Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه واردات دام زنده از کشورهای دیگر به سیستان و بلوچستان نهایی شده و به زودی عملیاتی می‌شود.  واردات دام زنده از کشورهای دیگر به سیستان و بلوچستان

«علی صفر ماکنعلی»، معاون بهداشت و پیشگیری سازمان دامپزشکی کشور در سفر به زاهدان، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان در بخش کشتار و بسته بندی، واردات سالانه 700 هزار تا یک میلیون رأس دام زنده در اولویت قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از ورود دام زنده و ذبح و بسته‌بندی در کشتارگاه‌ها و واحدهای بسته‌بندی این استان، گوشت حاصله برای تأمین نیاز کشور و صادرات مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین یکی‌دیگر از برنامه‌های این سازمان برای استفاده از ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان، ورود لاشه در آینده نزدیک از کشورهای خاص به این استان برای بسته‌بندی است تا با ایجاد ارزش افزوده به بخش اشتغال این منطقه کمک شود./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۹۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای AR روی جعبه‌های جدید دیجی‌کالا

ایران و سفر خودروهای دیجی کالا در سراسر کشور، موضوع واقعیت افزوده استفاده شده برای جعبه‌های جدید دیجی‌کالا است. این موضوع با طرح نقشه‌ روی جعبه که با استفاده از نشانه‌های مطرح شهرهای ایران ترسیم شده، همخوانی دارد. این طرح سال گذشته و در مسابقه دیجی‌کالا پرایز که با موضوع بهبود تجربه مشتریان با بسته‌های دیجی‌کالا برگزار شد، رتبه اول و عنوان برگزیده را کسب کرد.

در جریان این شگفتانه،‌ کاربران دیجی‌کالا برای اسکن کد QR روی بسته‌بندی‌های جدید نیاز به نصب نرم‌افزار ندارند و تنها از طریق دوربین گوشی موبایل و استفاده از مرورگر گوشی هوشمند می‌توانند جایزه دریافت کنند. بعد از اسکن کد و نگه داشتن دوربین روی تصویر، خودروی دیجی‌کالا از انبار به سمت خانه مشتری حرکت می‌کند و با رسیدن به خانه، یک بنر با شعار جدید دیجی‌کالا یعنی «لبخند به خانه می‌رسد» روی صفحه قرار می‌گیرد. با کلیک روی بنر، کاربران به صفحه جوایز دیجی‌کالا منتقل می‌شوند.

سه کد تخفیف خرید از دیجی‌کالا، اشتراک دیجی‌پلاس و اشتراک فیدیبو، جوایز در نظر گرفته شده برای کاربران است که هر کاربر می‌تواند یک بار از هر کدام از این تخفیف‌ها استفاده کند.

اولین دوره مسابقه دیجی‌کالا پرایز سال 1402 برگزار شد و قرار است از این به بعد هر سال به یکی از موضوعات حوزه بسته‌بندی در صنعت خرده‌فروشی آنلاین، بپردازد. امسال طرح برنده بر ۲ میلیون جعبه در ۱۸ سایز نقش بست و کاربران دیجی‌کالا در سراسر ایران از ابتدای فروردین خریدهای‌شان را با این بسته‌بندی و طرح جدید دریافت می‌کنند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897795

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • همچنان ۱۰۱ راه روستایی جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان
  • سنجش ۵۱ هزار و ۱۳۰ هزار نوآموز سیستان و بلوچستانی برای ورود به مدرسه
  • اجرای بسته تشویقی نوسازی مسکن در ۶ شهرستان سیستان و بلوچستان
  • حضور ۹۲ هزار و ۳۴۶ نوآموز در سال تحصیلی جدیددرسیستان وبلوچستان
  • انقلاب در بسته‌بندی‌های آمازون
  • گزارش زنده: بارسلونا ۰ - ۰ رئال مادرید
  • اجرای AR روی جعبه‌های جدید دیجی‌کالا