Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌روزرسانی تسهیلات قرض‌الحسنه‌ای به نیازمندان از برنامه‌های مهم صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت بوده و انتظار می‌رود که متقاضی واجد شرایط پشت نوبت نداشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مجید باجلان، مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کشور در این دیدار با تشریح برخی فعالیت‌ها و خدمات صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، گفت: از اهداف اصلی راه‌اندازی این صندوق توسعه خدمات قرض‌الحسنه‌ای کمیته امداد است که در اولویت فعالیت‌های این نهاد قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه هدف ما این است که پرداخت تسهیلات به نیازمندان با تکریم و احترام و حداقل تشریفات اداری صورت گیرد گفت: کمیته امداد با راه‌اندازی این صندوق از معدود سازمان‌هایی است که خدمت قرض‌الحسنه واقعی را انجام می‌دهد و به متقاضیان تسهیلات صد درصد قرض‌الحسنه‌ای پرداخت می‌کند.

 

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت با عنوان اینکه نگاه کمیته امداد در این زمینه قرض‌الحسنه صرف است گفت: فعالیت صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت یک فعالیت کاملاً حمایتی است و قصد نداریم که به سمت سیستم و روش‌های بانکداری برویم.

 

باجلان هم‌افزایی با دیگر مؤسسات قرض‌الحسنه در زمینه ارائه خدمت به مددجویان و نیازمندان را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد و صندوق امداد ولایت برشمرد و گفت: در این زمینه با صندوق قرض‌الحسنه مهر تعامل خوبی را برقرار کرده‌ایم و از این طریق نیز به مددجویان خدمات قرض‌الحسنه‌ای ارائه می‌شود.

 

وی افزود: از برنامه‌های مهم صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت این است که پرداخت تسهیلات به نیازمندان به‌روزرسانی شود و متقاضی واجد شرایط پشت نوبت نداشته باشیم که لازمه این کار جذب و افزایش منابع این صندوق و نیز وصول معوقات و مطالبات است که در دستور کار این صندوق قرار دارد.

 

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت بابیان اینکه فعالیت‌های این صندوق بر اساس ضوابط و مقررات بانک مرکزی صورت می‌گیرد گفت: هم‌اکنون حداکثر پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه این صندوق به هر نفر 15 میلیون تومان بوده که با بازپرداخت 36 ماهه صورت می‌گیرد.

 

باجلان بابیان اینکه پیشگیری از معوقات از برنامه‌های جدی این صندوق است گفت: اطلاع‌رسانی از طریق سامانه‌های پیامکی یکی از روش‌های صندوق در این زمینه بوده و ما در ماه گذشته توانستیم 47 درصد از معوقات را وصول کنیم.

 

مدیرعامل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت کمیته امداد در سفر به استان ایلام با مدیران و جمعی از کارکنان کمیته امداد این استان دیدار کرد.

 

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی کنگره بین المللی امام سجاد ع مجلس تعطیلی مدارس نیروی انتظامی دادگاه لاهه مهدویت سردار اشتری قرض الحسنه ولایت کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۴۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۵۰۰۰ بسته معیشتی به مددجویان سیل‌زده سیستان و بلوچستان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد از اهدای پنج هزار بسته معیشتی به مددجویان سیل‌زده در سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، حسین خدرویسی با اعلام این خبر گفت: در سیل اخیر در استان سیستان و بلوچستان حدود پنج هزار بسته معیشتی به مددجویان سیل‌زده اهداء شد.

وی افزود: همچنین به مددجویان سیل‌زده یک ماه مستمری فوق‌العاده اعطا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد خاطرنشان کرد: در بخش مسکن و لوازم خانگی، خسارت‌های مددجویان بسیار محدود و جزئی است، اما بیشترین خسارت‌ها در بخش کشاورزی و دامپروری وارد شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واریز عیدی برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد روز اول فروردین
  • اهدای ۵۰۰۰ بسته معیشتی به مددجویان سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد دهدشت
  • ۶۷ هزار پُرس غذای گرم در بین مددجویان ایلام توزیع می‌شود
  • واریز مستمری فوق‌العاده به حساب مددجویان سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • پرداخت وام اشتغالزایی به ۱۰ هزار نفر در هرمزگان
  • رتبه نخست خیران آذربایجان شرقی در کمک به مددجویان کمیته امداد
  • ۴ هزار و ۶۰۰ مددجوی ایلامی به خودکفایی رسیدند
  • اهدای سه هزار جهیزیه کمیته امداد کرمان به مددجویان
  • توزیع ۳۷ سری جهیزیه به مددجویان کمیته امداد همدان