Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  عبدالرضا اکبری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون درباره ورود لابی بازی در عرصه بازیگری گفت: این روز‌ها هرشخصی که با تهیه کننده و یا کارگردان آشنا باشد برای نقش‌ها انتخاب می‌شود و اکثریت بازیگران بر اساس توانایی‌های خودشان جلوی دوربین قرار نمی‌گیرند.

او در همین راستا ادامه داد: شاید عجیب باشد، اما نقش‌های خوب سینمایی در قالب مهمانی‌های شبانه تقسیم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشی از قضیه بر عهده تهیه کننده و کارگردان است، اما نباید فراموش کرد که این بازیگران هستند که در این مهمانی‌ها شرکت می‌کنند تا در نقش‌ها انتخاب شوند.

بازیگر «مزد ترس» در خصوص حضور نابازیگران در سینما اشاره کرد: هر چند شاید در دوره‌ای برخی نابازیگران و افراد مبتدی وارد سینما می‌شوند و حتی چهره می‌شوند، اما عمر این درخشش طولانی نیست، زیرا بابت دریافت نقش‌ها حق بسیاری از بازیگران واقعی را پایمال کرده‌اند.



اکبری درباره یک شبه پولدار شدن برخی بازیگران اظهار کرد: این افراد از همان زمانی که نقش دریافت می‌کنند یا اثری را در حال پخش روی آنتن دارند به واسطه عنوان خود و نقش‌هایی که دارند به هر طریقی کسب در آمد کرده و این قصه هر روز ادامه دارد و کسی هم نیست که با این سوء استفاده از نام هنرپیشه و هنرمندانی که شرافتمندانه زندگی می‌کنند دفاع کند.

بازیگر سریال «آنام» با نقد وضعیت موجود در سینما خاطرنشان کرد: وضعیت موجود در عرصه بازیگری مایه تاسف است و به سختی می‌توان جلوی آن را گرفت. باید در اصلاح این وضعیت قانون و سختگیری‌هایی اعمال شود تا هر کسی جلوی دوربین و در قالب نقش قرار نگیرد. متاسفانه این روز‌ها از طریق پول و ارتباطات کسانی در آثار بازی می‌کنند که هیچ قابلیتی از جهت استعداد، بازی، بیان و چهره برای ایفای نقش ندارند.

 

منبع: وانا

کلیدواژه: بازیگران سینما و تلویزیون ایران سریال ایرانی سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۶۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کل دادگستری استان سمنان منصوب شد

رئیس قوه قضاییه در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری را به سِمت ریاست کل دادگستری استان سمنان منصوب کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری را به سِمت ریاست کل دادگستری استان سمنان و ریاست شعبه اول دادگاه تجدیدنظر این استان منصوب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جو آرام و پایدار برای آسمان لرستان
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید
  • شعر معنادار خانم بازیگر و استایل جدیدش | عکس
  • رئیس کل دادگستری استان سمنان منصوب شد
  • «مهمانی» و «مردان آهنین» در تلوبیون پیشتاز شدند
  • وقتی دیوید فینچر ۷ ساله کتاب «سینما به روایت هیچکاک» را روی میز پدرش دید
  • 7 فیلم برتر تاریخ سینما دربارۀ «آخرالزمان هسته‌ای»
  • عکس | سالخوردگی مرد مارلبرویی
  • عروسک‌هایی که شادی و نشاط ارمغان آوردند
  • شیدا مقصودلو همسر ایرانی ژوزه مورایس مربی خارجی سپاهان کیست؟