Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-03-19@02:33:51 GMT

بسته 600 هزار تومانی دولت برای 20 میلیون ایرانی

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۸۶۰۴۳

خرداد:سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی از پرداخت بسته حمایتی 300 هزار تومانی به اقشار آسیب پذیر جامعه با درآمد زیر 3 میلیون  تومان در ماه خبر داد.
به گزارش خرداد ،بهروز نعمتی، سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات غیرعلنی مجلس با اشاره به افراد حاضر در آن اظهار کرد: «در نشست غیر علنی امروز مسائل کلان اقتصادی کشور با حضور محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه، محمود حجتی، وزیر جهاد و کشاورزی و معاون اقتصادی وزارت صنعت معدن و تجارت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
او ادامه داد در این نشست مقرر شد که برای 20 میلیون نفر از اقشار آسیب پذیر جامعه با درآمد زیر 3 میلیون تومان در دو مرحله بسته حمایتی 300 هزار تومانی ارائه شود.
نماینده مردم تهران متذکر شد: «ارزش کل این بسته حمایتی در هر مرحله 12 هزار و 500 میلیارد تومان است که در 6 ماهه دوم سال به 6 میلیون حقوق‌بگیر و 14 میلیون نفر از اقشار آسیب‌پذیر ارائه خواهد شد.»
سخنگوی هیأت رئیسه با اشاره به آخرین وضع معرفی وزرای پیشنهادی دولت گفت: «با توجه به مذاکراتی که با محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس‌جمهوری داشتیم مقرر شد که دولت هفته آینده وزرای اقتصاد، کار و صنعت را به مجلس شورای اسلامی معرفی کند.»
او در پاسخ به این سوال پانا که معرفی وزیر صنعت به مجلس به معنی تأیید استعفای شریعتمداری است، بیان کرد: «طبیعتا اگر قرار باشد وزیری به جای ایشان معرفی شود که بر اساس گفته‌های واعظی این اتفاق نیز خواهد افتاد باید آقای شریعتمداری استعفا داده باشند البته هنوز تا هفته آینده فرصت باقی است.»
این خبر در حال تکمیل است برچسب ها: بسته حمایتی ، رئیسه مجلس شورای اسلامی ، درامد

منبع: خرداد

کلیدواژه: بسته حمایتی رئیسه مجلس شورای اسلامی درامد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۶۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدا بسته‌های حمایتی به خانواده زندانیان در زرند

با اهدای آخرین بسته حمایتی به خانواده زندانیان در سال جاری، مجموع کمک‌های صورت گرفته توسط انجمن حمایت از زندانیان زرند، به ده میلیارد ریال در سال ۱۴۰۲ رسید.

رضا یعقوبی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند با اشاره به اینکه در آستانه عید نوروز خانواده‌های نیازمند زندانیان، چشم‌انتظار حمایت‌های خیرین و مردم هستند، گفت: به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان و فرا رسیدن سال نو در راستای حمایت از خانواده زندانیان، با تلاش‌های مدیر عامل ساعی و اعضای هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان و با جذب منابع مالی خیرین، بسته‌های حمایتی به خانواده‌های تحت پوشش انجمن اهدا شد.

وی افزود: در آخرین مرحله از کمک‌های مناسبتی انجمن حمایت از زندانیان زرند و در راستای توجه به وضعیت معیشتی خانواده‌های نیازمند زندانیان، تعداد ۱۲۰ بسته حمایتی هر یک با ارزش نزدیک به بیست میلیون ریال در بین خانواده‌های تحت پوشش این انجمن در شهرستان توزیع شده است.

رییس هیئت مدیره انجمن حمایت از زندانیان زرند با اشاره به محتویات سبد حمایتی تهیه شده گفت: این سبد کالایی شامل کالابرگ، سبد غذایی، گوشت و مرغ بوده که ارزش ریالی مجموع آن‌ها به دو میلیارد و دویست میلیون ریال می‌رسد.

مدعی العموم زرند با تاکید بر کمک ده میلیارد ریالی انجمن حمایت از زندانیان زرند در سال ۱۴۰۲ خاطر نشان کرد: این انجمن همچون سنوات گذشته با حمایت مادی و معنوی خیرین، گام‌های ارزشمندی در راستای تأمین نیاز‌های خانواده‌های تحت پوشش زندانی برداشته است؛ بگونه‌ای که در سال جاری شاهد رشد چشمگیر کمیت و کیفیت کمک‌های اهدایی به خانواده‌های نیازمند زندانیان در مقایسه با سال گذشته بوده ایم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند افزود: به طور قطع کمک موثر به این قشر آسیب پذیر تنها مادی نیست و از این جهت امیدواریم در سال پیش رو با مشارکت بیشتر خیرین، سمن ها، مشاورین و بنگاه‌های اقتصادی بتوانیم موضوع اشتغال، توانمندسازی، مشاوره خانواده و درمان اعتیاد و... جامعه هدف انجمن را دنبال نماییم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بسته حمایتی برای بانوانی که در زمان تحصیل قصد مادر شدن دارند
  • اهدا بسته‌های حمایتی به خانواده زندانیان در زرند
  • مجلس بخش اول قانون بودجه ۱۴۰۳ را به دولت ارسال کرد
  • قالیباف بخش اول قانون بودجه ۱۴۰۳ را به دولت ارسال کرد
  • مجلس بخش اول قانون بودجه ۱۴۰۳ به دولت ارسال کرد
  • بخش اول قانون بودجه ۱۴۰۳ به دولت ارسال شد
  • پیش بینی بودجه ۴۰۰ میلیارد تومانی برای حریم تهران در سال ۱۴۰۳
  • ارائه بسته حمایتی به خانواده های نیازمند در تهران
  • کمال تبریزی مدیران جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی کرد
  • مدیران جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی معرفی شدند