Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@04:28:30 GMT

تصادفات در خراسان‌جنوبی ۱۴۰ کشته داشته است

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۸۷۹۶۹

تصادفات در خراسان‌جنوبی ۱۴۰ کشته داشته است

به گزارش خبرنگار مهر سردار مجید شجاع صبح سه شنبه در همایش طلایه داران فرهنگ ترافیک اظهار کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی و ترویج فرهنگ صحیح ترافیک نقش مهمی در امنیت اجتماعی شهرها دارد و از این رو در این راستا باید کار جدی انجام داد ...

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی بیان کرد: خراسان‌جنوبی سومین استان پهناور کشور بوده و مسیرهای جاده‌ای درون شهری و برون شهری فراوانی وجود دارد که اگر بخواهیم برای تأمین نظم و امنیت  در هر جاده یک مأمور پلیس بگذاریم امری  غیر ممکن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار شجاع ادامه داد: از این رو تلاش می‌کنیم  که با همکاری شهروندان و همیاران پلیس و سایر دستگاه‌های ذی ربط قانون مداری را در جامعه نهادینه کنیم چرا که بی شک  یکی از مهمترین مصادیق امر به معروف در حوزه نیروی انتظامی مسائل مرتبط با فرهنگ ترافیک است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۵۰ هزار همیار پلیس در خراسان جنوبی وجود دارد، افزود: با توجه به فرهنگ سازی های صورت گرفته میزان تصادفات در کل کشور ۱۸ درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: در زمینه تسهیل قانون مداری در حوزه راهنمایی و رانندگی دستگاه‌ها و نهادهایی چون حمل و نقل جاده ای، اورژانس و هلال احمر با نیروی انتظامی همکاری های بسیار خوبی دارند.

سردار شجاع اظهار کرد: در شهرهای غربی خراسان جنوبی در ایام سفر ترافیک شدیدی وجود دارد چرا که بسیاری از استان های جنوبی از مسیر  استان ما به زیارت امام هشتم می روند که برای آن ایام نیز تدابیر ویژه ای اندیشیده شده است.

وی بیان کرد: خسارات ناشی از تصادف را نباید تنها از جنبه مادی نگریست چرا که قطع نخاع شدن جوانی که در سن جوانی و کار و تلاش است با هیچ چیز دیگری قابل مقایسه نیست.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی با اشاره به سخن رهبر انقلاب که تلفات جاده ای غصه بزرگی است، ادامه داد: کاهش آمار تصادفات در کشور و استان همدلی و همیاری همه مردم و دستگاه های مسئول را می‌طلبد.

وی  یادآور شد: طی ۶ ماه گذشته در خراسان جنوبی ۱۴۰ کشته در تصادفات داشته‌ایم که علی رغم کاهش نسبی نسبت به مدت مشابه سال قبل باز هم قابل تأمل است.

کد خبر 4425331

منبع: مهر

کلیدواژه: پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی خراسان جنوبی اربعین ۹۷ کرمانشاه خبرگزاری مهر بوشهر اربعین حسینی گرگان مشهد شهرکرد شیراز یاسوج اربعین 97 خرم آباد سنندج گردشگری خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۷۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد

سردار سعید مطهری‌زاده در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران سازمان اطلاعات شهرستان شیروان یک نفر متهم به کلاهبرداری میلیاردی از تعدادی از شهروندان در این شهرستان شناسایی شد.

وی در ادامه افزود: ماموران طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر نموده و به مقر پلیس انتقال دادند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی خاطر نشان کرد: این متهم دارای سوابق متعدد کلاهبرداری با مبالغ میلیاردی در استان خراسان رضوی بوده و به مدت ۷ سال متواری شده بود و به همین جهت از سوی پلیس بین الملل تحت تعقیب بود که با تیزهوشی ماموران پلیس شیروان دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • پلیس راهور تهران: استفاده از موبایل عامل ۴۶ درصد از تصادفات است
  • پلیس راهور : ۴۶ درصد تصادفات مربوط به تلفن همراه است
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • عامل ۴۶ درصد تصادفات ؛ یک عادت بد در رانندگی!
  • کشف و توقیف ۲۵هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • راکبین موتورهای توقیفی ملزم به شرکت در کلاس‌های آموزشی هستند