Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا از اراک، سعید اکبرزاده در گفتگوی اختصاصی با برنا گفت: طی جلسه ای که هفته گذشته با حضور مدیرعامل، رئیس هئیت مدیره باشگاه، مدیر تربیت بدنی ایرالکو و مدیرعامل شرکت داشتیم تصمیم بر آن شد که بخشی از فعالیت های حرفه ای واحد تربیت بدنی شرکت آلومینیوم ایران به باشگاه محول شود.

وی افزود: در حال حاضر ایرالکو علاوه بر فوتبال در رشته های مختلف از قبیل فوتسال و هندبال نیز در لیگ های  نیمه حرفه ای  فعالیت می کند به همین رو اداره این تیم ها نیازمند ساختار حرفه ای از قبیل هیئت مدیره، کمیته انضباطی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. است.

اکبرزاده به آخرین وضعیت فوتبال آلومینیوم  اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در حال حاضر نماینده فوتبال استان در جایگاه مناسبی قرار دارد و بعد از سالها موفق شدیم در صدر جدول جای بگیریم هرچند قطعا فراز و فرود خواهیم داشت اما با ادامه این روند می توانیم خود را به عنوان یک تیم مدعی معرفی کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که شانس صعود از جدول در این فصل را چه میزان ارزیابی می کنید، گفت: با توجه به اینکه قالب اصلی جدول و تکلیف تیم های صعود کننده در نیم فصل دوم مشخص می شود،صحبت از صعود منطقی نیست اما این قول را می دهم که در این فصل از آبروی فوتبال استان دفاع کنیم.

عضو هئیت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک به عزم جدی مدیران ایرالکو برای موفقیت تیم اشاره کرد و افزود: خوشبختانه مهندس مجیدی، مدیرعامل شرکت و دیگر اعضای هیئت مدیره دقت نظر بسیار خوبی بر فعالیت های باشگاه دارند و جلسات منظمی با این دوستان برای پیشبرد اهداف باشگاه برگزار کرده ایم.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر با توجه به شرایط اقتصادی کشور و مشکلات صنایع در تامین منابع مالی و مواد اولیه، ایرالکو همچنان به رسالت اجتماعی خود پایبند است، به همین رو جا دارد از نگاه مثبت اعضای هئیت مدیره، سهام داران و خصوصا کارگران زحمتکش این واحد صنعتی کمال قدردانی را داشته باشم.

اکبر زاده افزود: علی رقم شایعات  مطرح شده در خصوص مخالفت اعضای هئیت مدیره شرکت درخصوص باشگاه داری ایرالکو، اعضا نتها مخالفتی در این خصوص ندارند بلکه بارها حمایت خود را اعلام کرده اند و تنها دغدغه این دوستان این است که هزینه ها هدفمند و ثمربخش صورت پذیرد.

اکبرزاده به حواشی پیش آمده در ابتدای فصل اشاره کرد و گفت: متاسفانه در ابتدای فصل برخی از افراد به ناحق حواشی ای را برای تیم رقم زدند اما خوشبختانه با ورود و حمایت  مهندس آقازاده، استاندار محترم مرکزی در حال حاضر تیم در شرایط روحی و روانی بسیار مطلوبی به سر می برد.

 وی در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر دغدغه اصلی مدیران و اعضای هیئت مدیره باشگاه تزریق بموقع منابع مالی است، چرا که پرداخت بموقع و قانونمند پول به بازیکنان و کادر فنی باعث تمرکز بیشتر آنها در مسابقات می شود، اتفاقی که تا به امروز رخ داده است.

اکبرزاده افزود: مشکلات مالی شرکت در تامین هزینه های باشگاه قابل درک است به همین رو مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه به دنبال  برنامه ریزی برای تامین بخشی از هزینه ها از منابع دیگر هستند.

عضو هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم در پایان گفت: قطعا برای رقم خوردن موفقیت در این حوزه تنها ایراکو نمی تواند موثر باشد بلکه نیاز به یک عزم همگانی بین تمامی دستگاه های مربوطه وجود دارد همچنین جا دارد از مدیرکل محترم ورزش و جوانان، شرکت برق استان و فرمانده محترم نیروی انتظامی به خاطر حمایتهای بی دریغ از باشگاه قدردانی کنم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برق فوتبال نیم فصل دوم ورزش و جوانان هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۶۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال فاضلاب در بندرعباس به تصفیه خانه افزایش می‌یابد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دوستی پیش از ظهر جمعه در بازدید از روند عملیات اجرایی تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس با اشاره به اهمیت این طرح برای شهر بندرعباس و تلاش دولت سیزدهم برای تکمیل و بهره‌برداری از آن با هدف رفع نیاز ۱۵ سال آتیِ مرکز استان، اظهار داشت: اجرای این پروژه در دولت سیزدهم سرعت گرفته است و تاکنون بیش از ۳ هزار میلیارد تومان قرار داد جهت تکمیل تصفیه خانه و متعلقاتش منعقد شده است.

وی با بیان اینکه از مجموع ۶ فاز در دست اقدام تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس سه فاز تکمیل و سه فاز نیز در حال اجرا است، گفت: مشکلاتی پیش‌روی سرعت بخشیدن به اجرای طرح وجود دارد که آن هم بحث ثبت سفارش کالاها و تجهیزات مورد نیز و حل مسائل ارزی مرتبط با تأمین تجهیزات وارداتی است که پیگیری به این منظور از طریق پایتخت آغاز شده است تا بتوانیم ارز مورد نیاز خرید تجهیزات مورد نیاز را تأمین کنیم.

استاندار هرمزگان گفت: یکی از نارسایی‌های این پروژه این است که علی رغم هزینه کرد بالایی که در آن انجام شده است کل شهر بندرعباس را پوشش نمی‌دهد.

وی با بیان اینکه تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس ۶ هزار میلیارد تومان هزینه در بر خواهد داشت، افزود: بهره‌برداری از این تصفیه خانه بخش عمده مشکلات فاضلاب بندرعباس را مرتفع می‌کند اما ضرورت دارد شبکه فاضلاب نهضت ملی مسکن بندرعباس و مجتمع‌های مسکن مهر فاقد شبکه نیز به این تصفیه خانه متصل شود.

دوستی از بررسی موضوع گسترش شبکه فاضلاب شهر بندرعباس با هدف اتصال به تصفیه خانه در کارگروه‌های تخصصی خبر داد و گفت: تمام همت ما این است که احداث تصفیه خانه طبق برنامه پیش برود و تا پایان سال ۱۴۰۴ به بهره‌برداری برسد.

کد خبر 6095705

دیگر خبرها

  • تقابل آلومینیوم، پیکان در اتوبان تهران
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!
  • رویکرد فرهنگی دروازه قرآن باید تغییر یابد
  • ناپایداری‌های جوی در بوشهر افزایش می‌یابد
  • بیش از ۱۲ هزار پزشک امروز با هم رقابت کردند/ ظرفیت پذیرش آزمون دستیاری ۱۲ درصد افزایش می یابد
  • پاس گل مقابل پرسپولیس و طراحی یک گل جدید (عکس)
  • تیم دانشگاه آزاد آزادشهر قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد شد
  • سجده شکر، پاسخ ساسان به حاشیه‌سازان(عکس)
  • اتصال فاضلاب در بندرعباس به تصفیه خانه افزایش می‌یابد
  • ۵۰ هزارتن شیرخشک در کارخانجات دپو شده است