Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@14:49:41 GMT

توضیح طارق همام درمورد بازی برای تیم سابقش

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۸۴۷۵۸

توضیح طارق همام درمورد بازی برای تیم سابقش

طارق همام، هافبک تیم فوتبال استقلال درباره بازی کردن خود برای تیم سابقش، توضیح داد.

به گزارش مشرق، طارق همام هافبک عراقی تیم فوتبال استقلال، روز گذشته (سه‌شنبه) در اقدامی عجیب، برای تیم نیروی هوایی عراق در دیداری تدارکاتی بازی کرد. باشگاه نیروی هوایی در بیانیه‌ای در خصوص بازی کردن طارق این چنین توضیح داده است: کسانی که درباره وضعیت طارق پیگیر هستند، باید بدانند که روزهای آینده، فیفادی و زمان استراحت باشگاه‌ها است و بازیکنان برای تیم‌های کشورشان بازی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طارق با قدرت بازی کرد تا به فدراسیون فوتبال کشورش ثابت کند که مصدومیتی ندارد، چرا که پیش از این گفته شده بود مصدوم است و به همین خاطر به تیم ملی عراق دعوت نشده بود.

 

طارق هم در این باره گفت: مصدومیتم نگران کننده نیست. تیم ملی فراتر از هر مسئله‌ای است. به مدیر فنی تیم ملی اعلام کردم که تمایل دارم در بازی‌های چهارجانبه حضور داشته باشم. از پزشک تیم ملی خواستم که یکسری معاینات انجام دهد، اما مدیر فنی به گزارش پزشکی باشگاه استقلال اکتفا کرد. حضورم در تمرینات نیروی هوایی عراق، به خاطر حفظ آمادگی بدنی‌ام بوده است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز سیل مازندران استقلال همام طارق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۴۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »

شهردار تهران گفت: به هر دستگاهی در شهر که خدمتی می‌کند، بسته به نیازشان کمک می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، در پاسخ به پرسشی درباره نحوه همکاری شهرداری با ناجا در موضوع «طرح نور »، گفت: به هر دستگاهی که در شهر خدمتی می‌رساند، کمک می‌کنیم.دستگاه‌ها نیازهای‌شان را به ما اعلام می‌کنند و ما طبق وظیفه و در چارچوب ضوابط به آنها کمک می‌کنیم.

شهردار تهران همچینین با بیان اینکه برخی نمی‌خواهند در قضیه واگن‌های مترو، مردم سود کنند، اظهارکرد: اصلا خوب نیست که عده‌ای خاص در این کشور سود ببرند، اما مردم ضرر کنند. این رفتار با انسانیت ناسازگار است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)
  • دست رد امارات بر سینه پنتاگون/ چراغ سبز دوحه به استقرار جنگنده‌ها
  • کاکائو: مدرسه فوتسال ایران را می‌ستایم/با یک اشتباه حذف شدیم
  • تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد
  • پاریس برای المپیک 2024 به یک دژ نظامی تبدیل می‌شود!
  • بسته شدن حریم هوایی پاریس در افتتاحیه المپیک
  • پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار
  • پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »
  • روز ۲۰۸ طوفان‌الاقصی|یمن: با آتش بازی نکنید