Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@23:50:59 GMT

فارغ التحصیلان کشاورزی، مهندسان بیکار

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۸۳۲۷۳

فارغ التحصیلان کشاورزی، مهندسان بیکار

مینودر در این مطلب چرایی عدم نیازسنجی دانشگاه ها در جذب دانشجویان رشته کشاورزی را مورد بررسی قرار داده است.
سخنان معاون رییس جمهوری در قزوین با تیتر مردم نگران دور دوم تحریم ها نباشند از دیگر عناون این شماره مینودر است که در بخشی از آن به نقل از محمدباقر نوبخت نوشته است که امروز با همه مشکلات ایجاد شده قادریم از اعتبارات پیش بینی شده برای ایجاد اشتغال و تولید استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این نشریه قسمت دیگری از صحبت های نوبخت را گفته بود برای واحدهای تولیدی که الان در حال فعالیت هستند پیش بینی لازم را کرده ایم و برای این که بتوانیم مواد اولیه آنها را از طریق تسهیلات و وجوه اداره شده تامین کنیم امکان ارایه تسهیلات ارزان قیمت به آنها وجود دارد.
تیتر اول این شماره هفته نامه مینودر نیز به بهانه پاسداشت روز سالمند به این موضوع پرداخته و تکریم سالمندان را گامی برای برای تقویت جایگاه بزرگان دانسته است.
بازگشت شرکت تولی پرس به چرخه تولید، توزیع کالاهای احتکار شده در قزوین و انهدام باند سارقان کهنه کار توسط کار آگاهان پلیس از دیگر عناوین این شماره مینودر است.
هفته نامه مینودر به مدیرمسئولی عاطفه مشایخ در قزوین منتشر می شود .
7388*3013
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 ایجاد اشتغال رییس جمهوری سالمندان کشاورزی بیکار منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۳۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۳۴۸ رشته قنات در استان قزوین

نصرت اله نیکو مدیر آب و خاک و امور فنی مهندسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در حال حاضر ۳۴۸ رشته قنات فعال در سطح استان وجود دارد که در احیا و پایدار سازی منابع آبی نقش مهمی دارند.

 نیکو افزود: بر اساس سالنامه آماری ۱۴۰۰ میزان آبدهی این میزان رشته قنات در استان ۴۳ میلیون متر مکعب است.

وی یادآور شد: این میزان رشته قنات در سطح شهرستان‌های استان دایر است که با توجه به اینکه آب جاری شده در قنوات با فناوری خاص تمام ایرانی بدون صرف انرژی و فقط با نیروی ثقل از اعماق به سطح زمین منتقل و جاری می‌شود برای پایدارسازی منابع آب اهمیت زیادی دارد.

‌نیکو یادآور شد: به همین منظور هرساله تعدادی از قنوات استان متناسب با اعتبارات تخصیصی بازسازی و نوسازی می‌شوند که در سال گذشته نیز عملیات بهسازی و نوسازی برای ۷۵ رشته قنات در استان انجام شده که برای ‏اجرای آن بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی بیان کرد: حفظ و نگهداری ‏قنوات اهمیت خاصی دارد و طرح بهسازی و نوسازی قنوات بعنوان ‏یکی از طرح‌های مهم ‏بخش آب و خاک جهاد کشاورزی استان محسوب می‌شود.

نیکو افزایش آبدهی، اشتغالزایی، جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر‌ها و افزایش میزان تولیدات کشاورزی را از مهمترین مزایای اجرای این طرح برشمرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • باید ضمانت نامه‌های بانکی شرکت‌های دانش بنیان تسهیل شود/بودجه اندک در مقایسه با دانشگاه‌ها
  • تلاش برای استخدام طلبه های زن در آموزش و پرورش
  • قطع آب و خسارت به محصولات دغدغه‌ی کشاورزان قزوینی+ فیلم
  • بهره برداری از ۳۴۸ رشته قنات در استان قزوین
  • برای جذب فارغ‌التحصیلان حوزه علمیه با آموزش و پرورش وارد گفت‌وگو شدیم
  • خرید ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان قزوین
  • قلع و قمع ۴۱ بنای غیرمجاز در شهرستان قزوین
  • ۹۶ درصد اشتغال تعهد شده در سال ۱۴۰۲ ایجاد شده است
  • پرداخت بیش از ۲۱ هزار فقره تسهیلات توسط صندوق‌های قرض الحسنه