Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

شرکت آراز که بدون مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری اقدام به فراخوان برای استخدام بیش از دو هزار 700 نفر را از طریق آزمون کرده بود، با پیگیری‌های تین‌نیوز ادامه ثبت‌نام خود را تا گرفتن مجوزهای رسمی از سازمان هواپیمایی به حالت تعلیق درآورد.

روز گذشته تین‌نیوز خبری منتشر کرد مبنی بر این‌که یک شرکت هواپیمایی تحت عنوان «آراز» بدون مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری درصدد جذب بیش از دو هزار 700 نفر از طریق آزمون استخدامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان پیگیری‌هایی که تین‌نیوز انجام داد؛ مشخص شد که شرکت آراز بدون طی کردن روند قانونی و اخذ موافقت اصولی و EOS از سازمان هواپیمایی تحت عنوان «شرکت هواپیمایی آراز» اقدام به این کار کرده است.

 از همین‌رو سازمان هواپیمایی کشوری در راستای پیگیری‌های انجام شده توسط این شبکه خبری از موضوع اطلاع یافت و مانع از ادامه ثبت‌نام  آزمون استخدامی آراز شد تا روند قانونی اخذ مجوز آن طی شده و آراز بتواند از سازمان هواپیمایی کشوری مجوزهای مربوطه را دریافت کند.

رحیم حسین‌نسب مدیر فرودگاه اراک در گفتگویی که صبح امروز با خبرنگار تین‌نیوز داشت، اعلام کرد که قرار است موضوع مجوز این شرکت را از سازمان هواپیمایی کشوری پیگیری کند و در تماسی که با این شبکه خبری داشت، در خصوص پیگیری‌های انجام شده توضیح داد: در پیگیری‌هایی که انجام دادم مشخص شد که این شرکت مجوز  EOS و موافقت اصولی از سازمان هواپیمایی دریافت نکرده و این شرکت بعد از اخذ مجوزهای لازم می‌تواند اقدام به جذب نیرو کند.

قرار است شرکت آراز پس از اخذ مجوزهای تاسیس ایرلاین از سازمان هواپیمایی کشوری، بیس خود را  فرودگاه اراک قرار دهد.

 

اکرم فیض آبادی خبرنگار

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: سازمان هواپیمایی فرودگاه اراک شرکت آراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۹۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم | تلاش راه آهن برای حمایت از بخش خصوصی

تین نیوز

مدیرعامل راه آهن در نشست با اصحاب رسانه از پیگیری گسترده برای دریافت منابع ماده ۱۲ برای شرکت های خصوصی و سرمایه گذاری در بخش ریلی خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، سید میعاد صالحی در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: قرارداد و تفاهم نامه لازم برای اجرایی شدن پرداخت منابع ماده ۱۲ بین وزرای راه و شهرسازی و نفت به امضا رسید و قرارداد با شرکت ها بسته شد.

به گفته صالحی، کاربرگ میزان صرفه جویی ناوگان با تایید راه آهن به سازمان بهینه سازی مصرف سوخت ارسال و اکنون حواله های پرداخت به وزارت نفت تحویل داده شده است .

حجم ویدیو: 7.19M | مدت زمان ویدیو: 00:03:35 دانلود ویدیو آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی
  • فیلم | تلاش راه آهن برای حمایت از بخش خصوصی
  • فرودگاه بین المللی شیراز موفق به اخذ گواهینامه فرودگاهی از سازمان هواپیمایی کشوری شد
  • جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلف هوایی محتاج هیچ کشوری نیست
  • پیگیری برای اخذ مجوز داروخانه هلال احمر کرمانشاه
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز به عنوان نخستین فرودگاه
  • البرز رتبه هشتم کشوری در صدور مجوزهای برخط کسب و کار در کشور است