Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-27@20:57:01 GMT

تخلف ۲ برند بزرگ لبنیات

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۸۶۶۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سید یاسر رایگانی با اعلام مختومه شدن رسیدگی به 770 پرونده احتکار گفت: با مختومه شدن این پرونده‌ها کالاهای احتکارشده باید با قیمت کارشناسی و قانونی عرضه شود که البته کار عرضه کالاها ارتباطی به سازمان تعزیرات ندارد.

رایگانی گفت: از فردا عرضه 2 میلیون پوشک احتکارشده با قیمت کارشناسی در استان البرز انجام می‌گیرد که 4 هفته پیش کار رسیدگی به پرونده آن مختومه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی تعزیرات همچنین گفت: افزایش اخیر قیمت محصولات دو شرکت معروف لبنی غیرقانونی است و تاکنون هیچ مجوزی برای این افزایش قیمت‌ها صادر نشده است و قاعدتاً این تخلف تحت عنوان گران‌فروشی رسیدگی خواهد شد.

رایگانی گفت: پیش از این یکی از شرکت‌های بزرگ لبنی که تخلف کرده بود 3 میلیارد و 500 میلیون تومان جریمه شد.

سخنگوی تعزیرات افزود: بعد از رسیدگی به گران‌فروشی و صدور حکم تخلف، علاوه بر جریمه، واحد تولیدی باید قیمت‌ها را به اول برگرداند.

سخنگوی تعزیرات درباره درج‌نشدن قیمت روی محصولات هم گفت: عدم درج قیمت کمتر اتفاق می‌افتد و ما معتقدیم اگر هم اتفاق می‌افتد بیشتر در خود واحدهای تولیدی است مثلاً با گزارش مردمی و در گشت‌های مشترک کارخانه‌ای که رب‌گوجه در استان گلستان تولید می‌کرد شناسایی و بازرسی شد که با کمال تأسف مشاهده شد که کارگران مشغول مخدوش کردن قیمت‌های روی 183 هزار قوطی رب‌گوجه بودند.

رایگانی گفت: متأسفانه میزان جریمه‌ها کم است و بازدارنده نیست که باید با اصلاح قانون این نقص برطرف شود.

سخنگوی تعزیرات همچنین گفت: راه افتادن سامانه جامع تجارت به سازمان تعزیرات هم کمک خواهد کرد زیرا به سرعت رسیدگی‌ها می‌افزاید و کیفیت آن را بیشتر می‌کند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۶۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،غلامرضا سالاری گفت: پرونده قاچاق پنج بسته پوشاک به ارزش دو میلیارد ریال در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متهم را به پرداخت 2 میلیارد ریال جریمه نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد.
سالاری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان فارس این میزان کالای قاچاق را از منزل شهروند شیرازی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند. 

دیگر خبرها

  • سازمان بهداشت جهانی: باید فورا در غزه آتش‌بس برقرار شود
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • جریمه تاوان گرانفروشی خودرو
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد