Web Analytics Made Easy - Statcounter

روز گذشته بیش از 400 مربی در مادرید دور هم جمع شدند تا در کلاس های مربی گری یوفا شرکت کنند.

به گزارش "ورزش سه"، مربی هایی تازه کاری نظیر کارانکا، پیگرینو، لوکاس آلکارز، گوتی، بریزو، کاپاروس و .... در این کلاس ها حضور داشتند.

 

در طول روز گذشته و امروز، بیش از 400 مربی، به جز پپ گواردیولا و روبرتو مارتینز، برای تمدید مدرک خود و افزایش دانش مربی گری شان، در این کلاس ها شرکت خواهند کرد و مربیانی مثل اونای امری و خاوی گارسیا، مدرس این کلاس ها خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در چنین دورهمی هایی، مربیان می‌توانند تجربیات و دانش خود را با یکدیگر به اشتراک گذاشته و آنها را گسترش دهند. در حقیقت مربیانی که در این کلاس ها حاضر بودند، برای ادامه فعالیت در لالیگا به بالاترین مدرک نیاز دارند و غیبت دیگو سیمئونه در بین آنها به چشم می‌آمد.

 

 

 

 

اما یک آرژانتینی دیگر در کلاس های عصر شرکت کرد؛ مائوریسیو پوچتینو. سرمربی تاتنهام پس از حضور در این مراسم نیز مصاحبه ای با مارکا انجام داد و مدعی شد که تیمش هنوز شانس صعود به دور بعد چمپیونزلیگ را خواهد داشت، هر چند کار سختی پیش روی آنهاست.

 

او همچنین درباره تفاوت فرهنگی بین اسپانیا و انگلیس گفت:" از لحاظ فرهنگی تفاوت های بسیاری وجود دارد ولی وقتی اوضاع خوب پیش نمی‌رود، مربی ها راحت ترین کار برای تغییر شرایط را دارند."

 

یکی از چهره هایی که دائم لبخند به لب داشت، خواکین کاپاروس بود. او که مربی گری را کنار گذاشته و فعلا مدیر ورزشی سویا است، در حال حاضر با این تیم در صدر جدول لالیگا قرار گرفته است. او در این رابطه گفت:" هفته های خیلی خوبی بوده، ما خیلی خوشحالیم که اینجا هستیم و پس از این تعطیلات که به نفعمان بوده، باید بجنگیم. می‌دانیم فصلی طولانی در انتظارمان است، روند قوی و ضعیف زیادی وجود دارد ولی این تازه شروع کار است. ما به کاری که می‌کنیم اطمینان کامل داریم.

 

امروز نیز مربیانی از سرتاسر جهان به لاس رزاس سفر خواهند کرد تا مدرک مربی گری خود را تمدید کنند.

 

اونای امری (سرمربی) تاتنهام آرسنال موریسیو پوچتینو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اونای امری سرمربی تاتنهام آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۳۷۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید به دنبال تمدید قرارداد فرلاند مندی

با وجود علاقه چند باشگاه لیگ برتری از جمله آرسنال، رئال مادرید در نظر دارد تا قرارداد فرلاند مندی را تمدید کند

طرفداری | به گزارش مارکا، رئال مادرید از عملکرد فرلاند مندی در فصل جاری رضایت داشته و می‌خواهد قرارداد این مدافع فرانسوی را تمدید کند. مندی که از سال ۲۰۱۹ در سانتیاگو برنابئو توپ می‌زند، تا ۲۰۲۵ با کهکشانی‌ها قرارداد دارد و شایعاتی مبنی بر جدایی او در تابستان پیش رو مطرح شده بودند، با این حال عملکرد قابل قبول و مطمئن مندی در فصل جاری، سران باشگاه را نسبت به تمدید قرارداد او متقاعد کرده‌است.

تا چند هفته قبل، قوت گرفتن شایعات مربوط به علاقه رئال مادرید به آلفونسو دیویس باعث شده بودند که رسانه‌ها درهای خروج از باشگاه را به فرلاند مندی نشان دهند، اما به نظر می‌رسد که کم‌رنگ شدن میل سران لوس بلانکوس به مدافع کانادایی بایرن مونیخ، احتمال ماندن مندی را پررنگ‌تر از قبل کرده‌است. فران گارسیا دیگر مدافع چپ رختکن رئال مادرید به حساب می‌آید اما عملکرد او آنقدر رضایت‌بخش نبوده که کادرفنی بخواهد روی او به عنوان بازیکن اصلی حساب باز کند.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال
  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • الاتحاد در کمین بهترین مربیان اروپا + عکس
  • رئال مادرید به دنبال تمدید قرارداد فرلاند مندی
  • کلاس دانش افزایی مربیان کشتی در مازندران
  • مربیان کشتی مازندران در کلاس دانش افزایی
  • اتلتیکو مادرید تصمیمش را گرفت: قرارداد ماریو هرموسو تمدید نمی‌شود
  • تحلیل علی ایمانی (مربی فوتسال) از تاکتیکهای جدید  مربیان مطرح با استفاده از دروازه بان