Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیما عروجی مربی کانوئینگ کشورمان در مورد شرایط قایقرانان ایرانی حاضر در المپیک جوانان آرژانتین و شرایط قایق های مسابقات گفت: شش روز است که در کمپ بازی ها حضور داریم و تمرینات خود را پیگیری کرده ایم. شرایط قایق هایی که در بخش کانو اسپرینت اسلالوم و اسلالوم در اختیار ورزشکاران قرار گرفته، مناسب است و ورزشکارانمان نیز در تمرینات شرایط خوبی را پشت سر گذاشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در مورد زمان برگزاری مسابقات کانو سواران ایرانی گفت: چهار روز تا آغاز مسابقاتمان باقی مانده است و جمعه (20 مهر) و شنبه (21 مهر) در بخش اسپرینت اسلالوم ورزشکارانمان با حریفان خود به رقابت می پردازند. قایقرانانمان یکشنبه ( 22 مهر) استراحت خواهند کرد و در 2 روز بعدی یعنی دوشنبه (23 مهر) و سه شنبه ( 24 مهر) در بخش اسلالوم با رقابایشان به رقابت می پردازند.

عروجی در مورد مدال هایی که در این رشته توزیع می شود گفت: چهار مدال در این مسابقات توزیع می شود، 2 مدال در بخش آقایان و 2 مدال در بخش بانوان. شرایط خوبی داریم و با توجه به مسابقات خوبی که برای کسب سهمیه المپیک داشتیم فکر می کنم بتوانیم اینجا نتایج خوبی را کسب کنیم.

او در مورد رقبای اصلی و پیش بینی اش از مسابقات گفت: همه ی رقبای اصلی ما در رشته کانو در این مسابقات حضور دارند و پیش بینی اینکه چه اتفاقی می افتد سخت است. اما با توجه به تمرینات پیش از اعزاممان به آرژانتین و تمریناتی که در کمپ مسابقات المپیک جوانان داشتیم امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

مربی کانوئینگ کشورمان در مورد شانس کسب مدال برای کشورمان گفت: انشاالله که 2 مدال سهم ایران باشد. اما با توجه به رکورد های ورزشکاران که بسیار به هم نزدیک هستند،  شرایط به شکلی است که با یک اشتباه کوچک یک ورزشکار امکان دارد از کسب مدال بازبماند و یا اینکه یک ورزشکار می تواند با نمایش بهترین عملکرد خود بهترین مدال را کسب کند.

بیشتر بخوانید:

بیداد: بهترین عملکرد را در المپیک آرژانتین خواهم داشت امینی: برای اولین بار توانستیم سهمیه المپیک جوانان کسب کنیم قایقرانان اعزامی ایران به المپیک جوانان آرژانتین معرفی شدند

انتهای پیام/

صحبت های عروجی در مورد المپیک جوانان آرژانتین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی المپیک جوانان آرژانتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۷۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود

به گزارش خبرنگار مهر، سعید اسماعیلی موفق به کسب مدال طلای مسابقات آسیایی شد، مدال‌های طلای نوجوانان و جوانان جهان را در کارنامه خود دارد و با توجه به پیش رو بودن میدان المپیک و کسب مدال طلای او در آسیا حالا یک رقیب جدی برای محمدرضا گرایی محسوب می‌شود.

با توجه به چرخه انتخابی تیم ملی، مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت انتخاب ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی به این مسابقات اعزام می‌شوند.

سعید اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا در وزن ۶۷ کیلوگرم گفت: سطح مسابقات قهرمانی آسیا بالا بود، همه کشتی‌گیران با تمام توان حاضر شده بودند و خدا را شکر من توانستم با پیروزی در چهار مسابقه به مرحله فینال برسم. در مرحله فینال هم با حریف قزاقستانی کشتی گرفتم، از قبل برای کشتی گرفتن با او برنامه‌ریزی کرده بودم و خدا را شکر توانستم با شکست حریفم به مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا برسم. این مسابقات از اهمیت زیادی برای من داشت و خدا را شکر توانستم دست پر به ایران برگردم.

وی در مورد رقابت‌اش با محمدرضا گرایی در وزن ۶۷ کیلوگرم گفت: گرایی از کشتی‌گیران خوب این وزن است، او مدال طلای المپیک را کسب کرده و یکی از کشتی‌گیران قدرتمند این وزن به حساب می‌آید. قطعاً رقابت با او سخت است اما من همه تلاشم را به کار می‌گیرم تا بتوانم نتایج خوبی کسب کنم.

اسماعیلی در مورد اعزام به مسابقات رنکینگ دار مجارستان و رقابت او با گرایی برای حضور در المپیک عنوان کرد: این مسابقات خردادماه برگزار می‌شود، طبیعی است که هر دوی ما تلاش می‌کنیم تا بهترین نتیجه را بگیریم. امیدوارم هر کشتی‌گیری که زحمت بیشتری بکشد بتواند دوبنده تیم ملی را برای حضور در المپیک به تن کند.

کد خبر 6086694 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • کسب نقره قهرمانی آسیا از سوی پرتابگر جوان ایران
  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • آنهایی که اهل ژیمناستیک نیستند، به انتخابات نیایند
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • رنگرز: توقع کسب یک مدال طلا از کشتی گیران در المپیک را داشته باشیم
  • کل‌کل سرخابی بین پدر و پسر قهرمان کشتی
  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود
  • کمک هزینه IOC در تیراندازی به افرادی که باید می رسید نرسید