Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری گفت:طرح توزیع یک وعده غذای گرم در روستاها و مناطق محروم برای بیش از ۱۰۰۰ نفر از کودکان با هدف اصلاح شاخص‌های رشد کودکان و جلوگیری از سوءتغذیه آنها آغاز شد. ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات

محمد میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: طرح غربالگری اضطراب، طرح مصون‌سازی از اعتیاد، طرح خانواده و مهد نیز در این هفته اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین در این هفته خدمات اجتماعی به کودکان کار و خیابانی در قالب مددکاری اجتماعی، معاینات بالینی، روانپزشکی، روانشناسی و حمایت‌های اجتماعی از کودکان و نوجوانان کار و خانواده‌های آنها با هدف توانمندسازی این قشر و کاهش آسیب‎‌های ناشی از کار، ساماندهی این کودکان در سطح شهرستان شهرکرد انجام می‌شود.

مدیرکل بهزیستی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: کمک به ایجاد مهدهای کودک در مناطق محروم، حاشیه شهرها و سکونتگاه‌های غیررسمی نیز در این هفته آغاز شده و در طول سال ادامه دارد.

میرزایی خاطرنشان کرد: دیدار با کودکان مهدهای کودک، کودکان کار و خیابانی و همچنین کودکان بی‌سرپرستی که در مراکز نگهداری از آنها مراقبت می‌شود، آذین‌بندی مراکز مربوط به بهزیستی با شعار هفته ملی کودک با عنوان «آینده را باید ساخت» و همچنین درج این شعار در سربرگ نامه‌های اداری، اجرای برنامه‌های غربالگری شنوایی و بینایی با هدف تست بینایی و شنوایی کودکان، بازدید مسئولان از مهدها و مراکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست و معلولین و برپایی پایگاه‌های هفته ملی کودک در مجتمع‌های بهزیستی در روزهای 18 و 19 مهرماه امسال به مناسبت هفته ملی کودک برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه نقاشی کودکان معلول و اهدای هدایا به برترینها، اجرای جشنواره‌های ورزشی فرهنگی برای کودکان مراکز نگهداری معلول، شروع طرح توزیع یک وعده غذای گرم در روستاها و مناطق محروم برای بیش از هزار نفر از کودکان با هدف اصلاح شاخص‌های رشد کودکان و جلوگیری از سوءتغذیه آنها و برگزاری نشست تخصصی با موضوع کودکان برای مدیران مهدها و مراکز نگهداری کودکان زیر 12 سال از دیگر برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام/ن

R41350/P1361/S6,54/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۷۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد

طهمورث حیدری رئیس هیئت فوتبال چهارمحال و بختیاری گفت: دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ ادامه دارد.

وی افزود: در این دوره آموزشی با حضور ۱۶ مربیان کشوری فوتسال از استان‌های تهران، اصفهان، بندرعباس، خوزستان و چهارمحال و بختیاری در حال اجراست.

بیشتر بخوانید

برگزاری دوره مربیگری فوتسال در شهرکرد

حیدری با اشاره به اینکه این دوره در راستای ارتقاء سطح دانش مربیان استان و کشور در حال اجراست، گفت: این برنامه آموزشی در تقویم ورزشی امسال پیش‌بینی شده بود و با موافقت فدراسیون فوتبال و AFC در شهرکرد درحال اجراست.

وی ادامه داد: هم‌اکنون ۱۵ هزار ورزشکار در رشته‌های فوتسال و فوتبال در استان مشغول فعالیت هستند که از این تعداد ۱۰ هزار ورزشکار سازماندهی شده است.

حیدری افزود: تاکنون بیش از ۵۰۰ مربی در استان در رشته فوتسال و فوتبال شرکت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • تلقیح و تزریق بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان 
  • آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه
  • انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری
  • جسد کودک غرق شده در رودخانه خرسان هنوز پیدا نشده است
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • توزیع ۲۰۰۰ پزشک عمومی در کشور
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح وارگه دانایی در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری