Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرلاند مندی تقریبا مدافعی شبیه بنجامین مندی است که احتمالا به زودی راهی یک تیم بزرگ خواهد شد. تیمی که شاید نامش بارسلونا باشد.

طرفداری - بارسلونا و اریک آبیدال به عنوان مدیر فنی باشگاه، توجه ویژه‌ای به فرلاند مندی، مدافع کناری فرانسوی المپیک لیون دارد.

به گزارش موندو دپورتیوو، با توجه به اینکه بارسا امسال تنها جوردی آلبا را به عنوان دفاع چپ تخصصی در اختیار دارد، ارنستو والورده بارها از مدیریت باشگاه درخواست کرده یک جایگزین خوب و باتجربه برای این بازیکن به خدمت بگیرند چرا که خوان میراندا هنوز در سطحی که باید، نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امتحان کردن گزینه‌هایی چون فرمائلن، اومتیتی و روبرتو نیز نتیجه درخوری در پی نداشته است.

گزینه نخست بارسلونا فرلاند مندی است. مدافع چپ فرانسوی المپیک لیون که در ژانویه پیش رو 24 ساله می‌شود. پیشتر گفته شد که استعدادیابان بارسا از سال‌ها پیش این بازیکن و روند پیشرفتش را دنبال می‌کنند و در ماه‌های اخیر چندین بازی او را از نزدیک تماشا کرده‌اند. آخرین بار بازی با پاری سن ژرمن بود. اریک آبیدال علاقه بسیار زیادی به این بازیکن دارد. فرلاند هم در دفاع و هم در حمله بازیکنی قابل اتکاست که در تیم باکیفیتی چون لیون، دفاع چپ اصلی محسوب می‌شود. مندی در اولین فصل حضورش در لیون به عنوان یکی از پدیده‌های لوشامپیونه انتخاب شد.

بارسا اگر به طور رسمی برای خرید مندی اقدام کند، بعید است به مشکل برخورد کند. چرا که لیون یک باشگاه فروشنده است و به پیشنهادهای خوب رسیده معمولا نه نمی‌گوید. از طرفی اریک آبیدال، بازیکن سابق لیون رابطه بسیار خوبی با آئولاس و ژنسیو دارد. 

به گفته موندو خوزه گایا، خوان برنات و آلبرتو مورنو هم دیگر گزینه‌های بارسا برای تقویت سمت چپ خط دفاعی است که جذب هر کدام دشواری‌های خاص خود را دارد. روز به روز بر احتمال اینکه بارسا در زمستان یک مدافع چپ جدید به خدمت بگیرد، افزوده می‌شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۸۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد فعلی روبرتو با باشگاه بارسلونا در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و شایعات زیادی درباره احتمال جدایی یا ادامه حضورش در این تیم در فصل آینده در چند ماه اخیر به گوش رسیده است.

چند رسانه اسپانیایی پیش از این خبر داده بودند که او قصد دارد در پایان فصل جاری به عنوان بازیکن آزاد و به صورت رایگان از بارسلونا جدا شود و راهی لیگ فوتبال آمریکا شود تا مسیر لیونل مسی و سرخیو بوسکتس را ادامه داده باشد.

اما مدیران باشگاه بارسلونا در چند هفته اخیر تصمیم گرفتند که پیشنهادی را برای تمدید قرارداد به کاپیتان این تیم ارائه کنند و مذاکرات برای امضای قرارداد جدید را با او آغاز کنند. هرچند تصمیم ژاوی برای جدایی باعث نگرانی این بازیکن شده بود.

شب گذشته و پس از جلسه مهمی که سرمربی فعلی بارسلونا با مدیران این باشگاه برگزار کرد به صورت رسمی اعلام شد که او از تصمیمش برای ترک بارسا در پایان فصل منصرف شده و در فصل آینده هم هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت و یک خبر بسیار خوبی برای روبرتو است.

حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار ایتالیایی، مدعی شده است که مذاکرات برای امضای قرارداد جدید با این بازیکن به زودی آغاز خواهد شد، چرا که ژاوی معتقد است که او بازیکن بسیار مهمی برای بارسلونا در زمین و در رختکن است و روی حفظ او تاکید دارد.

دیگر خبرها

  • اضافه‌شدن آرسنال به صف مشتریان فرلاند مندی
  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • آنچلوتی ستاره‌اش را لای پر قو گذاشت!
  • چرا فروش فرنکی دی یونگ کمک چندانی به اقتصاد بارسلونا نخواهد کرد؟
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • اشتباهات نابخشودنی ستاره بارسا: باید بروی!
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟