Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- 400 دستگاه آمبولانس مجهز و پیشرفته صبح امروز با حضور وزیر بهداشت در شرکت ایران خودرو دیزل و به طور همزمان در تهران و بندرعباس، رونمایی شد.

به گزارش گروه چند رسانه‌ای خبرگزاری میزان، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، در این آمبولانس‌ها، برانکارد، ونتیلاتور، دستگاه DC شوک، کیف احیاء، ساکشن پرتابل، دو سیلندر اکسیژن مجهز به مانومتر، صندلی پرستار و نیمکت کامل صندوق شونده تعبیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آمبولانس‌های ون اسپرینتر ۳۱۵ امکان حمل دو بیمار در شرایط اضطراری را دارند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزارت بهداشت قاضی زاده هاشمی آمبولانس پزشک اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۸۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ مصدوم در تصادف مینی‌بوس با خودرو در جادهٔ سبزوار - بردسکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی، مدیر اورژانس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: این حادثه صبح امروز در ۳۰ کیلومتری جنوب سبزوار روی داد که بر اثر آن ۲۰ نفر از سرنشینان مینی بوس آسیب دیدند و راهی بیمارستان شدند.

دکتر غلامعباس کافی افزود: به محض رسیدن گزارش این رخداد به واحد کنترل و هدایت عملیات بحران، عوامل اورژانس به همراه سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: از مجموع حادثه دیدگان این تصادف ۱۳ مصدوم با توجه به آسیب‌های وارده برای تکمیل روند درمانی توسط آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ و هلال احمر به بیمارستان امداد و سوانح شهید بهشتی سبزوار انتقال یافتند و هفت نفر نیز به صورت سرپایی در محل درمان شدند.

دکتر کافی افزود: حال ۲ نفر از مصدومان این حادثه که مادر و فرزند خردسال وی هستند وخیم گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • تصادف در اتوبان زنجان به تبریز ۱۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • تمهیدات ویژه اورژانس ۱۱۵ زاهدان برای ارائه خدمات بهتر در ایام نوروز
  • استقرار ۲۵۰ نیروی اورژانس در تحویل سال حرم مطهر رضوی
  • آمادگی اورژانس چهارمحال‌وبختیاری برای نوروز
  • آمادگی اورژانس چهارمحال‌وبختیاری برای ایام نوروز
  • استقرار ۶ دستگاه آمبولانس اورژانس در مسیرهای پرتردد مشگین‌شهر
  • ۲۰ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور سبزوار - بردسکن
  • ۲۰ مصدوم در تصادف زنجیره ای محور سبزوار - بردسکن
  • تصادف زنجیره‌ای مینی‌بوس و چند سواری در سبزوار ۲۰ مصدوم داشت
  • ۲۰ مصدوم در تصادف مینی‌بوس با خودرو در جادهٔ سبزوار - بردسکن