Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فیلم سینمایی "ستاره‌ای متولد می‌شود" اثری با مضمون موسیقی پس از یک هفته اکران توانست با فروشی معادل ۴۳ میلیون دلار رتبه دوم باکس آفیس هالیوود را از آن خود نماید.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، فیلم سینمایی "ستاره‌ای متولد می‌شود" اثری با مضمون موسیقی پس از یک هفته اکران توانست با فروشی معادل ۴۳ میلیون دلار رتبه دوم باکس آفیس هالیوود را از آن خود نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به کارگردانی و نویسندگی "بردلی کوپر" و تهیه کنندگی "کلینت ایستوود" اکران بین المللی خود در سینماهای جهان را از جمعه هفته گذشته آغاز کرده است.

فیلم سینمایی "ستاره‌ای متولد می‌شود" اثر خبرساز و جنجالی سینمای هالیوود با بازی "بردلی کوپر" چندی پیش در فستیوال فیلم ونیز رونمایی شد.

فستیوال فیلم ونیز به عنوان یکی ازقدیمی‌ترین رویداد‌های سینمایی جهان محسوب می‌شود و قرار از فیلم "ستاره‌ای متولد می‌شود" آگوست سال ۲۰۱۸ در آن رونمایی شود. فیلم سینمایی "نخستین انسان" جدیدترین ساخته دیمین شزل فستیوال ونیز را افتتاح می‌کند.

فیلم سینمایی "ستاره‌ای متولد می‌شود" به کارگردانی "بردلی کوپر"  اکران بین‌المللی خود را از ۵ اکتبر ۲۰۱۸ از امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

بردلی کوپر در نقش جکسون ماین، استفانی گرمانوتا در نقش اِلی، سم الیوت در نقش بابی و دیو چاپلز در نقش ناد در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. کوپر علاوه بر کارگردانی نقش اول فیلم را نیز بر عهده دارد.

ویل کوپر، اریک راث، ویل فیترز و خود بردلی کوپر گروه نویسندگان فیلمنامه این اثر را تشکیل می‌دهند و این فیلمنامه را بر اساس رمانی نوشته ویلیام ولمن به روی کاغذ آورده‌اند.

فیلمبرداری این اثر از آوریل ۲۰۱۷ آغاز شده و تا اواخر امسال ادامه داشت. ایستوود که سابق بر این در فیلم تک تیرانداز با بردلی کوپر همکاری داشته سابقه خوبی از کار با وی داشته است.

این اولین تجربه کوپر و ایستوود در زمینه آثار موزیکال بوده و "ستاره تازه‌ای متولد می‌شود" در ژانر موزیکال، رمانتیک و داستانی ساخته خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کلینت ایستوود اخبار هالیوود سینمای جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۸۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادر شهیدان «جوینی» به فرزندان شهیدش پیوست

‌به گزارش خبرگزاری مهر، حاجیه‌خانم «فاطمه شهیر» مادر شهیدان والامقام «امیرهوشنگ و مسعود جوینی»، پس از سال‌ها فراق از فرزندان شهیدش دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد. پیکر این مادر والامقام تشییع و در گلزار شهدای امام‌زاده محمد (ع) کرج به خاک سپرده شد.

شهید «امیرهوشنگ جوینی» متولد دهم اردیبهشت ماه ۱۳۳۸، یازدهم اردیبهشت سال ۱۳۶۱ در عملیات بیت المقدس در فکه و شهید «مسعود جوینی» متولد ۳۰ تیر ماه ۱۳۴۳، یازدهم دی سال ۱۳۶۱ در منطقه عملیاتی دهلران بر اثر اصابت ترکش به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

کد خبر 6100349

دیگر خبرها

  • آلونسوی جدید متولد می‌شود: اسطوره رئال در آلمان
  • مادر شهیدان «جوینی» به فرزندان شهیدش پیوست
  • زنان متولد این ماه‌ها شخصیت قدرتمندی دارند!
  • کرمان قهرمان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان ایران
  • علی پاکدامن در جایگاه سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی ایستاد
  • رئیس سنی مجلس دوازدهم چه کسی خواهد شد؟
  • حذف ترامپ و ستاره ایرانی از قهرمانی جهان
  • آزارهای جنسی در هالیوود + موشن گرافیک
  • تانک M2 بردلی: بررسی جامع تانک افسانه‌ای ایالات متحده (+عکس)
  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد