Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر مجمع فرماندهان و مسئولان پیشکسوت جهاد و شهادت استان همدان، از برگزاری مراسم پاسداشت سومین سالگرد شهادت «حاج حسین همدانی» با حضور دکتر محمدباقر قالیباف در همدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع)  همدان، بهرام دوست‌پرست ، دبیر مجمع فرماندهان و مسئولان پیشکسوت جهاد و شهادت استان همدان همدان با گرامیداشت فرا رسیدن سومین سالگرد شهادت شهید «حاج حسین همدانی» اظهار کرد: شهید همدانی به عنوان یکی از فرماندهان به نام و با صلابت کشور در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس و جبهه‌های مختلف نقش مهمی ایفا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به ابعاد شخصیتی شهید همدانی، مردمی بودن را بارزترین ویژگی شخصیتی شهید «همدانی» دانست و عنوان کرد: سردار سرلشگر شهید «حسین همدان» آخرین ماموریتش، دفاع از حریم مطهر حضرت زینب (س) و کمک به مردم سوریه برای رهایی از دست گروهک صهیونیستی تکفیری داعش بود، که در همین راه در سن ۶۱ سالگی پس از سال‌ها مجاهدت و نبرد در جبهه اسلام، ندای حق را لبیک گفت وبه فیض شهادت نایل آمد.

 

دبیر مجمع فرماندهان و مسئولین پیشکسوت جهاد و شهادت استان همدان از برگزاری مراسم پاسداشت سومین سالگرد شهادت «حاج حسین همدانی» با حضور دکتر محمدباقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در همدان خبر داد و بیان کرد: مراسم پاسداشت سومین سالگرد شهادت حبیب حرم «حاج حسین همدانی» و نکوداشت شهیدان مدافع حرم آل محمد (ع)، روز پنج شنبه ۱۹مهرماه همزمان با نماز مغرب و عشاء در حسینیه امام (ره) برگزار می‌شود.

 

وی به دیگر برنامه‌های سومین سالگرد شهید همدانی اشاره و تصریح کرد: همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام بیست و پنجمین مجمع فرماندهان و پیشکسوتان جهاد و شهادت استان همدان، با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دفاع مقدس و مدافعان حرم، رزمندگان دوران هشت سال حماسه و ایثار و جمعی از بسیجیان برگزار می‌شود.

 

 

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی مجلس کنگره بین المللی امام سجاد ع سردار اشتری اردبیل شیراز اربعین سیل در گیلان نیروی انتظامی مهدویت آیین گرامیداشت استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۳۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان

 در این مراسم که در مزار شهدای گمنام دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد، دانشجویان و استادان دانشگاه با سر دادن شعار‌های «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و حمایت از مردم مظلوم غزه را اعلام کردند.

دانشجویان همچنین اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان و اساتید را محکوم و بیانیه‌های جداگانه‌ای صادر و حمایت خود را از این اعتراضات اعلام کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم سالگرد شهادت استاد مطهری در مسجد جامع نارمک
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک
  • مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش
  • پخش مستند «مسئله حجاب» همزمان با سالگرد شهادت شهید مطهری
  • پخش مستند «مسئله حجاب» به مناسبت سالگرد شهادت استاد مطهری
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم