Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@01:23:19 GMT

قدوس و امباپه در بین بهترین‌های لوشامپیونه

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۸۴۲۰۰

قدوس و امباپه در بین بهترین‌های لوشامپیونه

نام سامان قدوس و کیلیان ام باپه در بین بهترین های لیگ فرانسه در هفته نهم قرار دارد.

به گزارش مشرق، هفته نهم رقابت‌های لیگ فرانسه نیز به پایان رسید و در این هفته آمیان که سامان قدوس بازیکن ایرانی را در اختیار دارد توانست با یک گل دیژون را شکست دهد.

سامان قدوس گل ۳ امتیازی تیمش را به زیبایی هر چه تمام تر وارد دروازه دیژون کرد و تیمش را به پیروزی رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم‌چنین کیلیان ام باپه نیز با ۴ گلی که در ۱۳ دقیقه وارد دروازه لیون کرد خودش را به عنوان ستاره نخست این هفته قرار داد و به عنوان بهترین بازیکن هفته انتخاب و در تیم منتخب قرار گرفت.

سامان قدوس هم‌چنین یکی از ۵ بازیکن آمیان است که برای برگزاری بازی‌های ملی به تیم ملی کشورشان پیوسته است. قدوس برای بازی دوستانه با بولیوی به تیم ملی ایران دعوت شده است. 

این دیدار بعد از دیدار با ازبکستان، دومین دیدار دوستانه شاگردان کی روش در راه جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ است.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز سیل مازندران آمیان فرانسه امباپه بهترین پاریسن ژرمن سامان قدوس فوتبال لوشامپیونه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۴۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ از اواخر خرداد ماه به میزبانی کشور آلمان برگزار خواهد شد و تیم‌های مطرح و بزرگ اروپایی برای کسب عنوان قهرمانی در این مسابقات با یکدیگر روبرو می‌شوند.

ستاره‌های بزرگ فوتبال اروپا به همراه تیم‌های ملی کشورشان در این مسابقات حضور دارند و رونالدو که در حال حاضر ۳۹ ساله است هم قصد دارد به همراه تیم ملی پرتغال به میدان برود و امیدوار است که بتواند به آنها در بالا بردن جام قهرمانی کمک کند.

این بازیکن پس از پیوستن به باشگاه النصر در لیگ فوتبال عربستان عملکرد درخشانی را به نمایش گذاشته و در این فصل موفق شده بیشتر از ۴۰ گل برای آنها به ثمر برساند اما کاپلو معتقد است که عملکرد او در این لیگ برای درخشش در رقابت‌های یورو کافی نیست.

این سرمربی سابق رئال مادرید به خبرنگاران گفت:« دو بازیکن هستند که می‌توانند در این مسابقات سرنوشت‌ساز و تعیین کننده ظاهر شوند، جود بلینگام و کیلیان امباپه. و باید ببینیم سالی که در عربستان گذشت برای کریستیانو چطور بوده است.»

دیگر خبرها

  • پاسخ تکراری انریکه: تا امباپه حرف نزند چیزی نمی‌گویم!
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • نوروزی‌نژاد، بهترین بازیکن هفته ۲۹ لیگ هندبال آلمان شد
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • یورو برای بلینگام و امباپه است، نه رونالدو!
  • سامان قدوس، گزینه بدون هزینه در نقل‌وانتقالات
  • تیم لیگ برتری به دنبال جذب سامان قدوس
  • سامان قدوس در لیست خرید تابستانی میدلزبورو
  • سامان قدوس، گزینه بدون هزینه برای میدلزبورو