Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ​سهامداران حقيقي شرکت بيمه سرمد و شرکت نفت بهران براي دريافت سود سهام سال ٩٦ به شعب بانک صادرات ايران مراجعه کنند.
به گزارش خبرگزاري آريا، پرداخت سود سهام شرکت‌هاي بيمه سرمد با نماد معاملاتي «وسرمد» و شرکت نفت بهران با نماد معاملاتي «شبهرن» از نيمه مهر ماه سال ٩٧ در شعب بانک صادرات ايران آغاز شده و به مدت يکسال ادامه خواهد يافت و سهامداران حقيقي مي‌توانند جهت دريافت سود سهام سال مالي منتهي به پايان سال ٩٦ به اين شعب مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنا براين گزارش، در اطلاعيه‌اي که به همين مناسبت منتشر شده، از سهامداران اين دو شرکت خواسته شده با مراجعه حضوري و ارائه کارت ملي به شعب بانک صادرات ايران نسبت به دريافت نقدي يا واريز آن به حساب هاي سپهري خود اقدام کنند.
علاوه براين، پرداخت سود سهام به افراد کمتر از ١٨ سال، پس از احراز هويت کامل و دريافت کپي شناسنامه، صرفاً به ولي (پدر) بلامانع خواهد بود. در اين اطلاعيه همچنين پرداخت سود سهام به نماينده قانوني سهامدار فقط به ارائه وکالت نامه رسمي معتبر منوط شده است.
-->

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۴۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مالک جدید باشگاه پرسپولیس بالاخره مشخص شد

زی‌سان: بعد از منتفی شدن انتقال باشگاه پرسپولیس به سازمان تامین اجتماعی، حالا قرار است ۵۱ درصد سهام این باشگاه ۱۱ فروردین به فروش برسد.

در همین زمینه از طریق دو منبع مطلع کسب اطلاع شد که بانک ملت جدی‌ترین مشتری پرسپولیس است و احتمالا ۱۱ فروردین ۵۱ درصد سهام باشگاه را می‌خرد.

قرار بود با تصمیم سازمان خصوصی‌سازی ۵۱ درصد از سهام باشگاه پرسپولیس ۱۱ فروردین از طریق کارگزاری بانک ملی به فروش برسد.
در اطلاعیه‌ای که در سایت فرابورس قرار گرفته آمده است:

پیرو نامه شماره ۸۶۶۳ /۱۴۰۲ مورخ ۲۷ /۱۲ /۱۴۰۲ شرکت کارگزاری بانک ملی ایران (سهامی خاص) و با رعایت نهصد بیست و دومین صورتجلسه هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار مورخ ۲۷ /۱۲ /۱۴۰۲، سازمان خصوصی سازی در نظر دارد تعداد ۵،۳۶۲،۶۵۷،۶۵۰ سهم معادل ۵۱ درصد از سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس (سهامی عام) متعلق به وزارت ورزش و جوانان را به طور عمده، نقد و شرایطی از طریق بازار پایه فرابورس ایران به فروش برساند؛ تاریخ عرضه روز شنبه مورخ ۱۱ /۰۱ /۱۴۰۳ تعیین شده است.

منبع: ایسنا

tags # پرسپولیس سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان نئاندرتال ایرانی چه شکلی بود، کجا زندگی می‌کرد و چه می‌خورد؟ (ویدئو) سیاره زمین در ۲۵۰ میلیون سال آینده چه شکلی می‌شود؟/ ایران چه شکلی خواهد شد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟

دیگر خبرها

  • ۲۷ هزار میلیارد تومان از سهام پالایشگاه شازند به سازمان تأمین‌اجتماعی واگذار شد
  • وضعیت نامناسب تامین داروی بیماران تالاسمی / سازمان غذا و دارو و بانک مرکزی به تعهداتشان عمل نکردند
  • شرایط دریافت ۷۰۰ میلیون تومان وام ازدواج اعلام شد/ شرط مهم برای پرداخت وام سه میلیاردی به خانواده‌های فاقد مسکن/ وام فرزندآوری چند میلیون تومان شد؟
  • جاماندگان بخوانند؛ زمان دقیق پرداخت سود سهام‌عدالت
  • استقلال به بانک تجارت می‌رسد یا صادرات؟
  • افشای نام بانک‌های مشتری پرسپولیس و استقلال
  • استقلال به بانک‌ تجارت می‌رسد یا صادرات؟
  • مالک جدید باشگاه پرسپولیس بالاخره مشخص شد
  • بانک ملت مالک باشگاه پرسپولیس می شود
  • حدود یک میلیون واحد نهضت ملی مسکن در لیست انتظار برای دریافت تسهیلات ساخت