Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تمامي مناطق آزاد کشور در دهمين نمايشگاه معرفي فرصت هاي سرمايه گذاري کشور و پنجمين نمايشگاه بورس، بانک، بيمه و خصوصي سازي که در جزيره کيش برگزار مي شود حضوري فعال خواهند داشت.
به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد کيش، علاوه بر کيش تمامي مناطق آزاد کشور از جمله قشم، چابهار، انزلي، اروند، ماکو، ارس و همچنين منطقه آزاد شهر فرودگاهي امام خميني (ره) در نمايشگاه کيش اينوکس 2018 که از30 مهر تا 3 آبان در مرکز نمايشگاههاي بين المللي کيش برگزار مي شود حضور مي يابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس اين گزارش بيش از 250 شرکت داخلي و خارجي ميهمان اين دو نمايشگاه هستند. برگزاري 28 نشست تخصصي و همايش بين المللي با حضور بيش از 100 سخنران برجسته داخلي و 25 سخنران بلند پايه بين المللي از نقاط عطف کيش اينوکس 2018 است که به عنوان فرصتي ارزشمند براي معرفي ظرفيت هاي گردشگري، تجاري، سرمايه گذاري و صنعتي جزيره کيش مطرح است. با ميزباني اين رويداد مهم که حضور تعداد زيادي از صاحب نظران مطرح اقتصادي و شرکت هاي موفق ملي و بين المللي را به همراه دارد، جزيره کيش به طرزي شايسته در سطح ملي و بين المللي معرفي شده و فرصت مناسبي براي هم افزايي و گسترش تعاملات داخلي و بين المللي فراهم خواهد شد.
لازم به ذکر است رويداد کيش اينوکس 2018 مي تواند همسو با اقدامات دولت در گسترش تعاملات اقتصادي بين المللي و سياست هاي ابلاغي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي در زمينه جذب سرمايه گذاري هاي خارجي، دستاوردهاي قابل توجهي را به همراه داشته و نقش مهمي در توسعه اقتصادي کشور ايفا کند.
جزيره کيش با مساحت91.5 کيلومتر مربع و جمعيتي حدود 40 هزار نفر در 18 کليومتري کرانه جنوبي ايران در محدوده شمالي آب هاي نيلگون خليج فارس واقع است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۵۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات دیسپاچینگ جزیره قشم را حذف کنید

ایسنا/هرمزگان مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم گفت: از مسئولان وزارت نیرو انتظار داریم با توجه به بی‌نیازی این جزیره از مصرف برق سراسری و انتقالی برق مازاد تولیدی قشم به شبکه سراسری کشور، برای تشویق صنایع فعال در این‌ منطقه آزاد، عملیات دیسپاچینگ جزیره را حذف کنند.

 مرتضی صابری امروز هشتم اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: برق شهرک‌های صنعتی قشم در فصل تابستان با اجرای سیستماتیک دیسپاچینگ توسط وزارت نیرو قطع می‌شود.

اظهار کرد: بر اساس اعلام وزارت نیرو، اجرای دیسپاچینگ در منطقه آزاد قشم همانند سایر نقاط کشور به‌صورت سیستماتیک و با هدف کنترل وضعیت تولید، انتقال و توزیع برق انجام می‌شود.

وی با اعلام اینکه بخش مهمی از برق تولیدی این منطقه به سرزمین اصلی منتقل می‌شود، افزود: قشم با تولید حدود ۷۰۰ مگاوات برق، به یک منطقه مهم تولید کننده برق کشور تبدیل شده و انتظار داریم صنایع جزیره از شرایط برق ماندگار و بدون قطعی برخوردار باشند.

به گفته مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم، حدود دو ماه از تابستان سال گذشته صنایع فعال در شهرک‌های صنعتی قشم به دلیل قطع برق بین دو تا سه روز در هفته بیش از ۴۰ میلیارد ریال ضرر کردند.

مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: در دهه نخست تاسیس منطقه آزاد قشم، ۲۴۰ مگاوات برق مورد نیاز جزیره از طریق شبکه سراسری تامین می‌شد اما در دو دهه گذشته این منطقه با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و ایجاد دو نیروگاه بزرگ و دو نیروگاه کوچک، به یک منطقه مهم تولید کننده برق با حدود ۷۰۰ مگاوات تبدیل شده است.

صابری ادامه داد: از مجموع ۷۰۰ مگاوات برق تولیدی قشم، ۳۰۰ مگاوات آن در کل جزیره استفاده و همزمان ۲۴۰ مگاوات برق هم به شبکه سراسری منتقل و در نهایت بخشی از برق تولیدی هم در جزیره ذخیره‌سازی و محبوس می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه از وزارت نیرو درخواست کردیم برای کمک به تقویت برق صنایع قشم مجوز استفاده از برق ذخیره شده و محبوس را صادر کنند، گفت: پاسخ این وزارتخانه با تاکید بر اینکه عملیات دیسپاچینگ سراسری است و باید اجرا شود، منفی بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • منطقه ویژه اقتصادی «سهلان» رتبه نخست کشور را کسب کرد
  • ۳ برابر شدن سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد/ ۲۰۰ بسته سرمایه‌گذاری فردا رونمایی می‌شود
  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • عملیات دیسپاچینگ جزیره قشم را حذف کنید
  • تسهیل گری برای سرمایه گذاران داخلی و خارجی از وظایف مناطق آزاد است
  • قیمت خودرو در بازار آزاد دوشنبه ۸ اردیبهشت ماه
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • ارس مقام اول کشور در بین مناطق آزاد و اقتصادی کشور را کسب کرد