Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی،  نادر مدنی رییس هیات ژیمناستیک استان گفت: مسابقات لیگ قهرمانی ایروبیک ژیمناستیک کشور در رده سنی جوانان و بزرگسالان پنج شنبه 19 مهرماه با حضور 8 تیم در خانه ژیمناستیک ارومیه برگزار خواهد شد.

وی افزود: تیم ارومیه به عنوان نماینده استان و تیم هایی از استان‌های البرز، کرمان، قزوین، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی و اصفهان با حضور 60 ورزشکار به رقابت خواهند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات ژیمناستیک آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در این رقابت ها، تیم های در بخش های یک، 3 و 5 نفره به رقابت خواهند پرداخت و تیم ارومیه با ترکیب کامل در بخش جوانان و در بخش بزرگسالان هم فقط در بخش تک نفره حضور دارد.

رییس شاخه ژیمناستیک هنری کشور همچنین با اشاره به راهیابی یک ژیمناست از کشورمان به فینال المپیک جوانان گفت: رضا بهلول زاده به عنوان نماینده کشورمان به مسابقات المپیک جوانان در آرژانتین در رشته ژیمناستیک اعزام شده که در رشته خرک حلقه به فینال راه یافته و در ادامه رقابت‌ها در رشته دار حلقه نیز به رقابت‌ با سایر رقیبان خواهد پرداخت.

خبرنگار: سینا پسران افشاریان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ژیمناستیک ایروبیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۷۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان

به گزارش خبرگزاری مهر، بنابر تصمیم هیأت اجرایی فدراسیون بین‌المللی وزنه‌برداری(IWF)، ایروان پایتخت ارمنستان و کاراکاس ونزوئلا، به ترتیب در سال ۲۰۲۷ و ۲۰۲۷ میزبان رقابت‌های جهانی وزنه‌برداری خواهند بود.

ایروان سال ۲۰۲۳ مسابقات قهرمانی اروپا را با موفقیت برگزار کرد و کاراکاس نیز در سال جاری میلادی میزبان رقابت‌های پان‌امریکا بود. علاوه بر ۲ رویداد، میزبانی مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در سال ۲۰۲۶ نیز به شهر بئونوس آیرس آرژانتین اعطا شد.

محمد جلود، رئیس IWF از انتخاب میزبان رویدادهای جهانی در قاره‌های مختلف دنیا استقبال کرد و انتخاب زودهنگام این دو شهر را موجب ثبات تقویم و برنامه‌ریزی بهتر برای برگزاری آن دانست.

با وجود این که سیستم کسب سهمیه برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۸ هنوز مشخص نشده است اما در هر صورت، مسابقات جهانی سال ۲۰۲۷، یکی از رویدادهای مهم کسب سهمیه خواهد بود.

کد خبر 6088490 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • سارا پاداش برای قم تاریخ ساز شد
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • بانوی قمی در رقابت های قهرمانی کشور به مدال طلا رسید
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • مصاف جوانان ایران با میزبان در هاکی روی یخ قهرمانی آسیا
  • سه شهر میزبان جام جهانی 2024 فوتسال
  • شهرهای میزبان جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال معرفی شدند