Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی ناجی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا زمان آغاز این طرح را امروز سه شنبه عنوان کرد و گفت : امسال براساس برآوردهای صورت گرفته پیش بینی می شود که 25 میلیارد ریال برای اجرای این طرح اختصاص یابد.
وی سرانه هر وعده غذای گرم برای هر کودک را 22 هزار ریال عنوان کرد و گفت: این طرح به مدت 120 روز در سطح روستا مهدهای استان اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون امور اجتماعی بهزیستی استان اصفهان افزود: این طرح از اقدامات عملیاتی بسیار خوب بهزیستی کشور در 12 سال اخیر است که با هدف رشد توانمندی های فیزیکی کودکان و آشنایی خانواده ها با الگوی غذایی سالم و ترکیبات غذایی مفید با تایید متخصصان تغذیه اجرا می شود.
وی یادآوری کرد: اگر مواردی هم از سوی کارشناسان علوم پزشکی استان مبنی بر فقر غذایی و رشد زیراستاندارد کودکان در مناطق حاشیه ای گزارش شود زیرپوشش این طرح قرار می گیرند.
ناجی ارزش غذایی یک وعده غذای گرم کودکان روستامهد را شامل200 تا 300 کالری و 30 تا 40 گرم پروتئین گیاهی عنوان کرد.
در سال گذشته هفت هزار و 300 کودک در روستا مهدها زیرپوشش یک وعده غذای گرم قرار گرفتند که اعتباری معادل 2 میلیارد و 200 میلیون تومان برای این امر اختصاص یافته بود.
هم اکنون در استان اصفهان 600 مهد کودک شهری، 150 مهد روستایی و 50 آدینه مهد زیر پوشش بهزیستی فعال است.
6994
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 استان اصفهان بهزیستی خانواده علوم پزشکی فقر منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۳۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سرهنگ "کیومرث پاکدل" فرمانده انتظامی خوی درجزئیات این خبر اظهار داشت: عوامل انتظامی شهرستان خوی  موفق شدند از ۲دستگاه خودروی  تریلی مسیر بازرگان _ تهران مقدار بیش از۴۲ هزار و ۶۴۴ کیلو گرم انواع مختلف غذای سگ و گربه را بصورت قاچاق کشف و ضبط کنند.

فرمانده انتظامی خوی ادامه داد:  ارزش کالای کشف شده بیش از  ۱۰۰ میلیارد ریال برآورد شده ودراین راستا ۲ نفر دستگیر  و ۲دستگاه خودرو توقیف شد.   سرهنگ پاکدل در پایان تاکید کرد:  شهروندان می‌توانند هرگونه موارد مشکوک و قاچاق کالا و ارز را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • عوارض پرخوری قبل خواب و بیماری های آن
  • خرید ۱۵ هزار میلیاردی اصفهانی‌ها در طرح فجرانه
  • مصرف زیاد غذا‌های ناسالم باعث آسیب دائمی مغز می‌شود!
  • الگوی حکمرانی مردمی و مدیریت مشارکتی در تمام شهرها اجرا شود
  • نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌نام «استاد فروغی»
  • شکست اسرائیل در عملیات وعده صادق جبران‌ناپذیر است
  • این پنیر چربی‌های شکم را آب می‌کند! | تاثیر لبنیات در چربی سوزی شکم ؛ روزانه سه وعده لبنیات بخورید
  • قیمت غذای محبوب ایرانی‌ها نجومی شد (اینفوگرافی)
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 
  • طرح ملی مسکن در ۱۰۸ شهر استان در حال اجرا