Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز سیستان وبلوچستان، معاون توسعه فرمانداری زاهدان با اعلام این خبر گفت: اطلاعیه ای در خصوص تشکیل کارت بانکی سرپرست خانوار و توزیع نفت سفید از این طریق اعلام شد که مردم را نگران کرد.
ناجی افزود: تشکیل کارت بانکی سرپرست خانوار با هدف تکمیل بانک اطلاعاتی سرپرست های خانواراست و طرح توزیع نفت سفید از طریق کارت بانکی در سال آینده مصوب و اجرایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: مردم استان برای ثبت و تشکیل کارت بانکی سرپرست خانوار از طریق اداره پست اقدام کنند تا در سال آینده برای تامین سوخت از طریق کارت بانکی با مشکل مواجهه نشوند.
معاون توسعه فرمانداری زاهدان اعلام کرد: اولین کالابرگ نفت سفید در اواخر مهرماه اعلام می شود.
ناجی همچنین گفت: هیچ گونه دغدغه ایی برای تامین گاز مایع در زمستان وجود ندارد و ذخیره سازی به شکل کامل از طریق حمل و نقل جاده ایی و ریلی انجام شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: نفت سفید سیستان و بلوچستان سوخت زمستان فرماندار زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۷۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه مجوزهای ترخیص کالا از طریق سامانه یکپارچه

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا کاظمی مشاور رئیس کل گمرک ایران، گفت: به استناد تبصره (۱) ماده (۳) آئین نامه اجرایی ماده ۵ و ۶ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز تمامی سازمان‌های همکار و همجوار مجوز دهنده ترخیص کالا از اماکن گمرکی مکلف‌اند مجوزها را از طریق سامانه یکپارچه مجوزها به گمرک ارائه دهند.

کاظمی با اشاره به آمادگی کامل گمرک جمهوری اسلامی ایران جهت استقرار تدریجی سامانه پنجره واحد تجارت فرامرزی در امور گمرکی در تمامی گمرکات اجرایی، افزود: سازمان‌های همجوار مجوز دهنده در حوزه تجارت خارجی برای ترخیص کالا، بایست ضمن اتصال به سامانه یکپارچه مجوزها وزارت صمت، مجوزها را از طریق این سامانه به سامانه جدید گمرک ارسال کنند.

مشاور رئیس کل گمرک ایران خاطرنشان کرد: مقرر شد سازمان‌های همجوار با انجام تکالیف مرتبط قانونی در ماه آینده، مجوزها از طریق سامانه یکپارچه‌ها مجوزها دریافت شود.

کد خبر 6081883

دیگر خبرها

  • اقدامات غلط شهرداری برای از بین بردن سفید بالک‌ها؛ از آبشویی تا نصب کارت‌های زرد روی درختان
  • اجرای طرح توانمندسازی بانوان سرپرست خانوار
  • ارائه مجوزهای ترخیص کالا از طریق سامانه یکپارچه
  • اردوی تفریحی جامعه هدف بهزیستی ( زنان سرپرست خانوار) بهزیستی شاهین دژ
  • گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی
  • افزایش حداکثر ۴۵ درصدی نرخ تاکسی در تهران/ شهروندان آنلاین پرداخت کنند
  • چگونه از موبایل به جای کارت بانکی استفاده کنیم؟
  • کاریابی اینترنتی، ترفند کلاهبرداران سایبری
  • فوتسال ایران برابر افغانستان سفید پوش شد
  • انتقال بیش از ۱۵۱ هزار تن کالا در افغانستان