Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم گرامیداشت هفته خوشنویسی با شعار «صفحه مشق بر کرسی اندیشه» از جمعه ۲۰ تا ۳۰ مهرماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، علی اشرف صندوق آبادی- عضو شورای عالی انجمن خوشنویسان درباره برنامه‌های پیش روی روز و هفته خوشنویسی بیان کرد: امسال مشارکت فعالی در سراسر کشور داریم و سعی کردیم برنامه‌های متنوعی در حوزه خوشنویسی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته خوشنویسی با مراسمی در فرهنگسرای بهمن از روز جمعه ۲۰ مهرماه  شروع می‌شود. این مراسم با تجلیل از هنرمندان متولد بهار، تابستان و پاییز همراه است. همچنین نمایشگاهی از آثار هنرمندان خوشنویس تهران افتتاح می‌شود.

او ادامه داد: ۲۱ مهرماه مراسم غبار رویی از مزار استادان میرزا غلامرضا و میرزا کلهر خواهیم داشت و با خانواده‌های شهید، جانبازان و پیشکسوتان خوشنویسی که ساعت ۱۶ در شهر ری برگزار می‌شود، دیدار می‌کنیم.   در ۲۲ مهرماه نیز انجمن شعبه دماوند با حضور استادان و هنرمندان به صورت نمادین ساعت ۱۵ افتتاح می‌شود.

عضو شورای عالی انجمن خوشنویسان اضافه کرد: ۲۳ مهرماه نشست تخصصی خط ثلث و نسخ، همچنین برنامه گرامیداشت هفته خوشنویسی در قم، ۲۴ مهرماه نشست تخصصی و برنامه گرامیداشت در رفسنجان، همچنین نشست تخصصی و برنامه گرامیداشت هفته خوشنویسی در موزه میرعماد تهران در کاخ سعد آباد، ۲۵  مهرماه این برنامه در کرمان  و ۲۶ مهرماه در اصفهان برگزار می‌شود.

صندوق آبادی درباره ادامه برنامه‌های این هفته اظهار کرد: ۲۷ مهرماه نیز مراسم غبار روبی از مزار میرعماد و درویش عبدالمجید طالقانی در اصفهان، ۲۸ مهرماه مراسم افتتاح واحد قلهک و افتتاح نمایشگاه استادان، ۲۹ مهرماه مراسم افتتاح هفته خوشنویسی در موزه خوشنویسی و ۳۰ مهرماه نشست تخصصی و برنامه گرامیداشت هفته خوشنویسی را در اهواز خواهیم داشت.

او همچنین به فراخوان پوستر و اهدای جوایز به بهترین طرح‌ها و برنامه صعود کوهنوردی در کلیه مراکز استان‌ها به منظور بزرگداشت و با نام پیشکسوت‌ترین خوشنویس آن استان به عنوان دیگر برنامه‌های این هفته اشاره کرد.

میرحیدر موسوی عضو شورای عالی انجمن خوشنویسان نیز درباره برنامه‌های صعود کوهنوردی به مناسبت این هفته توضیح داد: پایه انجمن خوشنویسان بر اساس احترام به پیشکسوت است به همین دلیل کوهنوردی را وارد این فضا کردیم تا گروه‌های کوهنوردی در سراسر استان و به یاد بزرگترین هنرمندان خوشنویس همان استان صعود داشته باشند. بنابراین ۲۰ صعود همگانی از استان‌های مختلف تشکیل شد. دو سالی می‌شود که گروه کوهنوردی انجمن تشکیل شده است. سال گذشته بزرگداشت استاد امیرخانی با صعود به قله دماوند برگزار شد. امسال نیز برنامه صعود به این قلعه را داشتیم اما به دلیل نامساعد بودن هوا مجبور شدیم به پنج قلعه سخت از جمله علم کوه صعود کنیم.

انتهای پیام   

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام خوشنويسي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۸۹۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری

دریافت 36 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دومین نمایشگاه کار امروز یک شنبه در چهارمحال و بختیاری افتتاح شد.

کد خبر 6097653

دیگر خبرها

  • خوشنویسی ایران نیاز به حمایت دارد/ تاثیر بخش خصوصی در چرخه اقتصاد
  • صعود خادمیاران رضوی ریگان به قله کوه شاه
  • هفته جهانی نجوم، تعامل بین منجمان و شهروندان
  • افتتاح نمایشگاه عکس وعده صادق در کوهدشت
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • افتتاح دومین نمایشگاه کار در چهارمحال و بختیاری
  • هفته بزرگداشت فردوسی از ۲۱ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • مراسم گرامیداشت عملیات بازی‌دراز در هفته جاری برگزار می‌شود
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی جمعی از هنرمندان افغانستانی و ایرانی در قم