Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@12:44:09 GMT

زنجیره حمل و نقل هوایی در مازندران تکمیل شد

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۸۳۷۷۲

زنجیره حمل و نقل هوایی در مازندران تکمیل شد

ساری - ایرنا - قائم مقام مدیر عامل در امور فرودگاههای کشور با اشاره به راه اندازی اولین خط پروازی بومی در مازندران گفت: زنجیره حمل و تقل هوایی به عنوان بزرگ ترین محور توسعه مناطق ، در مازندران تکمیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، حسین اسفندیاری روز سه شنبه در آیین راه اندازی خط پرواز 'وارش ایرلاین ' در فرودگاه اری افزود : در سال های اخیر اقدامات زیرساختی برای فرودگاه بین المللی ساری انجام شد که در سال های آینده با کمبودی مواجه نباشیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: همچنین با خرید دستگاه فرود دقیق و آغاز عملیات اجرایی و راه اندازی این تجهیزات، این‌ زیرساخت در فرودگاه ساری در حال تامین است .
اسفندیاری با اشاره به تحریم هایی وارده بر ایران، گفت: با وجود تمام‌ این مسائل، آوردن این تجهیزات هواپیمایی به فرودگاه ساری گام بزرگی به شمار می رود .
قائم مقام فرودگاههای کشور افزود: تعداد زیاد فرودگاه و کمبود تجهیزات داریم اما فرودگاه ساری توانست این تجهیزات را تامین بکند .
وی همچنین از ایجاد ترمینال 6 هزار متر مربعی به عنوان بخش دیگر زیرساخت های فرودگاه ساری یاد کرد و گفت: با گسترش پروازها این فضا برای مسافران و مشایعت کنندگان لازم بود.
وی راه اندازی خط پرواز بومی در مازندران را موفقیتی برای این استان دانست و افزود: داشتن پایگاه خط هوایی در یک استان باعث جهش فوق العاده در آمار پرواز مسافران و حمل بار می شود .
مدیر کل فرودگاههای مازندران نیز در این مراسم گفت : سالانه 6 هزار و 111 پرواز و بیش از 500 هزار مسافر از طریق فرود جا به جا می شود که به راه اندازی خط بومی پروازی این مهم توسعه می یابد .
سعدالله وطن خواه افزود: پروازهای برون مرزی این شرکت هواپیمایی بومی برای توسعه صادرات از جمله برنامه های آتی در فرودگاههای مازندران است .
شرکت وارش ایرلاین به عنوان اولین خط پروازی بومی مازندران سال 96 مجوزهای لازم را کسب و پروازهایش را از امروز با 2 فروند هواپیمای بوئینگ 737 در دو مسیر ساری - تهران و ساری - مشهد شروع کرد.
این شرکت پنج فروند هواپیمای بوئینگ دارد و قرار است تعداد مسیرهای پروازیش را از ماه آینده افزایش دهد.
در حال حاضر هر هفته 80 پرواز متعلق به هشت مسیر در فرودگاه ساری نشست و برخاست دارد.
2096/1654

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي فرودگاه مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۳۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل زنجیره تولید در بخش کشاورزی بوشهر از اولویت‌ها

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، علی باستین در آیین معارفه سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر نقش بخش کشاورزی در جامعه را مهم دانست و بیان کرد: جهاد کشاورزی از دستگاه‌های مهم کشور است که حداقل ۲۰ تا ۲۵ درصد فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی در بخش‌های گوناگون را به خود اختصاص داده و به نوعی با همه مردم ارتباط دارد.

وی تامین امنیت غذایی، اشتغال‌زایی، تولید مواد خام صنایع تکمیلی و تبدیلی و ثروت آفرینی را از ویژگی‌های جهاد کشاورزی دانست و اضافه کرد: رشد اقتصادی در برنامه هفتم، ۸ درصد تعیین شده که رشد ۵.۵ درصدی در این برنامه متعلق به بخش کشاورزی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با بیان این@که بهره‌وری بخش کشاورزی استان ۱۲ درصد است، اظهار کرد: افزایش ۷ برابری بهره‌وری از وضعیت کنونی در طول برنامه هفتم توسعه یکی از اولویت‌ها است.

وی نقش مهم و موفق جهاد کشاورزی در مدیریت طرح بزرگ یارانه‌ها را مورد اشاره قرار داد و گفت: این مهم در استان بوشهر با موفقیت اجرا شد.

باستین اصلاح الگوی کشت را موفقیت‌آمیز دانست و با تأکید بر تکمیل زنجیره تولید و توسعه صنعت فرآوری محصولات، اضافه کرد: پرداخت تسهیلات بانکی به بخش کشاورزی و صنایع مورد توجه ویژه قرار دارد و لازم است ۱۵ درصد تسهیلات بانک‌های غیر تخصصی و خصوصی به بخش کشاورزی پرداخت شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با قدردانی از خدمات نوذر منفرد، برای مرتضی بحرانی سرپرست جهاد کشاورزی استان بوشهر آرزوی موفقیت کرد.

دیگر خبرها

  • تمامی پرواز‌های کشورمان به حالت عادی بازگشت
  • آخرین وضعیت پروازهای کشور و فرودگاه‌ها بعد از فعال شدن پدافندها
  • وضعیت شهر اصفهان عادی است/ادامه پرواز هواپیماها در فرودگاه شهید بهشتی
  • تمامی پروازهای کشور به حالت عادی بازگشت
  • تبریز در امنیت و آرامش کامل
  • تمامی پروازهای کشورمان به حالت عادی بازگشت
  • (تصاویر) تشکیل زنجیره انسانی در ساحل مازندران
  • معماری شهر آفتاب بوشهر متناسب با نمای بومی اجرا می‌شود
  • تکمیل زنجیره تولید در بخش کشاورزی بوشهر از اولویت‌ها
  • نظارت هوشمند بر زنجیره تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی