Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@20:12:31 GMT

روایت زندگی شهید حججی در شیراز رونمایی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۸۸۶۳۲

روایت زندگی شهید حججی در شیراز رونمایی می‌شود

به گزارش ایكنا از فارس، 19 مهرماه شهر شیراز میزبان محمدعلی جعفری نویسنده کتاب «سربلند؛ روایت زندگی شهید مدافع حرم محسن حججی» خواهد بود تا علاوه بر رونمایی این اثر، دوستداران کتاب شیرازی در نشستی صمیمی با این نویسنده دیدار و گفت‌و‌گو کنند.
در این نشست که با همکاری اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی فارس، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، انتشارات شهید کاظمی و پاتوق کتاب شیراز برگزار می‌شود، جشن امضای کتاب سربلند نیز انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رونمایی و جشن امضا کتاب سربلند روز پنج‌شنبه، 19 مهرماه ساعت از ساعت 10 صبح در پاتوق کتاب شیراز به نشانی خیابان صورتگر، نبش کوچه 8 میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.
بنا بر این گزارش، کتاب خوش آوازه «سربلند» روایتی مستند و داستانی از کودکی تا شهادت محسن حججی است که در کمتر از ۱۰ روز به چاپ سوم و تیراژ ۷۵۰۰ نسخه رسیده است.
این اثر مخاطب را با ابعاد مختلف شخصیتی این شهید مدافع حرم آشنا می‌کند و از زوایای دید مختلف از جمله خانواده، دوستان و همرزمان به معرفی شهید جهادگر محسن حججی می‌پردازد.
علاوه بر آن، این کتاب اسناد، تصاویر و دلنوشته های شهید حججی را نیز دربردارد که به جذابیت آن افزوده است. نام این کتاب از فرازهای بیانات مقام معظم رهبری پس از شهادت شجاعانه شهید حججی گرفته شده است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس فرهنگي شهيد محسن حججي كتاب سربلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۸۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حججی: پسرعموی شهید حججی هستم/ فدراسیون ترای اتلون هیئت محور است+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمد کاظم حججی پس از انتخاب به عنوان رئیس فدراسیون ترای اتلون اظهار کرد: کمک همه هیئت‌ها را می‌خواهیم و تک بعدی نمی‌شود کار کرد. به من رأی دادند و رئیس فدراسیون شدم ولی من خادم ورزش سه گانه و ترای اتلون هستم. در آینده هم برنامه‌های ما ورزشکار و هیئت محور است. می‌خواهیم استان‌ها را تقویت کنیم. به امکاناتی که در استان‌ها هست روی بیاوریم. از اداره کل‌ها استفاده زیادی خواهیم کرد و کمک آنها را می‌خواهیم تا هیئت‌ها را قوی کنیم. هیئت قوی ورزشکار جذب و ورزشکار وقتی که مربی را نگه دارد، فدراسیون هم قوی خواهد بود. در بعد بین‌الملل هم ان‌شاءالله در آینده نه چندان دور حرف برای گفتن داریم و مدال‌های آسیایی و جهانی را پیش رو داریم.

رئیس فدراسیون ترای اتلون افزود: شهید محسن حججی پسر عموی من بودند. دورانی با هم داشتیم و ایشان توفیق شهادت داشتند و من نداشتم. امیدوارم جوری کار کنیم که جلوی این شهدا سفیدرو باشیم و شرمنده شان نباشیم، چون که واقعاً شهدای مدافع حرم بودند که ما در امنیت کامل هستیم.  

ادامه صحبت‌های پسرعموی شهید حججی را در ادامه بخوانید:

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری خطیب نماز جمعه این هفته تهران
  • «سربلند میدان» برای سومین بار به بازار نشر آمد
  • حجت‌الاسلام حاج علی اکبری خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • حجت‌الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری خطیب این هفته نماز جمعه تهران
  • برپایی هفت میز خدمت در نماز جمعه این هفته تهران
  • برگزاری ۳۷۴ پاتوق گفت وگو در گلستان
  • روایت زندگی شهید حسین نیا از زبان خانواده شهید
  • حججی: پسرعموی شهید حججی هستم/ فدراسیون ترای اتلون هیئت محور است+فیلم
  • کتاب «سربلند میدان» برای سومین بار تجدید چاپ شد
  • کتاب «سه چهارده» رونمایی شد