامین گوشت سفید شهروندان بررسی شد.
حسن زاده افزود: در این جلسه همچنین وضعیت تامین گوشت قرمز استان بررسی و مقرر شد برای تنظیم بازار و حمایت از مصرف کنندگان تامین و توزیع گوشت منجمد پیگیری شود.
وی تاکید کرد : در نظر گرفتن تمهیدات لازم برای خرید تضمینی محصولات کشاورزی مانند گندم ،جو و کلزا از طرف جهاد کشاورزی ، اداره غله و تعاون روستایی از موارد دیگر طرح شده در این جلسه بود .
حسن زاده گفت : با توجه به آغاز فصل برداشت سیب زمینی در استان مسائل مرتبط با برداشت و حمل نقل این محصول به سایر نقاط کشور نیز از دیگر موارد بررسی شده در این نشست بود.

دیگر خبرها

  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • روند کاهشی نرخ ارز درپی شکست بازار از مرکز مبادله
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • بازار سیاه تایر از بین می رود!
  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد