Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در این همایش گفت: در قالب این طرح کودکان اسباب بازی ها، کتاب های سالم، نقاشی و کاردستی های خود را به این جمعیت تحویل می دهند تا از طریق کاروان های نیکوکاری به دست کودکان مناطق کم برخوردار برسد.
حسن آصفی افزود: این طرح همزمان با هفته کودک از 14 تا 20 مهرماه در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر عامل جمعیت هلال احمر قزوین، ترویج روحیه مهربانی و نوع دوستی در بین کودکان را هدف اصلی از اجرای این طرح دانست و گفت: کودکان با اهدای حتی یک قطعه از اسباب بازی‌های خود، بخشندگی را تمرین می‌کنند و باید تلاش کنیم آنها را از سنین پایه بشردوست تربیت کنیم.
آصفی ادامه داد: انتقال مفاهیم بشردوستی در سنین پایه به افراد راحت تر است و کودکان با فراگرفتن کارهای نوع دوستانه با مسئولیت های اجتماعی آشنا می شوند و این سبب می شود در آینده همین افراد در جامعه مسئولیت های اجتماعی و کارهای بشردوستانه را بسط دهند.
وی در پایان توجه به اهمیت آب و نذر آنرا نیز رویکرد خاص پنجمین دوره طرح ملی دستهای مهربان دانست و گفت: کودکان می توانند آب را نیز جزء هدایای خود بدانند تا به دست کودکان، در مناطق آسیب دیده از خشکسالی برسد.
7388*3013
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 اسباب بازی های جامعه جمعیت هلال احمر جمعیت هلال احمر استان کودکان منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۸۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مجتبی جانی افزود: آموزش مستقیم رفتار ترافیکی کودکان در محیط خیابان ممکن است خطراتی داشته باشد، احداث و استفاده از فضای پارک آموزش یکی از روش‌های امن آموزش برای کودکان است؛ لذا با توجه به اهمیت موضوع آموزش در راستای ارتقای ایمنی فرهنگ عبور و مرور و ترافیک کودکان، احداث پارک آموزش ترافیک ویژه کودکان در محوطه فرهنگسرای هادی آباد در حال اجرا است.   وی اضافه کرد: این پارک در فضایی به مساحت ۵۰۰ متر و برخورداری از المان‌های شهری کوچک مقیاس برای کودکان ساخته می‌شود.    مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: طراحی هندسی پروژه فوق انجام و فضا‌های مورد استفاده جانمایی شده است و پارک ترافیک مذکور دارای علائم راهنمایی و رانندگی، مسیر‌های دوچرخه و پیاده روی، مسیر‌های ماشین رو، ماشین‌های برقی و دوچرخه جهت استفاده کودکان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • گذر زمان بر پل زمانخان سامان
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • کارگران تقویت کننده پایه‌های اقتصادی کشور محسوب می‌شوند
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • «کودک شو» : تلاش بودجه‌سوز برای استمرار یک تجربه‌ی تمام‌شده
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • آغاز رویداد جایزه جوانی جمعیت
  • ۳۵ درصد از قانون جوانی جمعیت اجرا شده
  • توزیع کتب درسی براساس محل تحصیل دانش آموزان
  • اقدام جهادی اصلاح و سرویس فیدر ۲۰ کیلو ولت دو مداره آوج و شهیدآباد