Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - روابط عمومي معاونت صدا با همکاري شبکه هاي راديويي کتابچه پاييزي راديو را که در بر گيرنده برنامه هاي منتخب شبکه هاي راديويي است با ساختار و قطع جديد منتشر نموده است.
به گزارش خبرگزاري آريا از روابط عمومي معاونت صدا، حامد فاتحي مدير روابط عمومي معاونت صدا با اعلام اين خبر گفت : مخاطبان از لحاظ نوع شنيدن برنامه‌هاي راديويي به دو دسته «فعّال و منفعل» و يا «پيگير و تصادفي» طبقه‌بندي مي‌شوند، مخاطب پيگير و در مواردي فعال فردي است که وفادارانه و با علاقه، يک برنامه را دنبال مي‌کند و ديگر مخاطبان را نيز به شنيدن برنامه محبوب خود تشويق مي‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چنين برنامه‌هايي که بتوانند نسبت به ساير برنامه‌‌‌ها، مخاطبان بيشتر (کمّي) و با اهميتي (کيفي) را به خود جلب نمايند، نسبت به ساير برنامه‌هاي شبکه، شاخص و برجسته هستند.
وي تصريح کرد: نحوه مواجه برنامه‌ريزان و برنامه‌سازان هم با برنامه‌هاي برجسته و شاخص نسبت به ساير برنامه‌ها متفاوت است تا بتوانند از اين ظرفيت بالقوه به نحو مطلوب استفاده و فرصت جذب مخاطبان جديد وحفظ مخاطبان موجود را به حداکثر رسانده و در انتقال پيام و محتواي مورد نظر توفيق حداکثري داشته باشند.
مدير روابط عمومي معاونت صدا با اشاره به تدوين چهارمين کتاب برنامه هاي منتخب راديو، گفت: حسب تدبير معاون محترم صدا جناب آقاي دکتر شاه آبادي، در ابتداي هر فصل برنامه هاي منتخب شبکه هاي راديويي که در قالب ساختارهاي «کلامي-پيامي (ميزگرد، مسابقه، گزارش)»، «کلامي - آوايي»، «کلامي – پيامي - آوايي»، «ترکيبي - نمايشي»، «نمايش»،«روايي- آوايي»، «پيامي»، «روايي(مستند)»، «کلامي»، «کلامي،پيامي،روايي» با موضوعات اجتماعي ، اقتصادي، سياسي، فرهنگي، ورزشي، خبري کارشناسي، تفريحي-سرگرمي، خانواده، سلامت، آموزشي، اطلاع رساني، قرآني، معارفي و تربيتي تهيه شده است در قالب کتابچه فصلي معرفي مي شود.
در اين کتابچه با رعايت اصل اختصار ضمن اشاره به ساختار، موضوع، روز و زمان پخش برنامه ها به اهداف، موضوعات، ويژگي هاي ممتاز و ذکر نام عوامل کليدي و کارشناسان اشاره شده است.
فاتحي در پايان خاطر نشان کرد: نسخه الکترونيکي اين کتاب (pdf) هم اکنون در کانال پايگاه اطلاع رساني راديو در پيام رسان سروش به نشاني: Sapp.ir/radioir قابل دسترسي است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۴۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک انتصاب جدید در معاونت آموزشی وزارت بهداشت

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر ابوالفضل باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت در حکمی امیرمحمد فراهانی سرپرست روابط عمومی معاونت آموزشی وزارت بهداشت را به عنوان مسؤول امور رسانه ای شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی منصوب کرد.

در این حکم آمده است: «احتراماً باعنایت به تجارب حضرتعالی در حوزه روابط عمومی معاونت آموزشی در امور رسانه ای، به موجب این ابلاغ به عنوان مسؤول امور رسانه ای شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی منصوب می شوید.

امید است که با استعانت از درگاه ایزد متعال و با استفاده از توان تخصصی خویش در انجام وظایف محوله، موفق و مؤید باشید.»

کد خبر 6077729

دیگر خبرها

  • «زندگی پس از زندگی» و «محفل» در صدر پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیون/ vod ها نرخ برنامه‌سازی را افزایش داده‌اند
  • نهضت تولیدات رادیویی مردمی در جشنواره ملی مستند رادیویی «پژواک»
  • صدای گرم اسکویی برای همه شنوندگان رادیو خاطره انگیز است
  • اسکویی؛ صدایی آشنا برای شنوندگان رادیو
  • تصمیم یک ناشر برای فروش قسطی آثارش
  • یک انتصاب جدید در معاونت آموزشی وزارت بهداشت
  • هوش کلامی عنصر اصلی در مهارت‌های ارتباطی
  • بررسی رویدادهای شبکه های رادیویی
  • راهبری بیش از ۲۰ پروژه مطالعاتی شهرداری اصفهان انجام شد
  • وضعیت مسعود اسکویی در بیمارستان