Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-27@02:21:24 GMT

افسریه؛ برترین گزینه در منطقه 15

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۸۴۹۴۶

افسریه؛ برترین گزینه در منطقه 15

اگر در نقشه هوشمند نام محله «افسریه» را جست‌و‌جو کنید، به دو محله افسریه بالا و افسریه پایین برخورد می‌کنید. اما در کل محله از شمال به خیابان شهید رحیمی و از جنوب به بلوار 35 متری قصر فیروزه راه دارد. شهرک قصر فیروزه و کوه‌های شرق تهران در سمت شرقی و بزرگراه بسیج نیز در سمت غربی افسریه واقع شده است. 15 متری اول، 15 متری دوم، 15 متری سوم و 20 متری افسریه نیز خیابان‌های اصلی این محدوده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوچه پس‌کوچه‌های محله به اندازه‌ای منظم کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند که به عقیده معماران کمتر محدوده‌ای در تهران این‌چنین نظمی دارد. دسترسی عالی به بزرگراه‌های تهران و وسایل حمل و نقل عمومی از یک سو و تراکم گسترده مراکز درمانی و بهداشتی، آموزشی و تفریحی از سوی دیگر افسریه را به یکی از بهترین محله‌های منطقه 15 تبدیل کرده است. شاید به همین دلیل باشد که رهن و اجاره آپارتمان در افسریه، در میان سایر محدوده‌های این منطقه بیشترین متقاضی را دارد.

دسترسی عمومی

این روزها استقبال از وسایل حمل و نقل عمومی بیشتر از وسیله‌های شخصی است. شلوغی خیابان‌ها، کمبود جای پارک و گران بودن بنزین از دلایل عمده این امر عنوان می‌شود. اگر افسریه را برای سکونت انتخاب کردید، بابت دسترسی به وسیله نقلیه عمومی خیالتان راحت باشد. بی آر تی ترمینال جنوب و بی آر تی آزادی-خاوران از مهم‌ترین تندروهایی هستند که در افسریه نیز ایستگاه دارند و هر دو به ترمینال خاوران، از بزرگترین ترمینال‌های منطقه 15 منتهی می‌شوند. همچنین وجود پایانه والفجر که اتوبوس‌هایی به مقصد خاوران و بهارستان دارد، کار را برای ساکنین افسریه راحت کرده است. حالا به بررسی ایستگاه‌های مترویی که در نزدیکی‌های منطقه جای گرفته‌اند می‌رسیم. کلاهدوز، نبرد و پیروزی سه ایستگاهی هستند که تا محدوده افسریه فاصله آنچنانی ندارند.

پایانه تاکسیرانی بسیج و ثامن الحجج که تاکسی و ون‌هایی به مقصد میدان خراسان، مشیریه، پل تهران نو، رسالت و چهارراه تهرانپارس دارند، اتمام حجتی است بر این ادعا که افسریه هیچ‌گاه از موهبت وسایل حمل و نقل عمومی به دور نمانده است. به همین جهت اگر اتومبیل شخصی ندارید، یا به هر دلیل از آن استفاده نمی‌کنید، رهن و اجاره آپارتمان در افسریه این امکان را به شما می‌دهد تا هر ساعتی از شبانه‌روز بی‌دغدغه از بی آر تی، مترو، اتوبوس و تاکسی استفاده کنید.

قیمت‌های خانه در افسریه

جهت اطلاع از قیمت‌های رهن و اجاره آپارتمان در افسریه، بهترین راه مراجعه به سایت دیوار است. گستردگی منطقه ممکن است موجب سردرگمی و خستگی شما برای این کار شود. به مثال‌های زیر توجه کنید:

آپارتمانی 75 متری که سال ساخت آن به 1384 بازمی‌گردد، در دیوار با ودیعه‌ای 80 میلیون تومانی و اجاره‌ای ماهیانه به مبلغ یک میلیون تومان آگهی شده است. این آپارتمان دو خوابه با کف سرامیک، کابینت ام دی اف و تراس، در طبقه سوم واقع شده است.

یک واحد از آپارتمانی نوساز، فول امکان با متراژی 110 متری در طبقه پنجم، با 150 میلیون تومان ودیعه و ماهیانه یک میلیون تومان اجاره به «مستاجری موجه» داده می‌شود.

رهن و اجاره آپارتمان در افسریه به متراژ 75 متر و یک خواب، واقع در 15 متری دوم، با 30 میلیون تومان ودیعه و 250 هزار تومان اجاره ماهیانه امکان‌پذیر است. این آپارتمان کاملا بازسازی شده است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: افسریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۴۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 ساخت ۳۰ هزار مسکن در حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران

به گزارش همشهری آنلاین،‌ مهرداد بذرپاش با یادآوری این‌که خط راه‌آهن در منطقه ۱۷ تهران سال‌های گذشته به‌دلیل ایجاد آسایش و امنیت به زیر زمین منتقل شد، اظهار کرد: پس از این اقدام چند موضوع از جمله ایمنی تونل احداث شده، تهویه مناسب تونل، روشنایی کافی تونل و امکان تخلیه سریع مسافران هنگام بحران مورد تاکید قرار گرفت.

وی ادامه داد: بر اساس توافق شرکت راه آهن و شهرداری تهران مقرر شد زمین‌های روی تونل ریلی زیرزمینی برای رفاه حال مردم واگذار شود. در این توافق، شهرداری تهران، مکلف به مناسب‌سازی، ایجاد فضای سبز و احداث پیاده رو شد که هم اکنون بخشی از فضای سبز و پیاده روها برای رفاه حال مردم منطقه ایجاد شده و بخشی از کار باقی مانده است.

بذرپاش با اشاره به این‌که اختلاف نظرهایی در خصوص زمین‌های روی این تونل ریلی زیرزمینی وجود دارد، توضیح داد: در خصوص حریم‌هایی مسیر راه آهن باید تصمیم گیری شود، در حریم ۱۷ متری، ایمنی الزامی است و باید حفظ شود و در حریم ۳۰ متری برخی مناطق نیاز است تسهیل‌گری‌هایی انجام شود.

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی برای حریم بعد از ۱۷ متر در محدوده ۳۰ متری به دولت ارائه شده که در کمیسیون زیربنایی دولت به تصویب رسیده است. منتظر تایید هیأت وزیران هستیم که با تصویب پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی گشایش خوبی برای ساکنان مسیر ریلی منطقه ۱۷ اتفاق می‌افتد.

بذرپاش ادامه داد: در صورت تصویب هیئت وزیران، محدوده ۳۰ متری از حریم ۱۷ متری ریلی که اکثراً نیز بافت فرسوده است امکان نوسازی را پیدا می‌کنند. این حریم‌ها با رعایت حقوقی که باید به دولت و راه آهن پرداخت شود آزادسازی می‌شوند و مجوز ساخت و ساز خواهند یافت.

وی با تاکید بر اینکه نوسازی بافت فرسوده سیاست‌های اصلی دولت است، توضیح داد: ۱۳ هزار پلاک در منطقه ۱۷ تهران و در محدوده تونل ریلی وجود دارد که به عنوان پلاک فرسوده هستند و در صورت موافقت هیئت دولت با امکان ساخت و ساز، بافت فرسوده منطقه نوسازی می‌شود.

بذرپاش گفت: با آزادسازی ۱۳ هزار پلاک فرسوده حریم ۳۰ متری تونل ریلی منطقه ۱۷ تهران امکان ساخت ۳۰ هزار واحد مسکونی فراهم می شود که گشایش خوبی برای شهر تهران خواهد بود.

کد خبر 847207 منبع: تسنیم برچسب‌ها مهرداد بذرپاش خبر مهم مسکن

دیگر خبرها

  • با ۳۰۰ میلیون تومان در کدام محله خانه اجاره کنیم؟
  •  ساخت ۳۰ هزار مسکن در حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • رستاخیز یکخوابه ها در تهران / اجاره آپارتمان ۳۰ تا ۵۰ متر
  • قیمت جالب خانه‌های شرق تهران/ با ۳ میلیارد تومان خانه بخرید + جدول قیمت
  • اجاره آپارتمان ۳۰ تا ۵۰ متر در تهران؛ رستاخیز یکخوابه‌ها
  • تاثیر سفر‌های نوروزی در بازار مسکن شمال
  • با ۷ میلیارد تومان چندمتر خانه می‌توان خرید؟
  • قیمت آپارتمان در چیتگر چقدر است؟
  • اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟
  • چطور بهار را به بالکن خانه ها ببریم؟ | ایده های برای نگهداری گیاهان در بالکن‌های۲ متری