Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اعزامی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، شاگردان هادی رضایی امروز (سه شنبه) در سومین روز بازی ها در جاکارتا برابر تیم چین به میدان رفتند و در ست نخست با نتیجه 25 بر 18 پیروز شدند. ملی پوشان ایران در ست های دوم و سوم هم به ترتیب با امتیازات 25 بر 12 و 25 بر 15 چین را شکست دادند تا سومین پیروزی پیاپی را به دست آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی والیبال نشسته ایران پیش از این کره جنوبی و ژاپن را با نتیجه سه بر یک از پیش رو برداشته بود.
تیم والیبال نشسته ایران در بازی های پاراآسیایی 2010 گوانگژو چین و 2014 اینچئون کره جنوبی با کسب نشان طلا بر سکوی نخست قاره کهن ایستاده بود.

داوود علیپوریان، صادق بیگدلی، مهدی بابادی، رمضان صالحی حاجیکلایی، مرتضی مهرزاد سلاکجانی، مجید لشکری صنمی، حسین گلستانی، میثم علیپور، حسین فرزانه، محمد نعمتی، عیسی زیراهی و محمدرضا سبحانی نیا نفرات حاضر در این دوره از بازی ها هستند.

سومین دوره بازی های آسیایی 2018 در روزهای 14 تا 21 مهر با حضور 2 هزار 880 ورزشکار از 41 کشور در 18 رشته ورزشی به میزبانی جاکارتا برگزار می شود. 

در این بازی ها ٦٨٥ مدال توزیع می شود که از این تعداد ٣٠٠ نشان برای زنان، ٣٤٣ مدال برای مردان و ٤١ گردن آویز در میکس و تیمی است.

ایران با 209 ورزشکار و در 13 رشته ورزشی راهی سومین دوره بازی های پاراآسیایی 2018 جاکارتا شده است.

انتهای پیام/

ایران مقابل چین به پیروزی رسید

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازی های پاراآسیایی جاکارتا اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۷۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین آزمون سخت اوسمار/ نوبت پیروزی پرسپولیس فرا می‌رسد؟

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس با اوسمار توانسته روند خیلی خوبی را در نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ در پیش بگیرد، اما در این مسیر لغزش‌هایی هم داشته که باعث شده سرخپوشان به صدر جدول نرسند و حذف زودهنگامی در رقابت‌های جام حذفی داشته باشند. اولین آزمون جدی اوسمار در نیم‌فصل دوم دربی بود که نتوانست از آن چندان سربلند بیرون بیاید و پرسپولیس به نوعی اسیر بازی تدافعی استقلال در دربی شد. اوسمار اگر این بازی را برده بود الان تیمش در صدر جدول قرار داشت.

دومین آزمون جدی سرمربی برزیلی بازی با آلومینیوم در جام حذفی بود. دیداری که نتیجه آن ۴-۴ شد و سرخپوشان بازنده ضربات پنالتی شدند. این شکست برای هواداران پرسپولیس قابل هضم نبود، از این جهت که این تیم از لحاظ مهره اصلا قابل مقایسه با حریفش نبوده و برای دومین بار در سه ماه گذشته بود که اوسمار در اراک تیمش را بازنده به تهران برگرداند.

بازی امروز نیز می‌تواند سومین آزمون سخت اوسمار در پرسپولیس باشد. دیداری که اگر سرخپوشان در آن امتیاز از دست بدهند کارشان برای قهرمانی بسیار سخت خواهد شد؛ البته اگر استقلال در تبریز امتیاز از دست ندهد. انتظار هواداران پرسپولیس از اوسمار پیروزی در بازی امروز است و این برد می‌تواند شانس اوسمار را برای ماندن در پرسپولیس نیز تا حد زیادی افزایش دهد. اما نتیجه‌ای غیر از آن احتمالا به حضور اوسمار در پرسپولیس در آخر این فصل پایان خواهد داد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • تراکتور مغلوب اولین کاپیتانی چشمی شد!
  • گفتگو با مجری و کارشناس ورزشی در خصوص زنده یاد مسعود اسکویی
  • پول چینی‌ها تصمیم ستاره جنجالی والیبال را تغییر داد
  • قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی
  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • سومین آزمون سخت اوسمار/ نوبت پیروزی پرسپولیس فرا می‌رسد؟
  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • اتحاد کلباء با وجود گل قایدی، مغلوب الوصل شد
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی