Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران بهره گرفته از مدیریت جهادی و اقدام عاشورایی است. ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵ استانها ایلام نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، سرهنگ قدرت الله کریمیان پیش از ظهر امروز در مراسم بدرقه و اعزام کاروان‌های دانش آموزی اعزامی به مناطق عملیاتی ایلام و کرمانشاه اظهار داشت:  قدرت موشکی جمهوری اسلامی ایران بهره گرفته از مدیریت جهادی و اقدام عاشورایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: مدیریت جهادی حاکم در دوران دفاع مقدس  موجب ساختن نسلی از فرزندان ایران اسلامی شد که امروز با اقتدار موشکی خود هزاران کیلومتر در فرای مرزها دشمنان انقلاب اسلامی را به جهنم می‌فرستد.

کریمیان توانایی موشکی جمهوری اسلامی را افتخار انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: برای تحقق مدیریت جهادی و اقدام عاشورایی نیازمند فرهنگ سازی و انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل آینده انقلاب اسلامی هستیم.

وی افزود: اردوهای دانش‌آموزی یکی از برنامه‌های موفق برای انتقال تجارب و فرهنگ جبهه و شهادت به نسل کنونی و آینده کشور است.

کریمیان اقتدار امروز نیروهای مسلح را برتری ایمان بر تجهیزات عنوان و خاطرنشان کرد: اردوهای راهیان نور این برتری ایمان به تجهیزات را در میادین و یادمان‌های مانده از دوران دفاع مقدس را به عینه مشاهده و از آن الگو می‌گیرند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام تصریح کرد: اعزام شش هزار و 500 نفر از دانش آموزان ایلامی به اردوی راهیان نور در مناطق عملیاتی ایلام و کرمانشاه انجام شده است.

وی ادامه اعزام راهیان نور در ایام باقیمانده امسال را اولویت برنامه اعزام راهیان نور دانست و تصریح کرد: امسال برای اعزام راهیان نور دانش آموزی تعداد بیشتر و با کیفیت کمی و کیفی اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ ع/ ز

R7718/P41362/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۹۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی

                                                                  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ پس از گذشت ۹ سال وقفه در اعزام زائران خانه خدا به مراسم عمره مفرده امروز اولین کاروان حجاج استان ایلام عازم سرزمین وحی شدند.   این کاروان بامداد فردا از طریق فرودگاه بین المللی حضرت امام خمینی (ره) به سرزمین وحی سفر می‌کند.   مدت سفر زائران عمره ۱۰ روز است و زائران ایلامی خانه خدا ۱۷ اردیبهشت ماه به کشور بازخواهند گشت.

دیگر خبرها

  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • اعزام ۳۰۰۰ نفر از استان همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور
  • اعزام ۳ هزار زائر از استان همدان در قالب کاروان راهیان نور
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • هویت پوشالی صهیونیست‌ها در مقابل ایمان و قدرت موشکی ایران فروریخت
  • اعزام ۲۵ هزار همدانی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور
  • وعده صادق قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا