Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: منابع امنیتی در ترکیه به خبرگزاری رویترز گفته‌اند که جنازه جمال خاشقجی روزنامه‌نگار منتقد سعودی در یکی از محلات استانبول پیدا شده است.

رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه به خبرنگاران در آنکارا گفت که کنسولگری عربستان زیر ذره‌بین است و مقامات مسوول درحال بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته هستند. اردوغان در عین حال تاکید کرد که باید منتظر نتیجه تحقیقات ماند که در زمان خود منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس‌جمهور ترکیه، جمال خاشقجی را یک «روزنامه‌نگار و دوست» خطاب کرد و گفت: «ان‌شاء‌الله ما با شرایطی روبه‌رو نشویم که خواهان آن نیستیم.» از سوی دیگر، این قتل Murder که موجب خدشه‌دار شدن وجهه ریاض و سیاست خارجه عربستان در دوره ولیعهدی محمد بن‌سلمان شده است باعث شد رسانه‌های سعودی به کمک آل سعود بشتابند. آنها در مصاحبه‌ با پسر خاشقجی سعی کردند ریاض را از اتهامات مطرح شده مبرا کنند. صلاح جمال خاشقجی، پسر بزرگ جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار منتقد عربستانی در گفت‌وگو با شبکه خبری العربیه گفت: «آخرین تماس پدرم با من مربوط به زمانی است که در آمریکا بود. من نمی‌دانستم پدرم در ترکیه است و خبری از سفرش به ترکیه نداشتم.»
صلاح خاشقجی گفت: «پدرم یک شهروند عربستانی ناپدید شده است و ما با مقامات عربستان برای دستیابی به واقعیت حادثه Incident همکاری می‌کنیم. ما این مساله را یک مساله شخصی و غیرسیاسی می‌دانیم و نیاز به اطلاعات معتبر داریم.»
او تاکید کرد: «تمامی اعضای خانواده‌اش از تحقیقات رسمی عربستان حمایت می‌کنند و تنها عربستان است که آنها را به نتایج مثبت و اطلاع از واقعیت خواهد رساند.» صلاح خاشقجی درباره خدیجه زن ترکیه‌ای که مدعی است نامزد جمال است، گفت: «من این خانم را نمی‌شناسم و تنها از طریق رسانه‌ها درباره او شنیده‌ام.» وی از خدیجه خواست دست از جنجالی کردن مساله پدرش بردارد.

 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دردسر ازدواج با پسری که 10 سال کوچکتر بود+ عکس

مرگ تلخ هانیه 7 ساله به خاطر اشتباه پرسنل بیمارستان دزفول

پررویی مدیرعامل سکه ثامن در تحقیقات پلیسى + عکس و فیلم

اصلاح صورت هنگام رانندگی حادثه ساز شد! + فیلم

قاسم‌ خانی و پاوه‌ نژاد هم احضار شدند

ترامپ مرد ایده آلی برای همخوابی با یک زن نیست ! + عکس

تجاوز پدر به دختر 13 ساله اش / در مسافرخانه ای در تهران رخ داد + عکس

این مرد باهوش به خودش تیر اختلاس زد ! + عکس

خودکشی دکتر جراح ارتوپد در ویلای شمال / همه چیز از درخواست میترا شروع شد !

این زن امریکایی و شوهر ایرانی اش عاشق حیوانات هستند / زندگی با حیوانات وحشی در قزوین + عکس

تجاوز پدربزرگ 90 ساله به نوه 13 ساله اش / وقتی خواب بود سراغش رفتم و ...+عکس

لاغری با پودر سنجد

جزییات نگرانی «حمید فرخ نژاد» از گرانی دلار فاش شد! + فیلم

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حمله تروریستی اهواز قتل Murder حادثه Incident اخبار حوادث ترکیه جنازه کشف جسد روزنامه نگار منتقد عکس ایران زن ازدواج دختر مرد هولناک تصاویر پرونده متهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۶۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم قطعی گواردیولا؛ منچسترسیتی به سراغ جمال موسیالا می‌رود

موسیالا که برای تیم‌های پایه سه‌شیرها به میدان رفته بود، فرصت بازگشت به انگلیس را خواهد داشت. 

طرفداری | با حذف از لیگ قهرمانان اروپا، منچسترسیتی اهداف نقل و انتقالاتی تابستان 2024 را مشخص می‌کند. 

به گزارش گاردین؛ پپ گواردیولا برای منچسترسیتیِ فصل آینده به دنبال گزینه‌های تهاجمی بیشتری است. او جمال موسیالا را به عنوان هدف اصلی خودش انتخاب کرده و سران باشگاه انگلیسی نیز قصد دارند تلاش بزرگی را برای این انتقال رقم بزنند. بایرن مونیخ به دنبال فروش هافبک آلمانی‌اش نیست و برای بازیکنی که دو سال دیگر قرارداد دارد، رقم بسیار بالایی درخواست خواهد کرد. موسیالا پس از جدایی از چلسی در مونیخ پیشرفت کرده است و در پست‌های مختلف خط حمله و هافبک می‌تواند به میدان برود. در حالی که باواریایی‌ها قصد دارند موسیالا را با جاه‌طلبی برای ادامه همکاری متقاعد کنند، لوکاس پاکتا و ابرچی ازه دیگر اهداف سیتیزن‌ها به شمار می‌روند. گواردیولا که فقدان ریاض محرز و ایلکای گوندوعان را احساس می‌کند، به خوبی از مشکلات خط حمله تیمش آگاه است. 

گفتنی است در قرارداد انتقال جمال موسیالا توسط چلسی بند سود حاصل از فروش گنجانده شده است. اگر بایرن مونیخ تصمیم به فروش موسیالا بگیرد، انتقالی که حداقل 80 میلیون پوند ارزش خواهد داشت، 20% از مبلغ انتقال به حساب‌های مالی استمفوردبریج واریز خواهد شد. 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • رقابت غول‌های انگلیسی بر سر جواهر باواریایی‌ها؛ لیورپول شیفته جمال موسیالا
  • تصمیم قطعی گواردیولا؛ منچسترسیتی به سراغ جمال موسیالا می‌رود
  • قتل دلخراش مادر ۴۵ ساله به دست پسرش
  • جدال زن ۶۰ ساله و خرس در ارتفاعات پیرانشهر/ روایت ماجرا از زبان پسرش+ تصویر دلخراش زن در بیمارستان
  • قتل دلخراش مادر ۴۵ ساله به دست پسرش/ «پدرم حرف‌های بدی درباره مادرم می‌زد، آنقدر گفت تا باور کردم»
  • مدرسه ۶ کلاسه زنده یاد خدیجه نجم الدین مهدیشهر افتتاح شد
  • قتل دلخراش مادر جوان به دست پسرش | پدرم آنقدر بدگویی کرد که باور کردم مادرم...
  • شکایت مربی مشهور بعد از اخراج از تیم ملی!
  • تکاپوی اروپائیان در پی تهدید تلافی جویانه ایران
  • ایران با تاریخی 2500 ساله همواره نیرومند بوده؛ دردتان چیست؟