Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@14:10:43 GMT

نورافکن:بازگشتم‌ازشارلوابه‌ایران‌صحت‌ندارد

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۸۶۷۲۵

به هر حال شرایط تیم شرایط خوبی است. تصمیم گرفتم که در این باشگاه باشم و تلاش می‌کنم تا موفق شوم. به هر حال صحبت‌هایی که مطرح شد بابت برگشتم از این باشگاه به ایران باید بگویم این خبر صحت ندارد. ناطقان: بازیکن تیم ملی امید ایران می‌گوید مسوولان خوبی داریم که به فکر هستند و باید کمک کنند تا موفق شویم.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، امید نورافکن درباره شرایط تیم امید ایران اظهار کرد: خدا را شکر تیم خوبی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم با بازی‌های دوستانه خوب بتوانیم آمادگی لازم را داشته باشیم. مسوولان باید حمایت کنند تا بتوانیم بعد از چند سال مثل تیم جوانان درخشش خوبی داشته باشیم و تیم ملی امید به المپیک صعود کند. به هر حال چند سالی است که تمرین می‌کنیم و امید داریم که بالاخره به المپیک صعود کنیم، امیدوارم این اتفاق بیفتد. هدف تیم امید صعود به المپیک است و برای این این که بتوانیم بعد از سال‌ها راهی المپیک شویم نیاز به امکانات و بازی‌های دوستانه خوبی است.

او درباره شرایطش در باشگاه شارلوا بلژیک گفت: به هر حال شرایط تیم شرایط خوبی است. تصمیم گرفتم که در این باشگاه باشم و تلاش می‌کنم تا موفق شوم. به هر حال صحبت‌هایی که مطرح شد بابت برگشتم از این باشگاه به ایران باید بگویم این خبر صحت ندارد. اگر باشگاه‌های اروپایی به دنبال بازگشت بازیکن به کشورش هستند هیچ وقت طوری برخورد نمی‌کنند که به بازیکن لطمه وارد شود و سعی می‌کنند با تعامل شرایط خوبی را مهیا کنند. شارلوا تیم بزرگی است و من آرزو داشتم که در اروپا باشم اگر روزی باز هم به گذشته برگردم همین تصمیم را می‌گیرم و به این تیم برمی‌گردم.

نورافکن درباره امکانات تیم ملی بیان کرد: همان‌طور که می‌بینید امکانات و شرایط زمین تیم ملی همین است که می‌بینید. مسوولان خوبی داریم که به فکر هستند و باید کمک کنند تا موفق شویم. به هر حال بازیکنان تیم از جوانی‌شان می‌گذرند برای تیم ملی و تمام تلاش‌شان را می‌کنند تا تیم ملی موفق شود.

منبع: خبر انلاین برچسب ها: نورافکن ، شارلوا ، ایران

منبع: ناطقان

کلیدواژه: نورافکن شارلوا ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۶۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی سپاهان در مصاف با استقلال

به گزارش "ورزش‌سه"، اگرچه این مربی کروات می‌تواند از دانشگر هم در صورت صلاحدید استفاده کند، چون این بازیکن در آخرین مصاف طلایی‌پوشان که در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس برگزار شد، حضور داشت. 

با این حال انتظار می‌رود که پیام نیازمند پس از بازگشت به ترکیب در مقابل استقلال خوزستان هم کار را از ابتدا در ترکیب اصلی آغاز کند و یک خط جلوتر از او سیاوش یزدانی و هادی محمدی بازی کنند. در چپ و راست خط دفاعی هم مثل همیشه رامین رضائیان و میلاد زکی‌پور بازی خواهند کرد. در خط میانی فرصت بار دیگر به برایان دابو، محمدکریمی و امید نورافکن داده خواهد شد و در نهایت در خط هجومی هم شانس رضا شکاری، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو برای حضور در ترکیب اصلی بیشتر است. هر چند ممکن است رضا اسدی این توازن را در خط هجومی یا خط میانی با اضافه شدنش به ترکیب بشکند.

با این اوصاف می‌توان ترکیب سپاهان مقابل استقلال خوزستان در دیداری که از ساعت 18:10 دقیقه امشب آغاز می‌شود را به شرح زیر تصور کرد: 
پیام نیازمند، رامین رضائیان، سیاوش یزدانی، هادی محمدی، میلاد زکی‎‌پور، برایان دابو، محمد کریمی، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری و شهریار مغانلو.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی سپاهان در مصاف با استقلال
  • جلسه‌ای مهم برای سپک تاکرا ایران
  • امید اول ایران در لیگ ملت‌ها اینجاست، کنار پائز!
  • عکس| امید نورافکن پیش از اقدام جنجالی علیه پرسپولیس
  • باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد
  • عکس| امید نورافکن پیش از ماجرای جنجالی علیه پرسپولیس
  • فرار سریع نورافکن از هواداران پرسپولیس (عکس)
  • بخش خصوصی؛ امید ایران توانمند
  • چپ‌پاهای آماده در خدمت تیم مورایس! (عکس)
  • برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز