Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ جشنواره کشوری سفیران سلامت هر سال با حضور دانش آموزان فعال در حوزه سلامت و تندرستی (سفیران سلامت) برگزار می شود.

پس از اعلام نتایج مسابقات جشنواره کشوری سفیران سلامت ، دانش آموز آیدین مقدمی دانش آموز پایه ششم آموزشگاه شهید سهرابی ناحیه دو زنجان در رشته انشاء موفق به کسب رتبه برتر کشوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لازم به ذکر است جشنواره کشوری سفیران سلامت هر سال با حضور دانش آموزان فعال در حوزه سلامت و تندرستی (سفیران سلامت)  برگزار می شود.

سفیران سلامت در هر مدرسه ای وظیفه آموزش به همسالان ، کمک به نظارت در امور بوفه، بهداشت محیط مدرسه و فعال نمودن تابلو بهداشت مدرسه را بر عهده دارند و با مربیان بهداشت و مسئولین مدرسه همکاری می کنند.

  جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی در سال تحصیلی 97-96 در دوره اول مقطع تحصیلی ابتدایی در رشته نقاشی، در دوره دوم مقطع تحصیلی ابتدایی در رشته انشا نویسی ، در دوره اول متوسطه در رشته مقاله نویسی و در دوره دوم متوسطه در رشته عکاسی در سطوح منطقه ای، استانی و کشوری برگزار شد.

  در این جشنواره مربیان بهداشت نیز در رشته عکاسی و فیلم کوتاه شرکت کردند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانش آموز زنجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۸۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، سرگزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در مراسم اختتامیه این جشنواره گفت: این طرح از مدت چهار ماه گذشته با هدف شناسایی افراد مستعد و برتر در رشته‌های هنری داستان، شعر، نمایش و موسیقی در از مدارس شمال استان آغاز شده است.
وی افزود: در اجرای این طرح تعداد صدنفر دانش آموز برتر و علاقمند در رشته‌های هنری داستان، شعر، نمایش و موسیقی شناسایی خواهند شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: این طرح استعدادیابی رشته‌های هنری در جنوب و مرکز استان نیز اجرا خواهد شد و افراد علاقمند و برتر شناسایی و آموزش خواهند دید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • مشارکت ۴۰۰۰ دانش‌آموز خراسان جنوبی در جشنواره سفیران سلامت
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان یزد در گردکوه
  • رونمایی از پوستر اولین دوره جشنواره داستان نویسی استان در گردکوه
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • فراهم شدن امکان تغییر رشته تحصیلی دانش آموزان
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت