Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امین امینیان صبح امروز سه شنبه درجلسه کارگروه اشتغال شهرستان هشترود گفت: نگاه معطوف به آینده و هدف گذاری صحیح پیش شرط توسعه پایدار شهرستان است.

وی با ابراز اینکه به لحاظ اعطای رقم پرداختی برای طرح های فراگیر یا توسعه پایدار روستایی شهرستان هشترود در رتبه ۱۵ استانی از بین ۲۰ شهرستان قرار دارد و به لحاظ تحقق تعداد طرح ها از تعداد مصوب با ۱۶ درصد در مقایسه با برخی شهرستان ها که رقم تحقق طرح از مقدار مصوب ۴۰ درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: این مسئله نشان می دهد علی رغم صرف انرژی زیاد موفقیت چندانی نداشتیم.

وی از بانک ها و دستگاه های اجرایی خواست تا با انعطاف بیشتر و با دید مثبت به بحث کارآفرینی و اشتغال زایی ورود پیدا کنند .

امینیان ادامه داد: تکرار جلسات و حرف های گذشته گرهی از مشکلات مردم در بخش اشتغال را باز نخواهد کرد، لازم است دستگاه های متولی امر اشتغال به ارائه گزارش واقعی عملکرد خود بپردازند و صرف ارائه آمار کافی نیست و باید دید که در ارتقای تولید و اشتغال چه اتفاقی افتاده است!؟

وی از دستگاه های اجرایی خواست تا مجدانه پیگیر طرح هایی باشند که به کمیته استانی رفته است.

وی خاطر نشان کرد: اجرای گام به گام، کارشناسانه و به دور از شتاب زدگی طرح های اشتغال موجب خواهد شد که رونق در فضای تولید و اشتغال و اقتصاد پایدار شهرستان ایجاد شده و پاسخگوی نیاز واقعی مردم باشیم و افزایش انتظارات بدون فراهم کردن زیرساخت های لازم ایجاد نشود.

فرماندار هشترود اظهار داشت: نباید آینده را در امتداد امروز ببینیم و این خطایی بسیار فاحش است چون در آن صورت  آینده مان از امروز بدتر خواهد شد، آینده بهتر و امید آفرین ابتدا با تغییر در نگرش و در ادامه با تغییر درعملکردمان اتفاق خواهد افتاد .

کد خبر 4425078

منبع: مهر

کلیدواژه: گردشگری هشترود وزارت صنعت معدن و تجارت کشاورزی اربعین ۹۷ کرمانشاه خبرگزاری مهر بوشهر اربعین حسینی گرگان شهرکرد مشهد شیراز یاسوج اربعین 97 سنندج خرم آباد خطبه های نماز جمعه گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۳۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات توسعه ۶۰۰ متر شبکه آب شهر کبودراهنگ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فرهاد بختیاری‌فر گفت: عملیات توسعه شبکه آب شهر کبودراهنگ از نیمه فروردین سال جاری با هدف بالانس مخازن آب شهر و رینگ شبکه جهت تامین فشار پایدار، آغاز شده است. 

او با اشاره به اعتبار هشت میلیارد ریالی این طرح تصریح کرد: این طرح به طول ۶۰۰ متر با لوله پلی‌اتیلن و قطر ۱۶۰ در حال انجام است. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان با اشاره به اینکه توسعه پایدار و توزیع عادلانه خدمات به شهروندان از اولویت‌های شرکت آب و فاضلاب استان است، گفت: توسعه شبکه آب می‌تواند باعث کاهش تنش آبی، بهینه‌سازی در مصرف آب و بهره‌مندی از آب پایدار شود.

فرهادبختیاری‌فر افزود: با بهره برداری کامل از این طرح در حوزه آبرسانی و فاضلاب، برخی از مشکلات کنونی شهرستان کبودراهنگ در حوزه خدمات آب، رفع و این شهر گامی در مسیر توسعه و آبادانی برداشته و رضایت شهروندان از خدمات این حوزه، تقویت می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۱۶۰ میلیارد لیتر کسری آب داریم
  • رشد ۱۸ درصدی صنعت نساجی در دولت سیزدهم
  • توسعه پایدار گردشگری در یزد، مستلزم تعامل دو جانبه شهرداری و اداره میراث فرهنگی
  • سرپرست جدید پژوهشکده محیط زیست و توسعه پایدار منصوب شد
  • تعامل شهرداری و میراث فرهنگی به منظور توسعه پایدار گردشگری
  • تعامل شهرداری و میراث در راستای توسعه پایدار گردشگری
  • بوم‌گردی کلید تحقق اشتغال روستاها/جوانان کارآفرین حمایت مالی شوند
  • کارخانه احیای استیل فولاد بافت، شهرستان را از بن‌بست اشتغال خارج کرد
  • کارخانه احیاء استیل فولاد بافت شهرستان را از بن‌بست اشتغال خارج کرد
  • آغاز عملیات توسعه ۶۰۰ متر شبکه آب شهر کبودراهنگ