Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  پس از وقوع زمین لرزه و سونامی که بیش از یک هفته قبل در جزیره سولاوسی اتفاق افتاد، امدادگران خارجی برای کمک به حادثه‌دیدگان به این کشور اعزام شدند.

آمار‌های رسمی از تلفات این حادثه حاکی از آن است که ۱۹۴۴ تن کشته شده و حدود ۵۰۰۰ نفر ناپدید هستند و احتمال مرگ آنان وجود دارد.

مرکز مدیریت بحران اندونزی مقرراتی را برای سازمان‌های مردم نهاد بین المللی وضع کرده که در آن آمده است: سازمان‌های مردم نهاد بین المللی که نیرو‌های امدادی خود را به این کشور اعزام کرده‌اند به سرعت نیرو‌های خود را خارج کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این اطلاعیه نگرانی‌هایی را به دنبال داشته چرا که ممکن است تلاش‌های این سازمان‌ها در امدادرسانی متوقف شود و شماری از سازمان‌های امداد و نجات خارجی، این اقدام را در شرایطی که امدادگران داخلی نیاز به نیروی تازه نفس دارند، بسیار عجیب توصیف کردند.

به گزارش روزنامه گاردین، این درحالیست که مقامات اندونزی به دلیل کندی در انجام عملیات امدادرسانی و انتقال تجهیزات سنگین به منطقه زلزله‌زده پالو مورد انتقاد قرار گرفتند.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: امدادگر اندونزی زلزله سونامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۹۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه انفجار گاز در دزفول ۹ مصدوم داشت

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: در ساعت ۱۶:۴۱ دقیقه امروز گزارشی مبنی بر وقوع حادثه نشت گاز در یک منزل مسکونی واقع در کوی بهمن امدادگران به محل حادثه اعزام شدند.

روح الله بهشتی فرد افزود: آتش نشانان که با چهار تیم عملیاتی همراه با چهار خودرو در محل حادثه حاضر شدند اقدام به ایمن سازی و مهار حریق کردند.

وی ادامه داد: در این حادثه که علت آن در دست بررسی است، علاوه بر تخریب این منزل مسکونی، یک واحد همجوار نیز دچار خسارت شد.

رضا معمارزاده، رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: در این حادثه ۹ نفر مصدوم که توسط امدادگران اورژانس به بیمارستان بزرگ دزفول اعزام شدند.

وی خبر داد: تمامی مصدومان هم اکنون در بخش اورژانس بیمارستان بزرگ دزفول تحت مراقبت هستند و حال عمومی یکی از آنان وخیم گزارش شده است.

کد خبر 6081534

دیگر خبرها

  • طرح معدن مس دره زرشک زیر ذره بین سامانه شفافیت
  • ایجاد امنیت در مرزهای کشور هدف مشترک دولت و مجلس/ سازمان برنامه اعتبارات لازم را تامین کند
  • یک خارجی دیگر نزدیکی در خروج باشگاه/ مورایس سپاهان را مدعی نکرد
  • سهم ۴۱ درصدی ابرپروژه‌های نفتی در جذب سرمایه‌گذاری خارجی دولت سیزدهم
  • رئیسی توپ ساخت یک میلیون مسکن را به زمین دولت های قبل انداخت /در غرب همجنس بازی تبلیغ می شود تا نسر بشر قطع شود
  • خروج نیرو‌های سپاه از سوریه؟
  • سازمان بهداشت جهانی: حجم ویرانی بیمارستان‌ های غزه فاجعه‌آمیز است
  • هم‌افزایی شهرداران کلانشهرها در توسعه فرهنگ رضوی در ایام دهه کرامت
  • بازدید سخنگوی دولت از هجدهمین مسابقات ربوکاپ آزاد ایران
  • حادثه انفجار گاز در دزفول ۹ مصدوم داشت