Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  سیدمهدی فرشادان اظهار کرد: ما بار‌ها در جلسات موضوع فرسودگی مدارس را مطرح کردیم. آخرین بار در شورای آموزش و پرورش و با حضور مدیران وزارتی درباره وضعیت مدارس فرسوده صحبت کردیم چرا که مدارس فرسوده زیادی در استان کردستان وجود دارد که بار‌ها نسبت به خطرات احتمالی آن هشدار دادیم که در پاسخ موضوع کمبود اعتبارات مطرح می‌شود در حالی که نمی‌توان جان دانش‌آموز را به خاطر کمبود اعتبار به خطر انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: ما بار‌ها گفته‌ایم مدارس فرسوده‌ای که قابل بهره‌برداری نیستند، باید از گردونه خارج شوند، اما این اتفاق نیفتاد.

نماینده مردم سنندج در مجلس ادامه داد: ما پیگیر موضوع فوت دانش آموز دختر سنندجی تا مجازات مقصرین هستیم ان شاءالله که مقصرین شناسایی شوند و پاسخگوی مردم و نمایندگان باشند.

فرشادان در پایان ابراز امیدواری کرد که جلوی تکرار این حوادث نسبت به دانش‌آموزان دیگر گرفته شود.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: آموزش و پرورش مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۹۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، این دانش آموزان که حالا هرکدام در مشاغلی در نقاط دور و نزدیک استان مشغول خدمت هستند از دوره دانش آموزی و شب‌های امتحان گفتند.

 

دبیران می‌گفتند با موفقیت دانش آموزان در کنکور سراسری و قبولی دانشگاه‌های معتبر خستگی از تنمان بیرون می‌آمد.


در این دورهمی شور و شعف دوران دانش آموزی در وجود دانش آموز و معلم تداعی شد و چهره‌هایی که هرچند تغییر کرده بود اما حس مشترک معلم و دانش آموز در چشمانشان موج می‌زد.

دیگر خبرها

  • تعیین شهریه مدارس غیردولتی براساس الگوی شهریه
  • برگزاری ۵ رزمایش برای نوسازی بافت های فرسوده
  • تماس ۱۵۰۰ شهروند سنندجی با سامانه ۱۳۷ شهرداری
  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • برپایی نمایشگاه دستاورد‌های پژوهشی دختران دانش آموز
  • بزرگ‌ترین عملیات تبیین با ۵۰ هزار گروه جهادی
  • برخورد قانونی با معلم بلاگر‌ها در مدارس
  • واژه ای به نام سمپاد به گوشتان خورده است ..
  • قبولی ۱۶ دانش آموز سمپاد مناطق محروم در کنکور سال گذشته
  • برخورد قانونی با معلم بلاگرها در مدارس دولتی و غیردولتی