Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، روح اله بابایی صالح نماینده مردم قزوین و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در نشست اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس با مسئولان شهرستان آبادان در محل تالار اجتماعات فرمانداری آبادان اظهار کرد: وجود مدیران غیر بومی در شهرستان ها اثربخشی درستی در کاهش و یا رفع مشکلات آن شهرستان ندارد و مدیر تنها برای حفظ پستش زمان تصدی اش در آن شهرستان را طی می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه آبادان متعلق به تمام ایران است، گفت: زمانی بهترین محصولات کشاورزی در آبادان تولید می شد اما مسائل مختلف دست به دست هم داد تا کشاورزی منطقه دچار آسیب شود، مدیریت استان خوزستان بایستی به فکر شهرستان هایش باشد.

بابایی افزود: مدیران بومی به دلیل احساس تعلقی که به شهر خود دارند به طور حتم اقدامات موثری را در گره گشایی و رفع مشکلات شهرهایشان انجام می دهند اما فرد غیر بومی در شهری که به آن تعلق خاطری ندارد تنها ناشی کاری هایش را اصلاح می کند و وقتی یاد گرفت که چه باید بکند آنگاه می رود و خدماتش را به شهرش ارائه می دهد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مدیر بومی به طور قطع به فکر همشهریان خود خواهد بود، متاسفانه رابطه بازی و باند بازی در کشور سبب شده تا بچه های شهرستان ها پیشرفت نکنند.

بابایی اضافه کرد: آبادان ظرفیت های خوبی همچون منطقه آزاد اروند، پالایشگاه، پتروشیمی و برخی موارد دیگر دارد که می تواند در ایجاد اشتغال برای جوانان منطقه اثر گذار باشند اما متاسفانه شاهد آنیم که به دلیل همان رابطه بازی سهم اندکی از اشتغال منطقه به بچه های بومی تعلق گرفته است و این جای تاسف فراوان دارد.

وی با یادآوری اینکه جوانان آبادانی زیادی در دفاع از شرف و کیان مملکت شهید شدند، توضیح داد: استان خوزستان 18 نماینده دارد که اگر بخواهند می توانند کوه را جابجا کنند که نمونه آن را در عزل وزیر نیرو شاهد بودیم.

بابایی تصریح کرد: مجمع نمایندگان خوزستان می توانند هر چه را که اراده کنند به دست آوردند اما این مهم با وحدت و در کنار هم بودنشان محقق می شود، استفاده از مدیران غیر بومی که هیچ تعلق خاطری ندارند سبب می شود تا بیش از 80 درصد از امکانات و نیروهای استان زر خیز خوزستان هدر برود، مدیریت بحران استان خوزستان بایستی در این باره چاره اندیشی کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس عنوان کرد: باید از اعتبارات ملی برای اجرای پروژه های شهرستان آبادان بهره برد. برای تحقق این مسئله همت و تلاش مجمع نمایندگان خوزستان راه گشاست.

بابایی صالح  در پایان با بیان اینکه همه مسئولان و نمایندگان محلس نظرشان نسبت به استان های جنگزده به ویژه خوزستان مثبت است و قصد کمک به این استان را دارند، افزود: حذف رابطه پیمانکاری از پروژه های آبادان باید صورت گیرد، ما اطلاعات و اخبار مربوطه را در خصوص موارد مختلف به ویژه پروژه فاز 2 پالایشگاه را دریافت کرده ایم و به طور حتم آن را در کمیسیون اجتماعی دنبال می کنیم تا گوشه ای از مشکلات آبادانی ها رفع شود.

لازم به ذکر است که کمیسیون اجتماعی مجلس برای بار دوم در سفری دو روزه به آبادان، برای پیگیری دستور کار سفر قبل و وضعیت اشتغال آبادان، به این شهر سفر کردند و از نزدیک در جریان امور قرار گرفتند.

 

 

 

 

 

خبرنگار: احمد بن رشیدی

عکاس: علیرضا هنرجویان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: منطقه آزاد اروند آبادان و خرمشهر بیکاری آبادان کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی فاز 2 پالایشگاه آبادان نمایندگان آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۵۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز پایانی هفته بیست و پنجم لیگ برتر با برگزاری ۵ دیدار در حال پیگیری است.

هوادار2 - صنعت نفت آبادان یک

داور: امیرسامان سلطانی

اخراج:

گل: طالب ریکانی (20)پنالتی برای نفت آبادان/ داریوش شجاعیان(25) کریم اسلامی(28) برای هوادار

-------------

مس رفسنجان صفر  - گل گهر سیرجان صفر

داور: سیدرضا مهدوی

اخراج:

گل:

-------------

ذوب‌آهن اصفهان صفر  - نساجی مازندران صفر

داور: مرتضی منصوریان

اخراج:

گل:

-------------

آلومینیوم اراک صفر - فولاد خوزستان صفر

داور: یاسر همرنگ

اخراج:

گل:

-------------

استقلال خوزستان صفر  - ملوان بندرانزلی صفر

داور: کوپال ناظمی

اخراج:

گل:

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هوادار 2 - صنعت نفت یک/ مس صفر- گل گهر صفر
  • تکمیل و بهره‌برداری یک‌هزار طرح در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نفت
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس
  • بهره‌برداری ۱۰۰۰ پروژه مسوولیت اجتماعی در خوزستان
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • بازدید مدیران عالی وزارت تعاون و سازمان تامین اجتماعی از غرفه بانک رفاه کارگران در نمایشگاه ایران اکسپو
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ است
  • تخصیص اعتبار به بخش شیدا نیازمند نگاه ویژه‌ای است