Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-19@04:36:08 GMT

رامین مجیدی فر به چه جرمی اعدام شد؟

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۸۸۴۵۰

حکم اعدام «رامین مجیدی‌فر» به اتهام تجاوز به عنف پس از تایید، با حضور نماینده دستگاه قضایی در شهر همدان اجرا شد. ناطقان: حکم اعدام «رامین مجیدی‌فر» به اتهام تجاوز به عنف پس از تایید، با حضور نماینده دستگاه قضایی در شهر همدان اجرا شد.

متهم که در تاریخ 8 مرداد ماه سال جاری در شهر همدان به جرم شرب خمر و تجاوز به عنف توسط پلیس آگاهی دستگیر شده بود، بعد از طی مراحل قضایی به جرم 10 مورد تجاوز به عنف و آدم‌ربایی محاکمه و به اعدام محکوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نامبرده به بیش از 40 مورد ارتباط نامشروع طی ماه‌های گذشته با دختران و زنان متأهل که عموماً به اجبار بوده، اعتراف کرده است.

وی با کارگذاری دوربین مخفی، تصاویر و فیلم‌هایی از این تجاوزها تهیه و نگهداری کرده که از آنها برای تهدید دختران استفاده می‌کرد.

گفتنی است که طی روزهای گذشته، رسانه‌های بیگانه بدون اشاره به سوابق شخصیتی و جنبه‌های مجرمیت نامبرده، در خبری مشترک مدعی «قتل یک شهروند کرد در همدان» شدند. منبع: فارس برچسب ها: اعدام ، متجاوز به عنف ، همدان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: اعدام متجاوز به عنف همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۸۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: رامین باید سنجیده تر حمله کند

سرمربی سپاهان گفت رامین رضاییان به تیم بسیار کمک می‌کند اما باید سنجیده‌تر حمله کند و فضای پشت سرش را پوشش دهد.

به گزارش ایسنا، ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل گل گهر اظهار کرد: به نوروز نزدیک شدیم. آرزوی سلامتی برایتان دارم و عیدتان مبارک باشد. نمی‌دانیم در بازی فردا چه نتیجه‌ای به دست می‌آید اما می‌رویم تا پیروز شویم. باید خیلی سریع به حالت عادی و طبیعی خودمان برگردیم. شرایط برای هر دو تیم یکسان است و نمی‌دانم نتیجه چه می‌شود.

او درباره بهترین و تلخ ترین اتفاق سالی که برای خود و تیمش گذشت، گفت: امروز کمی مریض هستم و انرژی کمی دارم اما همیشه فوق‌العاده‌ایم. همه روزها برای ما فوق‌العاده‌اند.

مورایس درباره فضای پشت رامین رضاییان که تبدیل به نقطه ضعف سپاهان شده است، عنوان کرد: رامین بازیکنی است که خیلی درگیر می‌شود و انرژی زیادی دارد اما تیم باید فضای خالی پشت سر رامین را پوشش دهد. پارسال بازیکنی به اسم مسعود ریگی داشتیم که فضای خالی پشت سر رامین را پر می‌کرد. در ابتدای فصل قربانی و کریمی را داشتیم اما باید این نقطه‌ضعف را رفع کند.

او ادامه داد: رامین باید سنجیده‌تر حمله کند و پشت سرش را در نظر بگیرد. باید ببینیم در ادامه چه می‌شود. در ابتدای فصل حسینی را می‌خواستیم که به تراکتور رفت. برنامه ما عوض شد اما رامین نسبت به گذشته خیلی بهتر شده و کارهای خیلی مهمی برای ما انجام می‌دهد.

سرمربی سپاهان خطاب به هواداران عنوان کرد: برایشان آرزوی خوب دارم و امیدوارم سال جدید را به خوبی پشت سر بگذارند. برای تمام ایرانی‌ها آرزوی خوب دارم.

او درباره اینکه نتوانست بازیکن مد نظرش را در نیم‌فصل یا ابتدای فصل جذب کند، بیان کرد: ما در یک باشگاه فوتبال کار می‌کنیم و با توجه به شرایط ادامه می‌دهیم. نباید پشیمان شویم و باید ادامه دهیم. ما تیم و بازیکنان خوبی داریم و باید کار کنیم. بعضی وقت‌ها شرایط خوبی نداشتیم اما باید تلاش کنیم و چیزی را که می‌خواهیم، به دست بیاوریم. همه‌مان آرزوهایی داریم که شاید نتوانیم به آنها برسیم. مثلا شاید کسی تویوتا دوست داشته باشد اما نتواند بخرد. به هر حال بعضی چیزها را نمی‌توانیم داشته باشیم.

مورایس در پایان اضافه کرد: هیچ بازیکنی نیست که بدون نظر مربی جذب شود. ما در یک تیم کار می‌کنیم. اسمش تیم است و هر کاری انجام می‌شود، کار تیمی است. نمی‌شود فقط یک نفر را مسئول دانست. همه با هم مسئول ماجرا هستیم. اگر ببریم یا ببازیم کار تیمی انجام می‌دهیم. نباید تیمی یا کسی را سرزنش کنیم. من هم عضو یک تیم هستم. اگر بتوانیم چیزی را عوض کنیم این کار را انجام می‌دهیم. ما نسبت به شرایط تصمیم گرفتیم. مطمئن باشید بهترین تصمیم را می‌گیریم.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رامین رضاییان "منتظر تماس" باشگاه پرسپولیس رامین رضائیان اولویت‌هایش را مشخص کرد

دیگر خبرها

  • رامین رضائیان: احساس می‌کنم 23 ساله‌ام
  • فیلم قدیمی واکنش کاظم صدیقی به صدور احکام اعدام او در دهه ۶۰
  • جامعه نیازمند آموزه‌های اخلاقی قرآن است/ امروز افراد زیادی که به ظاهر مرتکب جرمی شده و راهی زندان شده‌اند، در زندان به دامان قرآن پناه می‌برند
  • جامعه امروز نیازمند آموزه‌های اخلاقی قرآن است/ امروز افراد زیادی که به ظاهر مرتکب جرمی شده و راهی زندان شده‌اند، در زندان به دامان قرآن پناه می‌برند
  • امروز افراد زیادی که به ظاهر مرتکب جرمی شده‌اند، در زندان به دامان قرآن پناه می‌برند
  • ببینید | واکنش کاظم صدیقی به شوخی‌ها درباره صدور حکم اعدام توسط او
  • ماجرای اعدام خبرنگار ایرانی «آبزرور» در عراق چه بود؟ / مصلحت‌اندیشی انگلیسی
  • مصلحت‌اندیشی انگلیسی
  • عکس گرفتن از کسی که در ملاعام مرتکب جرمی شود، حرام نیست
  • مورایس: رامین باید سنجیده تر حمله کند