Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@16:18:14 GMT

طرح یاوران حسینی البرز، کشوری شد

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۸۷۳۹۶

طرح یاوران حسینی البرز، کشوری شد

کرج-ایرنا- رئیس ستاد عتبات عالیات استان البرز اعلام کرد: طرح یاوران حسینی البرز به همت فرهنگیان و دانش آموزان این استان به نشان کشوری تبدیل شده است.

به گزارش ایرنا، سلیمان شکری روز سه شنبه در همایش طرح یاوران حسینی که در سالن امام علی (ع) برگزار شد، اظهارداشت: هرساله این طرح در آستانه اربعین حسینی به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی به فرهنگیان و دانش آموزان برای بازسازی عتبات عالیات در البرز استان اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه این حرکت فرهنگی دارای پیام های تربیتی است، خاطرنشان شد: یکی از اهداف این طرح ترویج فرهنگ عاشورایی در بین دانش آموزان است.
وی یادآورشد: کمک‌ و نذورات جمع آوری شده مردم البرز در طرح یاوران حسینی برای بازسازی و ساخت یادمان حضرت زهرا (س) ، امامزاده سید محمد ، صحن حضرت زینب (س) و سالار شهیدان امام حسین (ع) هزینه می شود.
«طرح یاوران حسینی از امروز سه شنبه 17 مهرماه آغاز و تا ششم آبان ماه سال جاری ادامه دارد.»
رئیس ستاد عتبات عالیات استان البرز ادامه داد: بر این اساس مردم ولایی البرز می‌توانند برای اهدای کمک‌ها و نذورات خود به شعب ستاد عتبات عالیات استان مراجعه کرده و در این حرکت معنوی شرکت کنند.
شکری با بیان اینکه اربعین حسینی ، همایش عاشورایی جهان اسلام است، افزود: البرز میزبانی 32 هزار زائر را درکاروان پیاده روی اربعین حسینی برعهده دارد.
وی یادآورشد: البرزی ها در برنامه محبت نشان نیز که هفته دوم ماه محرم در تالار شهیدان نژادفلاح برگزار شد، 60 میلیارد ریال به نوسازی عتبات عالیات کمک کردند.
ریحانه فتحی دانش آموز دبیرستان فرقانی آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج در همایش طرح یاوران حسینی دلنوشته خود را به سالار شهیدان کربلا را در قالب شعر قرائت کرد.
پرچم بارگاه ملکوتی امام حسین (ع) نیز زینت بخش این همایش معنوی شد.
استان البرز 442 هزار و 500 دانش آموز دارد.
2819/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۷۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور نخستین سند اعیانی قانون جهش تولید دانش‌بنیان در البرز

نخستین سند اعیانی توسط سازمان ثبت در اجرای قانون جهش تولید دانش‌بنیان به نام صندوق پژوهش فناوری غیردولتی استان البرز صادر شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک با اشاره به برنامه‌ها و اقدامات این سازمان در راستای تحقق شعار سال «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک در راستای تسهیل سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، تقویت زیست‌بوم فناوری و حمایت از شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان و همچنین توسعه اقتصاد دانش‌‎بنیان، صدور سند برای ساختمان‌هایی که توسط بخش خصوصی و تعاونی در اراضی پارک علم و فناوری احداث می‌شوند را در دستور کار خود قرار داده است.

وی از صدور اولین سند اعیانی توسط این سازمان در اجرای بند چ ماده 4 قانون جهش تولید دانش‌بنیان به نام صندوق پژوهش فناوری غیردولتی استان البرز خبر داد و گفت: اجرای این تکلیف قانونی، علاوه بر تشویق سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، روند دریافت تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان را همواره خواهد کرد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به فرآیند‌های طی شده در سال گذشته در زمینه الکترونیکی شدن امضا‌ها و پرداخت‌ها در ثبت و تغییرات شرکت‌ها، اظهار کرد: در پایان سال 1402 شاهد 64 هزار و 832 امضا و پرداخت الکترونیک برای تاسیس شرکت‌ها و 352 هزار و 275 امضای الکترونیک برای آگهی تغییرات شرکت‌ها بودیم؛ در نتیجه اجرای این فرآیند طی سال گذشته، مراجعه حضوری مردم به مراکزثبت شرکت‌ها، 417 هزار و 103 فقره کاهش داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ایجاد شهرک فناوری در خراسان شمالی با همکاری پارک علم و فناوری
  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • پرداخت ۱۸ میلیارد به شرکت‌های دانش‌بنیان کردستان
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • گلاب برای عتبات | ماجرای گلاب گیری در یزد بعد از 250 سال
  • نخستین مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • صدور نخستین سند اعیانی قانون جهش تولید دانش‌بنیان در البرز
  • البرز رتبه هشتم کشوری در صدور مجوزهای برخط کسب و کار در کشور است
  • برپایی نمایشگاه دستاوردهای فنی دانش آموزان