Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-01@23:08:12 GMT

افزایش ۱۰۰ درصدی تولید و توزیع گازوئیل یورو ۴

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۸۸۱۷۲

به گزارش باشگاه خبرنگاران، علیرضا صادق‌آبادی مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران اعلام کرد: هم اکنون به‌طور میانگین روزانه ۲۹ میلیون لیتر گازوئیل یورو ۴ در کشور تولید می‌شود که با راه‌اندازی واحد هیدروتریتور نفتای پالایشگاه بندرعباس، به‌زودی به‌طور میانگین روزانه ۱۶ میلیون لیتر گازوئیل یورو ۴ در این پالایشگاه تولید خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با راه‌اندازی این واحد، گوگرد گازوئیل تولیدی در پالایشگاه بندرعباس از ۳۵۰ پی‌پی‌ام به حدود ۵۰ پی‌پی‌ام خواهد رسید.

صادق‌آبادی تاکید کرد: واحد ایزومرسازی این پالایشگاه نیز به‌زودی وارد مدار می‌شود که با راه‌اندازی آن ۱۲ میلیون لیتر بنزین روزانه تولیدی این پالایشگاه به یورو ۴ تبدیل خواهد شد.

معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش همچنین با اعلام خبر تولید روزانه ۱۲ میلیون لیتر گازوئیل یورو ۴ در پالایشگاه ستاره خلیج فارس تا پایان امسال گفت: با احتساب گازوئیل تولیدی در این ۲ پالایشگاه تا پایان امسال شاهد رشد ۱۰۰ درصدی در تولید و توزیع گازوئیل یورو ۴ در کشور خواهیم بود که جهش قابل توجهی است.

به گزارش شانا، افزایش تولید و عرضه گازوئیل با استاندارد یورو ۴ اتحادیه اروپا یکی از برنامه‌های اولویت‌دار صنعت پالایش نفت ایران است.

افزایش خیره‌کننده کیفیت فرآورده‌های نفتی تولیدی در پالایشگاه‌های کشور با راه‌اندازی و بهره‌برداری از طرح‌های توسعه‌ای و ارتقای کیفیت پالایشگاهی در کشور، افزون بر آثار زیست‌محیطی و توزیع فرآورده پاک در کشور، سبب جذب مشتریان بازارهای خارجی و فراهم شدن زمینه صادرات فرآورده و ایجاد ارزش افزوده در کشور خواهد شد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۸۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح

نمایندگان مجلس شورای اسلامی جدول ۲۱ لایحه بودجه با عنوان «توزیع اعتبارات نیروهای مسلح در بوجه سال جاری» را تصویب کردند.

به گزارش مشرق، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ جدول ۲۱ با عنوان «توزیع اعتبارات نیروهای مسلح» را به تصویب رساندند.

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق در توضیح این جدول گفت: این جدول مربوط به نیروهای مسلح است که ما ۱.۸ میلیارد یورو پیش‌بینی کردیم. این بودجه برای بنیه دفاعی کشور است.

نماینده دولت نیز گفت: در این جدول نرخ پیش‌بینی شده برای ۱.۸ میلیارد یورو بیشتر از نرخ پایه کالاهای اساسی یعنی ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان و بازار دوم یعنی ای پی اس است و احتمالا نرخ بازار آزاد بوده که ما با آن مخالفیم.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • افزایش ۱۸ درصدی تولید پتروشیمی ارومیه در ۱۴۰۲
  • افزایش ۲۱درصدی تولید نفت ایران در خلیج فارس
  • افزایش ۱۷ درصدی توزیع کود کشاورزی در آذربایجان غربی
  • سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی باید در کنار تعاملات امنیتی با کشور هدف پیگیری شود
  • رشد ۱۰۴ درصدی تولیدات پتروشیمی شیراز
  • تصویب جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح
  • موافقت با جدول توزیع اعتبارات نیروهای مسلح در بودجه سال ۱۴۰۳
  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • افزایش ۱۰۴ درصدی تولید پتروشیمی شیراز در ۱۴۰۲
  • پرونده قاچاق ۸۰۰۰ لیتر گازوئیل در دادگستری یاسوج رسیدگی شد