Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید احمد موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار با پارس جم اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و انگیزه زیادی داشتیم تا دست پر از جم خارج شویم و بتوانیم به مرحله بعدی جام حذفی صعود کنیم و خدا را شکر مزد زحماتمان را گرفتیم و به خواسته‌مان رسیدیم.

وی افزود: می‌توانستیم در 90 دقیقه کار را تمام کنیم ولی بدشانسی آوردیم و در زمان بدی گل خوردیم و کار به 120 دقیقه کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن دقایق شاید از نظر روحی کمی ضربه خوردیم ولی خیلی زود به خودمان برگشتیم و توانستیم دوباره بازی را در دست بگیریم. ما حتی آماده رفتن به ضربات پنالتی هم بودیم ولی خدا را شکر در همان 120 دقیقه کار تمام شد.

بازیکن ماشین سازی در ادامه گفت: پارس جم تیم خیلی خوبی است و فکر می‌کنم آخرین باختش در جم را هم فصل گذشته مقابل ما داده بود. کار خیلی سخت و ارزشمندی انجام دادیم و مطمئن باشید پارس جم در خانه به راحتی امتیاز نخواهد داد.

موسوی در مورد گلی که به ثمر رساند عنوان کرد: انگیزه زیادی داشتم و بعد از اتفاقاتی که در پارس جم برایم افتاده بود می‌خواستم در این بازی گلزنی کنم و خدا را شکر موقعیت خوبی در اختیارم قرار گرفت و توانستم به نتیجه برسانم.

وی در ادامه عنوان کرد: من و مسیح زاهدی به جم رفتیم و با خود آقای تارتار صحبت کردیم. می‌دانستم بازیکنانی که در کناره‌ها در تیم‌های ایشان بازی می‌کنند دیده می‌شوند ولی بعد که متوجه شدیم باشگاه مشکلات مالی دارد و خبری از پول نیست برگشتیم.

بازیکن ماشین سازی در ادامه با اشاره به مشکلات مالی حال حاضر باشگاه گفت: خیلی دوست ندارم در مورد این مسائل صحبت کنم و مشکلات درون خانوادگی است و به زودی هم حل می‌شود. آقای زنوزی برای فوتبال تبریز هزینه می‌کند و دستش درد نکند و این فصل تراکتورسازی وقت زیادی از ایشان گرفته و گرفتار هستند ولی مطمئنم معوقات ما به زودی پرداخت می‌شود و فصل‌های قبل هم به همین شکل بوده است.

موسوی در مورد شرایط ماشین‌سازی هم گفت: شرایط خوبی داریم و اگر حمایت شویم مطمئنم به رتبه‌های بالای جدول می‌رسیم. در 4 دیدار اخیر 3 برد داشتیم و یک تساوی در اهواز به فولاد دادیم که آنهم کمتر از برد نبود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز سید احمد موسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۶۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روز خودروهای چینی +جدول

امروز (یکشنبه) قیمت فونیکس FX پریمیوم در بازار آزاد تهران ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان است.

به گزارش مشرق، بر اساس قیمت ماشین‌های چینی در بازار، قیمت جک S ۳ اتوماتیک سال ۱۴۰۳ به یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت فونیکس FX پریمیوم نیز ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان است.

بر اساس قیمت ماشین‌های چینی در بازار، قیمت جک S ۳ اتوماتیک سال ۱۴۰۳ به یک میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین قیمت فونیکس FX پریمیوم نیز ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان است.

قیمت فوتون تونلند ۲.۸ لیتر حوالی یک میلیارد و ۸۴۰ میلیون تومان شده است. همچنین قیمت لاماری ایما صفر نیز ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان است. برای خرید چانگان CS ۳۵ پلاس تیپ ۳ نیز باید یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان هزینه کنید.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت جک، لاماری و فونیکس در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید:

منبع:فرارو

دیگر خبرها

  • یوسفی: انگیزه استقلال برای قهرمانی بیشتر از پرسپولیس است/حمایت هواداران تیم نکونام را به بازی برگرداند
  • قیمت پژو پارس افزایش یافت +جدول
  • عزت‌‎اللهی در نقش مهندس الاهلی!
  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • کشف کالا‌های قاچاق در کهگیلویه به ارزش ۲ میلیارد ریال
  • پیغام شهاب زاهدی از ژاپن برای یک نفر: عیسی گل بزن!
  • برای فوتبال ما قشنگ نبود سپاهان و تراکتور بالای جدول باشند | بعضی چیزها در شان و شخصیت جواد نکونام و استقلال نیست
  • قیمت روز خودروهای چینی +جدول
  • اختصاصی - شهاب زاهدی منتقدانش را کنفت می‌کند!
  • نساجی- پرسپولیس؛ نبرد پایین و بالای جدول